Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. poruszam kolejny temat , a mianowicie to słychać z mojego C-330 dziwne piszczenie/gwizdanie ( od określonych obrotów , i wzrasta przy zwiększeniu obrotów) słychać je na biegu neutralnym , jak i zarówno w czasie jazdy, gdy mam wciśnięte sprzęgło , i takrze podczas pracy wałka mocy. Wg mnie łożysko na sprzęgle. Jednak to tylko moje przypuszczenia , poniewaz nie mozna zlokalizowac miejsca tego piszczenia/gwizdania. Moze się ktoś na ten temat wypowie? lub ma podobny problem??

Opublikowano

no nie wiem, ale z tego co piszesz to chyba coś przy silniku.

bo jak wciśniesz sprzęgło to nic poza silnikiem oprócz łożyska oporowego nie powinno chodzić ( jak wyłącza się obrotomierz to już jest pewność ), jeśli sprzęgło nie jest wciskane a odciąg łożyska oporowego działa to znowu to łożysko nie powinno chodzić.

 

Mnie to najbardziej pasuje na łożyska na prądnicy, ale przecież ja tego nie słyszę tylko ty, więc trudno powiedzieć :roll:

By to sprawdzić zdejmij pasek na chwilę.

Opublikowano
no nie wiem, ale z tego co piszesz to chyba coś przy silniku.

bo jak wciśniesz sprzęgło to nic poza silnikiem oprócz łożyska oporowego nie powinno chodzić ( jak wyłącza się obrotomierz to już jest pewność ), jeśli sprzęgło nie jest wciskane a odciąg łożyska oporowego działa to znowu to łożysko nie powinno chodzić.

Mnie to najbardziej pasuje na łożyska na prądnicy, ale przecież ja tego nie słyszę tylko ty, więc trudno powiedzieć :roll:

 

 

Łożyska z alternatora były wymieniane, więc odpada alternator , a jest mozliwosc ze cos przy tarczach z sprzęgła się jakas blaszka odkrzywila i to ona tak gwizdze??

Opublikowano
, a jest mozliwosc ze cos przy tarczach z sprzęgła się jakas blaszka odkrzywila i to ona tak gwizdze??
Nie wiem, ale chyba nie, spróbój na wszelki wypadek zdjąć pasek i wyeliminować alternator i pompę wodną.
Opublikowano

no Paska klinowego jeszcze nie zdejmowałem , pompy wodnej nie brałem pod uwagę :D dobrze to sprawdze to w piątek. Tak, smaruje pompe wodną , jak i wszystko co się da smarowac - bo wkoncu to jest wydłużenie żywotnośći podzespołw.

Opublikowano

mój tata powiedział że ten gwizd to może być spowodowany "napędem linki obrotomierza" trzeba albo wymienić jego albo zdjąć osłonę linki i wyjąć linkę i wpuścić oleju strzykawkę SUPEROL i powinno przestać gwizdać :D

Opublikowano

Czasami tak piszczy jak już siadają łożyska w alternatorze, najlepiej słuchowo zbadać i zlokalizować skąd dokładnie dobiega ten dźwięk.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
To moze byc wina linki obrotomierza , tak jak mówi xardas18 u mnie tez tak było . Spróbój odjąć linke,albo nią poruszac jak piszczy,gdy silnik jest uruchomiony.

U mnie w ciapku też tak gwiżdże, teraz będziemy robić mu kapitalny.... ;)

Opublikowano
A ja też mam problem bo u mnie piszczy jak wcisnę sprzęgło a jak jadę albo stoi na luzie to nie piszczy ???? co to może być za przyczyna ????

Nie jestem pewien na 100% ale to zapewne piszczy lozysko wysiskowe sprzegla, przynajmniej na to wskazuje skoro piszczy tylko gdy wciskasz sprzeglo ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v