Polecane posty

jaromir23    0

Witam wszystkich mój problem jest następujący Ciagnik MF 235 przeszedł kapitalny remont totalnie wszystko bylo naprawiany badz wymieniane tzn tłoki ,pierscienie, szlif ,nowe wtryski , regeneracja pompy itd problem polega na tym iz jest problem z uruchomieniem tzn wyglada to tak ze kreci i jak by juz prawie chcial zalapac a nie lapie trzeba dluzej pokrecic dopiero powoli odpali objawy identyczne jak przy zapowietrzeniu gdy juz odpali to dziala ok moge zgasic i po chwili odpali z pierwszego strzalu bez najmiejszego problemu gorzej jak postoi z kilka godzin czy cala noc problem pojawia sie znow nie mam pojecia co jest grane czy to zaplon jest zle ustawiony kont wtrysku nie mam glowy mechanik skladal i mowi ze ustawil pompe w tym samym miejscu jak wyjmowal bo se zrobil znaki na pompie i na silniku czy moze ktos wie co jest grane moze ktos wie jak powinien byc ustaawiony ten zaplon czy kont wtrysku - bardzo prosze o informacje .Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

teraz moze ciezko palic bo zimno jest a nowe pierscienie nie sa jeszcze dopasowane do tulei ja jak kupilem nowy traktor to bylo tak samo rano byl problem z odpaleniem ale jak temperature osiagnal to pali na dotyk teraz jak jest dotarty to juz rano nie ma problemu zrob kilka motogodzin moze bedzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    24

Moim zdaniem to po generalce trzeba ciągnik uruchomić i niech pochodzi z 12 h to wtedy się dotrze.Miałem tak samo ale w zetorze 7011


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

ajbo poprostupaliwo się cofa z pompy i po dluższym czasie się ciągnik zapowietrza


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Autorze tematu, a podczas remontu to się powymieniało wszystkie gumki na rureczkach paliwowych czy nie bardzo? Poskręcane wszystko starannie? Pompka paliwowa była ruszana? może membranka nieprawidłowo założona, może głowiczka pompeczki ma pęknięcie jak wkręcaliście przewód za mocno, powodów może być dużo a gdzieś przez głupią nieszczelność się zapowietrza, musisz jeszcze raz wszystko przejrzeć, podokręcać i oblukać czy nic się nie poci :) Świeca płomieniowa działa poprawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

tak jak pisał kolega Ferdek07 musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ paliwowy. Wytrzyj do suchego wszystkie rurki od wtrysków, pompę paliwową (to ma być suche i z niczego nie może wydostawać się ON). Pojeździj trochę, może uda Ci się wtedy łatwiej odnaleźć ewentualny przeciek.

Sprawdź śrubki odpowietrzające na pompie paliwowej, gwint oraz ich czubek - ich uszkodzenie często równa się z utrudnionym rozruchem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaromir23    0

Pompka paliwowa miała wymienianą membrane tzn jest zlozona z 2 zeby byla mocniejsza akurat tam nie powinno byc problemu a jesli chodzi o szczelnosc przewodow no to widze gdzie niegdzie pocenie sie silnik juz ma zrobione po remoncie jakies 40 motogodzin caly czas zastanawiam sie nad tym zaplonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Myślę, że jak robił to mechanik, do którego masz zaufanie to nie powinno być akurat problemu z kątem wtrysku. Gdyby był niewłaściwy kąt wtrysku to i zimny silnik byłoby dość ciężko uruchomić. Może jest problem w tym, że membrany pompie zasilającej były składane z dwóch??

Wypisze Ci wszystkie możliwości z instrukcji napraw:

1.Mała prędkość obrotowa

2.Niewłaściwe działanie włącznika rozrusznika

3.Zatkany przewód doprowadzający paliwo

4.Uszkodzona pompa zasilająca

5.Zanieczyszczony fltr paliwa

6.Zanieczyszczony filtr powietrza

7.Zapowietrzony układ paliwowy

8.Uszkodzona pompa wtryskowa

9.Uszkodzone rozpylacze

10.Uszkodzona świeca płomieniowa

11.Niewłaściwy kąt wtrysku

12.Niewłaściwy luz zaworów

13.Niski stopień sprężania

14.Ograniczona przepustowość rury wydechowej

15.Zacieranie się zaworów.

16.Zużyta gładzie cylindrowe

17.Złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

 

Sporo z tego można od razu wykluczyć, ale niech to będzie dla innych, którzy będą mieli podobne problemy z silnikiem AD3.152

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj