Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 235
jaromir23    0

Witam wszystkich mój problem jest następujący Ciagnik MF 235 przeszedł kapitalny remont totalnie wszystko bylo naprawiany badz wymieniane tzn tłoki ,pierscienie, szlif ,nowe wtryski , regeneracja pompy itd problem polega na tym iz jest problem z uruchomieniem tzn wyglada to tak ze kreci i jak by juz prawie chcial zalapac a nie lapie trzeba dluzej pokrecic dopiero powoli odpali objawy identyczne jak przy zapowietrzeniu gdy juz odpali to dziala ok moge zgasic i po chwili odpali z pierwszego strzalu bez najmiejszego problemu gorzej jak postoi z kilka godzin czy cala noc problem pojawia sie znow nie mam pojecia co jest grane czy to zaplon jest zle ustawiony kont wtrysku nie mam glowy mechanik skladal i mowi ze ustawil pompe w tym samym miejscu jak wyjmowal bo se zrobil znaki na pompie i na silniku czy moze ktos wie co jest grane moze ktos wie jak powinien byc ustaawiony ten zaplon czy kont wtrysku - bardzo prosze o informacje .Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

teraz moze ciezko palic bo zimno jest a nowe pierscienie nie sa jeszcze dopasowane do tulei ja jak kupilem nowy traktor to bylo tak samo rano byl problem z odpaleniem ale jak temperature osiagnal to pali na dotyk teraz jak jest dotarty to juz rano nie ma problemu zrob kilka motogodzin moze bedzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    23

Moim zdaniem to po generalce trzeba ciągnik uruchomić i niech pochodzi z 12 h to wtedy się dotrze.Miałem tak samo ale w zetorze 7011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

masiew    21

ajbo poprostupaliwo się cofa z pompy i po dluższym czasie się ciągnik zapowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Autorze tematu, a podczas remontu to się powymieniało wszystkie gumki na rureczkach paliwowych czy nie bardzo? Poskręcane wszystko starannie? Pompka paliwowa była ruszana? może membranka nieprawidłowo założona, może głowiczka pompeczki ma pęknięcie jak wkręcaliście przewód za mocno, powodów może być dużo a gdzieś przez głupią nieszczelność się zapowietrza, musisz jeszcze raz wszystko przejrzeć, podokręcać i oblukać czy nic się nie poci :) Świeca płomieniowa działa poprawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13

tak jak pisał kolega Ferdek07 musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ paliwowy. Wytrzyj do suchego wszystkie rurki od wtrysków, pompę paliwową (to ma być suche i z niczego nie może wydostawać się ON). Pojeździj trochę, może uda Ci się wtedy łatwiej odnaleźć ewentualny przeciek.

Sprawdź śrubki odpowietrzające na pompie paliwowej, gwint oraz ich czubek - ich uszkodzenie często równa się z utrudnionym rozruchem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaromir23    0

Pompka paliwowa miała wymienianą membrane tzn jest zlozona z 2 zeby byla mocniejsza akurat tam nie powinno byc problemu a jesli chodzi o szczelnosc przewodow no to widze gdzie niegdzie pocenie sie silnik juz ma zrobione po remoncie jakies 40 motogodzin caly czas zastanawiam sie nad tym zaplonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Myślę, że jak robił to mechanik, do którego masz zaufanie to nie powinno być akurat problemu z kątem wtrysku. Gdyby był niewłaściwy kąt wtrysku to i zimny silnik byłoby dość ciężko uruchomić. Może jest problem w tym, że membrany pompie zasilającej były składane z dwóch??

Wypisze Ci wszystkie możliwości z instrukcji napraw:

1.Mała prędkość obrotowa

2.Niewłaściwe działanie włącznika rozrusznika

3.Zatkany przewód doprowadzający paliwo

4.Uszkodzona pompa zasilająca

5.Zanieczyszczony fltr paliwa

6.Zanieczyszczony filtr powietrza

7.Zapowietrzony układ paliwowy

8.Uszkodzona pompa wtryskowa

9.Uszkodzone rozpylacze

10.Uszkodzona świeca płomieniowa

11.Niewłaściwy kąt wtrysku

12.Niewłaściwy luz zaworów

13.Niski stopień sprężania

14.Ograniczona przepustowość rury wydechowej

15.Zacieranie się zaworów.

16.Zużyta gładzie cylindrowe

17.Złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

 

Sporo z tego można od razu wykluczyć, ale niech to będzie dla innych, którzy będą mieli podobne problemy z silnikiem AD3.152

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×