elemer

Sieczkarnia JD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
elemer    18

Witam. Mam okazje kupna sieczkarni JD po bardzo atrakcyjnej cenie. Niestety silnik wymaga naprawy na ok 15 tysięcy. Wiem, że właściciele Classów i NH wymieniają na silniki z ciężarówek, ponieważ w nich montuje się silniki Dafa, mercedesa itp.. Czy mógłby ktoś doradzić czy da rade wsadzić do JD taki silnik z np Tira, co by było prawdopodobnie dużo tańsze.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

jaki masz tam silnik?? chyba 8,1l taki jak ja w JD2266. kolego z tego co wiem to nic tam wzamian nie wsadzisz. ale warto zrobic ten silnik bo jest bardzo dobry. rzedowa pompa, bez common-raila, prosty w konstrukcji i silny. rob go, bo naprawde warto. a za silnik z tira to wydasz z 10 kolasi i jeszcze nie wiadomo co w nim zaraz wyskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Koledzy TIR-em może być Iveco Daily 65S18 o DMC 6,5 tony. TIR to oznaczenie pojazdu ciężarowego poruszającego się w ruchu międzynarodowym. Co do silników Claas ma Meśka a NH najczęściej Iveco, bo to jeden koncern nie wiem jak te starsze. silnik wstawisz z ciężarówki, tylko po pierwsze koszt, po drugie trzeba przerobić przeniesienie napędu bo nie zawsze pasuje i koszt będzie większy od remontu


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dexterek    83

nie ma co cudowac z jakimis silnikami Bog wie z czego. najlepszy slinik jest taki jaki wsadzila fabryka i trzeba po prostu go uruchomic. jasne, mozna wstawic silnik od ciezarowki ale tak jak napisal @lukasz1987 trzeba wiele przerobic i to przerobic profesjonalnie. jesli silmik ma napedzac pas to musi byc ustawiony idealnie w linii. poza tym za jakis czas zechcesz sprzedac, przyjedzie potencjalny kupiec i co mu powiesz jak spyta co to za akcja z tym silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Jeśli tylko silnik jest do remontu a reszta jest Ok, to warto kupić. Chociaż ciężko cokolwiek powiedzieć o całości skoro nie można uruchomić sieczkarni !!!


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    18

Model to na 90% 5820 lub 5830. Nie jestem pewien, ponieważ średnio mnie to interesowało. Model 4 rzędowy. Wiem jak reszta działa, ponieważ ta sieczkarnia kosiła u mnie kilka lat kukurydze i moim zdaniem jakość sieczki była ok. Cena to około 25 tyś. jeszcze może parę groszy do negocjacji. Parę osób opowiadało mi że niby w sieczkarni jak się silnik popsuje to już lipa. Że to już nie to samo jak fabrycznie złożony. Moim zdaniem jeśli będzie dobrze zrobiony i dotarty będzie ok. Tylko jak tu dotrzeć sieczkarnie skoro pracuje ona cały czas pod dużym obciążeniem ;)


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

kazdy silnik po kapitalce silnika przeprowadzonej profesjonalnie traci ok 10% pierwotnej mocy. 25 tysiecy to nie duzo. na allegro jest w (bardzo:) ) dobrym stanie 5820 za 55tys. http://www.allegro.pl/item880403906_sieczkarnia_do_kukurydzy_john_deere_5820.html i patrzac na inne aukcje podobnych maszyn sa mniej wiecej w tej samej cenie. co do dotarcia to trzeba po remoncie puscic zeby chodzila bez obciazenia przez pare dni a potem wlaczyc sieczkarnie, by pochodzila na pusto. nastepnie w polu nie mozna jej meczyc nie wiadomo jak, bo wciaz bedzie na dotarciu. ile masz kukurydzy do koszenia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    18

Swojej nie mam aż tak dużo... Ale myślę że około 30 - 40 ha by zrobiła w sezonie. Też oglądałem na allegro tą sieczkarnie i dlatego zainteresowała mnie tamta sieczkarnia. Myślę że cały bak spalony bez obciążenia wystarczyłby na dotarcia, przynajmniej takie wstępne. Poza tym pozostało by tylko jeździć wolniej w kukurydzy.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

caly bak spokojnie wystarczy na wstepne dotarcie. a reszta docierania bedzie trwala przez te 30-40ha. na przyszly sezon bedzie juz dobrze dotarta:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    18

Z tego co się orientuje to ta sieczkarnia ma silnik dość prosty, mało skomputeryzowany. Myślę, że z moim ojcem (mechanikiem) damy rade ją sami złożyć. Dzięki za rady


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

tam jest silnik banalny, zadnych elektronicznych akcji. mechanik srednio-zaawansowany poradzi sobie bez problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

witam posiadam sieczkarnię JD z tych starszych modeli (tych o których mowa tylko trochę mniejsza moc 280 KM) padł mi silnik a konkretniej pęk wał chciałbym się dowiedzieć co mi się bardziej opłaca czy wymienić na drugi używany silnik czy ten remontować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

a tylko pekl wal? czy doszlo takze do powaznego uszkodzenia elementow wewnatrz? blok jest caly? jesli nie ma uszkodzen wewnetrznych to remont. moze on wiecej kosztowac ale kupno silnika zawsze wiaze sie z ryzykiem ze zaraz cos w nim wyskoczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

Raczej środek jest cały,a blok bez szfanku. Przyczyną awarii było najprawdopodopniej obluzowanie się tego głównego koła co napędza alternator popę wody... bo z tego co się oriętuje to ono robi za przeciwwagi na wale ale nie wiem czy mam rację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zetor6045
      Panowie potrzebna pomóc mianowicie jestem nowym posiadaczem claas jaguar 682i jest problem z detektorem otóż mam przewody z kabiny do zespołu wciagajacego A nie mam wtyczki kable są zerwane i teraz pytanie gdzie który ma iść?
    • Przez zetor6045
      Witam,szybkie pytanie do znawocow tematu ,czy te blachy pod nożami się są potrzebne do kukurydzy? Nigdy się nie spotkałem A teraz właśnie zmieniam noże i nie wiem 🤷‍♂️proszę o szybką odpowiedź 💪

    • Przez Liberacki
      Witam. Jestem zainteresowany kupnem używanej sieczkarni jednorzędowej do kukurydzy.
      Bardzo proszę użytkowników takiego sprzętu o informacje na co szczególnie zwracać uwagę i jaka firme wybrać.
      Mam na oku sieczkarnie ,,KRONE" tylko ma inaczej jak wszystkie rozwiązany sposób podawania kukurydzy na wałki nie jest to wykonywane z przodu maszyny tylko po skoszeniu kukurydza przsyłana jest do tyłu za pomocą specjalnego podajnika i trafia od tyłu na leżąco do maszyny. Czy ktoś spotkał się z takim rozwiązaniem i czy ono jest dobre?
    • Przez Pablo366
      Witam.
      Pacjent to Claas Jaguar 690 sl z 1992r, problem polega, na tym, że nie działa funkcja podnoszenia i opuszczania hederu oraz funkcja podnoszenia i opuszczania komina.
      Elektrozawory są sprawne, podając na nie napięcie działają.
      Czytałem na forum, że ktoś miał już taki problem i okazało się, że uszkodzony jest "wyłącznik" który odpowiada za te dwie opcje, ale który to "wyłącznik" to nie wiem, nie mogę nic takiego znaleźć ani w internecie ani w kombajnie, chyba, że to chodzi o przekaźnik, ale nawet nie wiem który za to odpowiada.
      Może ktoś miał taki problem, albo przynajmniej ma dostęp do schematów i opisów przekaźników.
      I pytanie czy w tej sieczkarni elektrozawory są sterowane jakimś sterownikiem, czy tylko przekaźnikami?
    • Przez Ruletka55
      Hej,
      Przygotowuję swojego jaguara 682s do sezonu i jest jedna wada której chciałbym się pozbyć, otóż silnik zimny pali bardzo bardzo ciężko (około 40 sekund piłowania rozrusznikiem), pożniej jak się rozchodzi jest okej, ale ogólnie podczas pracy odczuwa się, że silnik stęka i to nie jest to co być powinno. Dlatego też podjąłem kroki aby dojść co jest przyczyną, sprężanie ma wmiare bo 22-23 bary na każdym cylindrze, podejrzewałem że może jest przestrzał na uszczelce pod głowicą i zdjąłem głowiecę po czym wymieniłem uszczelkę ale nadal nic. Dzisiaj zauważyłem bardzo dziwną rzecz, ponieważ jak silnik jest odpalony to w ciągu 5min jako że jest to V zauważyłem że wydech z lewej strony silnika jest lekko ciepły natomiast z prawej gorący ze po dotknieciu reka spalona. Dodam jeszcze że z tej lewej strony (chlodniejszej) idzie bardzo dużo dymu, i własnie ta lewa strona tak jakby gorzej pracuje, o co chodzi ? bo konczą sie juz pomysły... dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj