Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Weź nie gadaj mi tego bo już ile razy to było ruszane :angry: Wogóle jeździłeś T25?? Ja oba jeździłem i T25 o wiele lepiej w polu idzie, dasz do c-330 za duże obciążenie i gaśnie, a rusek ciągnie i nie gaśnie...

Ale koniec OT w tym temacie ...

Opublikowano

W prasie to byś go zarżnoł od 10 do południa, to raczej z myślą o kosiarce jest zrobione przedewszystkim. Wydaje mi sie że on ma jakąś "przystawke" między silnikiem a sprzęgłem i że każdego władka by sie dało tak przerobic. Tylko że by sie pewnie nie opłacało.

Opublikowano

Jo zaraz zarżnoł, jak by tylko byla kostkujaca Sipma z-224 są też Welger, i inne wynalazki, jak ciapek moze i to i ivan pociagnie, mi by sie do snopowiązalki taki przydał z 2 stopniem sprzegła bo na 1 troche to uciążliwe było

Opublikowano

Witam mam na podwurku T30 władek z przodem codziennie jeżdze nim do lasu do roboty twarda bestja chętnie o nim opowiem i prześle fotki jeśli kogoś to jeszcze interesuje

Opublikowano
o a ja myślałem ze to kaiki i tylko moja koncepcja żeby do t-25 dać napęd ciekawe jak to idzie i czy są w Polsce jeszcze do kupienia nowe władki :)

 

pieknie to idze opowiesci ze t30 to tosamo co t25 tylko że z przodem to bajki duzo lepiej idzie,silnik mocniejszy o 4 konie, posiada dwa sprzęgła,wspomaganie na orbitrol, regulowaną kiekownice w dwóch płaszczyznach model który mam na podwurku niestety ma tylko jedne drzwi i wkurza mnie to troche

Opublikowano

jutro zrobie fotki bo chwilowo niemam aparatu podaj swojego meila to ci przśle czy może na AF można gdzieś zamieszczać zdięcia niewiem bo dopiero zaczynam zabawe z AF prosze o podpowiedz

Opublikowano

T30 to fajna maszyna, a moze ktos pokusil sie o dolozenie do zwyklego t25 przedniego napedu? Ciekawe czy mozna dokupic przedni most i dolozyc go do t25 i zrobic z niego t30. Prosze o rozwiniecie tematu. Pozdrawiam

PS. Mile widziane zdjecia :)

andbal2@o2.pl

Opublikowano

To zależy, jak masz stary typ T25, czyli do 91 roku to nie da rady, bo nie ma wyjścia w skrzyni, jeżeli masz nowy typ to powinny być wyjście do przedniego napędu na dole bo wtedy weszły do produkcji z przodem i robili raczej juz z gotowymi wyjściami, powinna być pokrywka

Opublikowano

o to moj odpada jest z 1977 roku i teraz mam problemy ze srzynia biegi mi wyskakuja i sie blokuja moze wiecie c jest naprawiałem wszystko a dzisiaj juz całego złorzyłem ciekawe czy sie nie zepsuje znowu bo nie bede miał czym obornika wozić

Opublikowano
o to moj odpada jest z 1977 roku i teraz mam problemy ze srzynia biegi mi wyskakuja i sie blokuja moze wiecie c jest naprawiałem wszystko a dzisiaj juz całego złorzyłem ciekawe czy sie nie zepsuje znowu bo nie bede miał czym obornika wozić

 

Pod podło po lewj stronie powinienieś nie takie małe cięgiełko pierwsze powinno być przykręcanie na klucz 12 a drugie zaspawanie muśisz zobaczyć czy spaw nie puścił albo śrubka się nie odkręciła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v