Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fastrac i Gowei
Opublikowano

Zostawiam zazwyczaj poprzeczniak na sześć przejazdów pługa więc generalnie wchodzi za ciągnikiem dosyć blisko i nie wymaga wjazdu na orane ,jednak jeśli chciał byś go kupić to zwróć uwagę czy nie jest za mocno popękany przy tylnym kole bo to ich mankament.A ta kontrolka to nie ma czegoś wspólnego z radarem i poślizgiem kół .

Opublikowano

Aha koses oki dzieki za cenna podpowieć! Na dniach jak sprzedający znajdzie czas jade go wypróbować.Tak własnie myślałem o tej kontrolce za coś od tego ale co i jak to nie wiem. pozdro :)

Opublikowano

koses a tak nawiasem to ile Ci wychodzi spalanie na ha lub na 1mth z tym pługiem?Ja jutro zalewam silnik shell.em i jak radzicie na ile godzin do następnej zmiany?po ilu zmieniacie?

Opublikowano

masakra 30 to mi kiroviec spali hehe no i wiadro oleju. no racja że lepiej zmieniać ustawienia skrzyni w koncu po coś one sa. Nie długo już ruszy sie w pole to sie wszystko okaże.Koses jak tak to wg.mnie całkiem przyzwoity wynik. Ja cały czas zastanawiam sie nad tym pługiem, mamy duże kawałki pól najwiekszy 45ha w jednej działce ale są i takie gdzie 3ha są w 5kawałkach.Własnie w tym kwi problem miedzy tym lemkenem na kole a vogel-noot 5sawieszana na sróbie hm..... . pozdro

Opublikowano

jak dla mnie to najlepiej zawieszany pług sobie weź,najłatwiej się nakręca,nawet jak masz słupy na polu to czy cofnąć czy ustawić się odpowiednio jest łatwiej , a na drogę to możesz na kole jeździć, przecież niektóre pługi mają taką funkcję nawet unia

Opublikowano

Własnie też jestem za zawieszanym tylko że mam te 2 do wyboru bo od znajomego co importuje maszyny duzo bierzemy i mam tam do wyboru.Zawieszany lepiej by pasił vogeel-noot tylko ze spawany za 1 skiba hm.niby nie był złamany tylko zaspawane jak pokazało się pękniecie tak gość gada. lemken oki wszystko(drobne poprawki) no ale na kole. No bo kwestia taka zawieszany targać w trasie czasami 60km bo niema opcji transportu na kole. eh dylemat. pozdro ;)

Opublikowano

vogel dobra firma,najlepiej jakbyś go wytestował w polu czy ładnie orze ,60 km z pługiem to dla jcb ,żaden problem aby się buja i idziesmile.gif

Opublikowano

qqq-no właśnie żaden problem bujać sie no ale spawany za 1 skibą wiec całe 4wisza ciężąrem za spawem.Po trasie podskakuje itp no i czsem peknie dalej a lemkena bym targał na kole,kurka no coś za coś i tak to jest.W polu wolał bym znowu zawieszany bo np. widze to zajeżdzanie to mi szczyka.pozdro

Opublikowano

witam ja polecam pługi półzawieszane, miałem B-201, dobrze się nim robiło, wiadomo konstrukcja nie jest idealna i tak dalej, miałem przez chwile KVERNELAND 4 obracana,zawieszany. opór stawiał dość duży, wieksze spalanie no i przy poprzeczniakach trzeba powoli jezdzic bo wiadomo duży ciężar, buja i szkoda żeby coś urwało. aktualnie mam overum 5 polzawieszana zagonowa bo jak ktoś zna swoje pola to i zagonić potrafi, gorzej tylko z klinami ale mamy jeszcze malego KVERNELAND 4 zagonowy wiec on zalatwia kliny. Z półzawieszanym uważam że niema problemu ze słupami a nawet lepiej bo mozna nim omijać bo sie łamie a zawieszany jest na sztywno z ciągnikiem, mniejszy cieżar, mniejsze spalanie a i jak wyjezdzam z bruzdy to nawet gazu nie popuszczam i po dziurach leci a z zawieszanym obracanym to juz lipa bo predzej coś się urwie. Pozdrawiam

Opublikowano

Nie wiem której marki to bym pług ale na YT widziałem jak do orania normalnie go podnosił jak zawieszany a na przejazdy przekręcał pług skibami do góry i koło też inaczej blokował i już był jako półzawieszany.

Opublikowano

Dawid racja znajomy ma też coś w tym rodzaju w 4skibowym i wydaje mi się ze marki kuhn.

 

ps. do znawców jcb- mam wyjścia na hydraulike 5sztuk zapewne 4 i 1 powrót z przodu-jaka dzwignia nią steruje itp....?????

Opublikowano

Powrotem się nie steruje on zawsze ma swobodny spływ przez filtr i wykorzystuje się go zazwyczaj do powrotu z silników hydraulicznych gdy wymagane są maksymalne obroty w jednym kierunku .A działa to tak że zasilenie bierzesz z np. zielonego A ,drugi przewód na swobodny spływ i sterujesz dźwignią zieloną.

Opublikowano

Koses- ja kumam do czego jest powrót, nie zrozumiałeś mnie. Mam na myśli jak są obsługiwane wyjścia hydr. naprzód bo mam tak 4 wyjścia i powrót.Która dzwignia nimi steruje itp. aha i jak masz i w ktorych wyjściach podłaczoną pneumatyke?masz dwie czy trzy koncówki?wiesz bo mój to angol i jeszcze nie założylismy tych końcówek czerwonej i żółtej...hehe pozdro

Opublikowano

Ok. już kapuje o co ci chodzi steruje się dwoma dźwigniami po prawej stronie jedna skrajna ma naklejkę haka a druga ma czarną naklejkę .Moja maszyna pochodzi z niemiec i jest wyposażona w zwykłą złączkę do jednoobwodowych oraz czerwoną i żółtą do dwuobwodowych jakby co to mam schemat tylko nie mam jak go wrzucić .

Opublikowano

koses podeśli mi bezpośredni na meila ten schemat i jeśli możesz to fotke tych dzwigni co odsługuja przednia hydr. oki??bo ja tuz.a nie mam. mega pozdro i napisze Ci pw.

 

ps dziś zmiałem olej na shell... i w katalogu pisze że wchodzi 16,5l a my wlaliśmy 15 no i jest ponad stan hm??? i kumacie jak można samemu skasować tą inspekcje??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam Kolego! :)

Mam Fastrac'a 3155 ale ustawienia i specyfikacje są podobne, jeśli potrzebujesz pomocy to pisz - chetnie pomogę.

Jeśli zaś chodzi o to logo koła, jest to oznaczenie że został wybrany w ustawieniach typ (wielkość) kół.

 

Pozdrówki

Opublikowano

Witam. Dziś byłem oglądać Fastraca 2135 z 2002r, i mam pytania, bo handlowiec nie wiedział jak i co ma w nim działać.
1. Jakie są wersję w tych ciągnikach skrzyń biegów ?
2. Co oznaczają te litery(chyba: L, H i I) na rewersie, czy odnoszą się do biegów, czy do łagodności ruszenia ?

3. Do czego służą te 3 przyciski na konsoli ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ba8e171ab5f0ede.html

4. Był to model 4WS, czyi ma 2 osie skrętne, co trzeba zrobić, żeby zmienić tryb skrętu ? Bo żeby wbił dany tryb, to trzeba było wyłączyć silnik i wtedy wybrać tryb skrętu osi.

Opublikowano

tylko jedna skrzynia prędkość do jakiś 50 kmh 

L M H to zakresy biegów plus półbiegi - na szybie masz wykres (powinieneś mieć zakresów poszczególnych biegów- zmiana zakresu tylko na luzie przekręcasz powinno się zmienić na wyświetlaczu i dać sygnał dźwiękowy) 

aby zmienić tryb skrętu  to musisz na raz nacisnąć kłódkę i tryb skręcania - jeśli dobrze pamiętam, 

tych trzech przycisków nie kojarzę - 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v