Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 235
jaromir23    0

Witam wszystkich mój problem jest następujący Ciagnik MF 235 przeszedł kapitalny remont totalnie wszystko bylo naprawiany badz wymieniane tzn tłoki ,pierscienie, szlif ,nowe wtryski , regeneracja pompy itd problem polega na tym iz jest problem z uruchomieniem tzn wyglada to tak ze kreci i jak by juz prawie chcial zalapac a nie lapie trzeba dluzej pokrecic dopiero powoli odpali objawy identyczne jak przy zapowietrzeniu gdy juz odpali to dziala ok moge zgasic i po chwili odpali z pierwszego strzalu bez najmiejszego problemu gorzej jak postoi z kilka godzin czy cala noc problem pojawia sie znow nie mam pojecia co jest grane czy to zaplon jest zle ustawiony kont wtrysku nie mam glowy mechanik skladal i mowi ze ustawil pompe w tym samym miejscu jak wyjmowal bo se zrobil znaki na pompie i na silniku czy moze ktos wie co jest grane moze ktos wie jak powinien byc ustaawiony ten zaplon czy kont wtrysku - bardzo prosze o informacje .Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

teraz moze ciezko palic bo zimno jest a nowe pierscienie nie sa jeszcze dopasowane do tulei ja jak kupilem nowy traktor to bylo tak samo rano byl problem z odpaleniem ale jak temperature osiagnal to pali na dotyk teraz jak jest dotarty to juz rano nie ma problemu zrob kilka motogodzin moze bedzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    23

Moim zdaniem to po generalce trzeba ciągnik uruchomić i niech pochodzi z 12 h to wtedy się dotrze.Miałem tak samo ale w zetorze 7011


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

masiew    27

ajbo poprostupaliwo się cofa z pompy i po dluższym czasie się ciągnik zapowietrza


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Autorze tematu, a podczas remontu to się powymieniało wszystkie gumki na rureczkach paliwowych czy nie bardzo? Poskręcane wszystko starannie? Pompka paliwowa była ruszana? może membranka nieprawidłowo założona, może głowiczka pompeczki ma pęknięcie jak wkręcaliście przewód za mocno, powodów może być dużo a gdzieś przez głupią nieszczelność się zapowietrza, musisz jeszcze raz wszystko przejrzeć, podokręcać i oblukać czy nic się nie poci :) Świeca płomieniowa działa poprawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    20

tak jak pisał kolega Ferdek07 musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ paliwowy. Wytrzyj do suchego wszystkie rurki od wtrysków, pompę paliwową (to ma być suche i z niczego nie może wydostawać się ON). Pojeździj trochę, może uda Ci się wtedy łatwiej odnaleźć ewentualny przeciek.

Sprawdź śrubki odpowietrzające na pompie paliwowej, gwint oraz ich czubek - ich uszkodzenie często równa się z utrudnionym rozruchem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaromir23    0

Pompka paliwowa miała wymienianą membrane tzn jest zlozona z 2 zeby byla mocniejsza akurat tam nie powinno byc problemu a jesli chodzi o szczelnosc przewodow no to widze gdzie niegdzie pocenie sie silnik juz ma zrobione po remoncie jakies 40 motogodzin caly czas zastanawiam sie nad tym zaplonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Myślę, że jak robił to mechanik, do którego masz zaufanie to nie powinno być akurat problemu z kątem wtrysku. Gdyby był niewłaściwy kąt wtrysku to i zimny silnik byłoby dość ciężko uruchomić. Może jest problem w tym, że membrany pompie zasilającej były składane z dwóch??

Wypisze Ci wszystkie możliwości z instrukcji napraw:

1.Mała prędkość obrotowa

2.Niewłaściwe działanie włącznika rozrusznika

3.Zatkany przewód doprowadzający paliwo

4.Uszkodzona pompa zasilająca

5.Zanieczyszczony fltr paliwa

6.Zanieczyszczony filtr powietrza

7.Zapowietrzony układ paliwowy

8.Uszkodzona pompa wtryskowa

9.Uszkodzone rozpylacze

10.Uszkodzona świeca płomieniowa

11.Niewłaściwy kąt wtrysku

12.Niewłaściwy luz zaworów

13.Niski stopień sprężania

14.Ograniczona przepustowość rury wydechowej

15.Zacieranie się zaworów.

16.Zużyta gładzie cylindrowe

17.Złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

 

Sporo z tego można od razu wykluczyć, ale niech to będzie dla innych, którzy będą mieli podobne problemy z silnikiem AD3.152

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.