Skocz do zawartości
domik235

CZY idzie zrobic jakos pneumatyke w renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
domik235    0

Witam kupiłĂem taki ciagnik i niestety brak wyjscia z powietrzem problem bedzie sie powtarzał jak bedzie sie chciało zaczepic przyczepe to skad hamulce znalazł ktos jakies rozwiazanie na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRemi    0

Jeżeli chcesz zrobić to profesjonalnie to jest taka firma:

Centrum Pneumatyki Polska "Pol-Agra"

ul. Młodzieżowa 45, 09-100 Płońsk

tel. 023-662-84-16

0605-745-456

A jeżeli amatorsko to mój kolega założył do John Deere 6400 sobie sam,sprężarka od c-330, zawory odcinające od zetora i jakoś tam pokombinował i chodzi mu do dzisiaj to. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MrRemi    0

Tak normalnie pod maską schował z tym ze w Johnym było miejsce na to,otwory były do przykręcenia,pasek dał dłuższy i jakoś tak wykombinował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzesinek    0

Idzie na pewno coś zaradzić. :( Kwestia miejsca, tzn. umiejscownienia sprężarki, butli, przewodów, złączy. Popatrz, pomyśl, pomierz, narysuj, poszukaj, popytaj,(w razie co porób fotki i wrzuć), zgromadź podzespoły i dalej do dzieła. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domik235    0

Mm ppomysłĂy narazie dwa załoze cos na wałek przekaznika albo podmaske wcisne spręzarke od naszego polskiego stara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mierk40    0

posiadam renault 7534tx jestem w trakcie rozwiązywania powietrznego problemu.wyszedłem z jednego założenia domowym sposobem by zredukować koszty.wymyśliłem tak że jednak nie pod maskę gdyż wiadomo malo miejsca plus kombinacje z drugim paskiem itd.tylko z wałka przekażnika ale też nie bezpośrednio tylko przez przekładnię pasową to pozwoli obniżyć sprężarkę w dół nie koliduje z zaczepem transportowym plus mogę podnieść obroty.butla z jelcz oczywiście ta najmniejsza do tego pedał hamulca z mf 235 można go łatwo doczepić do orginału a jego giętkie przewody można prowadzić dowolnie reszta niezbędnych zaworów też z mf.dodatkowo należy zamontować to ustrojstwo które reguluje ciśnienie w instalacji gdyż moja sprężarka sama tego nie zrobi.jestem otwarty na wszelkie komentarze bo może się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Co do napędu i braku miejsca, to można spróbować sprzęgnąć sprężarkę z pompą hydrauliczną pracującą jako silnik., do tego zbiornik, regulator ciśnienia i pedał-zawór główny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

He sprężarka na wałek, fajny pomysł tylko co na to policja? Arcypies zaraz będzie się dopytywał, ten pomysł z silniczkiem hydraulicznym jest fajny, a są silniczki z tak dużymi obrotami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

No tak, ale zakup takiego silnika to duży koszt do tego przewody, jeszcze to połączyć dobrze ze sprężarką zeby co 10 godz tego nie poprawiać, to już naj prościej na wałek zamontować sprężarkę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Edytowałem swój post i dorzuciłem linka do artykułu, gdzie piszą o tym, że pompy zębate mogą pracować jako silniki hydrauliczne i jak je podłączyć. Pompa od c330, czy jakiegoś białorusa nie jest droga, łatwo ją zamontować, a wykonanie lub kupienie sprzęgła kłowego , czy elastycznego nie jest problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Pewnie że to wszystko nie jest drogie ale trochę tego jest jak to wszystko pozbierać to pewnie niezła sumka się uzbiera :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Za darmo nie ma nic. Napęd od womu też nie będzie za darmo, a koszty elementów pneumatyki będą takie same przy obu wariantach. Tu proponuję zwartą konstrukcję, wybór rozwiązania należy do właściciela i jego inwencji przy adaptacji do danego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Zgoda ale proponujesz sprzęgiełko kłowe, mam to w dojarce i szlam mnei trafia bo co miesiąc rozbija gumową gwiazdkę takie rozwiązanie musi być dobrze spasowane, no i jeszcze zostaje kwestoa jak podłączyć pedały, i dźwignię ręcznego, jakieś linki czy co kombinujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Zastępuje pedał pneumatyczny - zawór głowny. Bez sprężarki w ciągniku nie będzie działać, reszta jest tak jak to opisałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

a co z hamulcem ręcznym? też musiał by być hydrauliczny? jak taki zawór hydrauliczno pneumatyczny będzie na jednym obwodzie na jednym kole, to czy ciągnik będzie hamował równo jak zepnie się pedały?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Ręczny poprzez linkę podpinasz do tej blachy-płaskownika z otworem, na tym kapturku - tak mi się wydaje. Ten zawór, jego hydrauliczną część, podpinasz nie pod pedały a pod wyjście do sterowania hamulcami przyczepy(chodzi o hamulce hydrauliczne w rolniczych przyczepach z zachodu). Pewnie konstrukcyjnie jest to jakoś rozwiązane by nie było różnicy ciśnień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
×