Skocz do zawartości

CZY idzie zrobic jakos pneumatyke w renault


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłĂem taki ciagnik i niestety brak wyjscia z powietrzem problem bedzie sie powtarzał jak bedzie sie chciało zaczepic przyczepe to skad hamulce znalazł ktos jakies rozwiazanie na to ?

Opublikowano

Jeżeli chcesz zrobić to profesjonalnie to jest taka firma:

Centrum Pneumatyki Polska "Pol-Agra"

ul. Młodzieżowa 45, 09-100 Płońsk

tel. 023-662-84-16

0605-745-456

A jeżeli amatorsko to mój kolega założył do John Deere 6400 sobie sam,sprężarka od c-330, zawory odcinające od zetora i jakoś tam pokombinował i chodzi mu do dzisiaj to. :(

Opublikowano

Tak normalnie pod maską schował z tym ze w Johnym było miejsce na to,otwory były do przykręcenia,pasek dał dłuższy i jakoś tak wykombinował.

Opublikowano

Idzie na pewno coś zaradzić. :( Kwestia miejsca, tzn. umiejscownienia sprężarki, butli, przewodów, złączy. Popatrz, pomyśl, pomierz, narysuj, poszukaj, popytaj,(w razie co porób fotki i wrzuć), zgromadź podzespoły i dalej do dzieła. :(

Opublikowano

posiadam renault 7534tx jestem w trakcie rozwiązywania powietrznego problemu.wyszedłem z jednego założenia domowym sposobem by zredukować koszty.wymyśliłem tak że jednak nie pod maskę gdyż wiadomo malo miejsca plus kombinacje z drugim paskiem itd.tylko z wałka przekażnika ale też nie bezpośrednio tylko przez przekładnię pasową to pozwoli obniżyć sprężarkę w dół nie koliduje z zaczepem transportowym plus mogę podnieść obroty.butla z jelcz oczywiście ta najmniejsza do tego pedał hamulca z mf 235 można go łatwo doczepić do orginału a jego giętkie przewody można prowadzić dowolnie reszta niezbędnych zaworów też z mf.dodatkowo należy zamontować to ustrojstwo które reguluje ciśnienie w instalacji gdyż moja sprężarka sama tego nie zrobi.jestem otwarty na wszelkie komentarze bo może się mylę.

Opublikowano

Co do napędu i braku miejsca, to można spróbować sprzęgnąć sprężarkę z pompą hydrauliczną pracującą jako silnik., do tego zbiornik, regulator ciśnienia i pedał-zawór główny.

Opublikowano

He sprężarka na wałek, fajny pomysł tylko co na to policja? Arcypies zaraz będzie się dopytywał, ten pomysł z silniczkiem hydraulicznym jest fajny, a są silniczki z tak dużymi obrotami?

Opublikowano

No tak, ale zakup takiego silnika to duży koszt do tego przewody, jeszcze to połączyć dobrze ze sprężarką zeby co 10 godz tego nie poprawiać, to już naj prościej na wałek zamontować sprężarkę :(

Opublikowano

Edytowałem swój post i dorzuciłem linka do artykułu, gdzie piszą o tym, że pompy zębate mogą pracować jako silniki hydrauliczne i jak je podłączyć. Pompa od c330, czy jakiegoś białorusa nie jest droga, łatwo ją zamontować, a wykonanie lub kupienie sprzęgła kłowego , czy elastycznego nie jest problemem.

Opublikowano

Za darmo nie ma nic. Napęd od womu też nie będzie za darmo, a koszty elementów pneumatyki będą takie same przy obu wariantach. Tu proponuję zwartą konstrukcję, wybór rozwiązania należy do właściciela i jego inwencji przy adaptacji do danego ciągnika.

Opublikowano

Zgoda ale proponujesz sprzęgiełko kłowe, mam to w dojarce i szlam mnei trafia bo co miesiąc rozbija gumową gwiazdkę takie rozwiązanie musi być dobrze spasowane, no i jeszcze zostaje kwestoa jak podłączyć pedały, i dźwignię ręcznego, jakieś linki czy co kombinujecie?

Opublikowano

a co z hamulcem ręcznym? też musiał by być hydrauliczny? jak taki zawór hydrauliczno pneumatyczny będzie na jednym obwodzie na jednym kole, to czy ciągnik będzie hamował równo jak zepnie się pedały?

Opublikowano

Ręczny poprzez linkę podpinasz do tej blachy-płaskownika z otworem, na tym kapturku - tak mi się wydaje. Ten zawór, jego hydrauliczną część, podpinasz nie pod pedały a pod wyjście do sterowania hamulcami przyczepy(chodzi o hamulce hydrauliczne w rolniczych przyczepach z zachodu). Pewnie konstrukcyjnie jest to jakoś rozwiązane by nie było różnicy ciśnień.

Opublikowano (edytowane)

Witam palanujemy założyć do Aresa 640 pneumatykę na olx są gotowe zestawy do tego silnika ale dedykowane do John Deere czy pasują też do Aresa a może ktoś zakładał i coś o temacie wie. Z góry dzięki za podpowiedzi. 

Edytowane przez GrMazur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v