Skocz do zawartości
elemer

Sieczkarnia JD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
elemer    9

Witam. Mam okazje kupna sieczkarni JD po bardzo atrakcyjnej cenie. Niestety silnik wymaga naprawy na ok 15 tysięcy. Wiem, że właściciele Classów i NH wymieniają na silniki z ciężarówek, ponieważ w nich montuje się silniki Dafa, mercedesa itp.. Czy mógłby ktoś doradzić czy da rade wsadzić do JD taki silnik z np Tira, co by było prawdopodobnie dużo tańsze.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

jaki masz tam silnik?? chyba 8,1l taki jak ja w JD2266. kolego z tego co wiem to nic tam wzamian nie wsadzisz. ale warto zrobic ten silnik bo jest bardzo dobry. rzedowa pompa, bez common-raila, prosty w konstrukcji i silny. rob go, bo naprawde warto. a za silnik z tira to wydasz z 10 kolasi i jeszcze nie wiadomo co w nim zaraz wyskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Koledzy TIR-em może być Iveco Daily 65S18 o DMC 6,5 tony. TIR to oznaczenie pojazdu ciężarowego poruszającego się w ruchu międzynarodowym. Co do silników Claas ma Meśka a NH najczęściej Iveco, bo to jeden koncern nie wiem jak te starsze. silnik wstawisz z ciężarówki, tylko po pierwsze koszt, po drugie trzeba przerobić przeniesienie napędu bo nie zawsze pasuje i koszt będzie większy od remontu


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dexterek    83

nie ma co cudowac z jakimis silnikami Bog wie z czego. najlepszy slinik jest taki jaki wsadzila fabryka i trzeba po prostu go uruchomic. jasne, mozna wstawic silnik od ciezarowki ale tak jak napisal @lukasz1987 trzeba wiele przerobic i to przerobic profesjonalnie. jesli silmik ma napedzac pas to musi byc ustawiony idealnie w linii. poza tym za jakis czas zechcesz sprzedac, przyjedzie potencjalny kupiec i co mu powiesz jak spyta co to za akcja z tym silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Jeśli tylko silnik jest do remontu a reszta jest Ok, to warto kupić. Chociaż ciężko cokolwiek powiedzieć o całości skoro nie można uruchomić sieczkarni !!!


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

Model to na 90% 5820 lub 5830. Nie jestem pewien, ponieważ średnio mnie to interesowało. Model 4 rzędowy. Wiem jak reszta działa, ponieważ ta sieczkarnia kosiła u mnie kilka lat kukurydze i moim zdaniem jakość sieczki była ok. Cena to około 25 tyś. jeszcze może parę groszy do negocjacji. Parę osób opowiadało mi że niby w sieczkarni jak się silnik popsuje to już lipa. Że to już nie to samo jak fabrycznie złożony. Moim zdaniem jeśli będzie dobrze zrobiony i dotarty będzie ok. Tylko jak tu dotrzeć sieczkarnie skoro pracuje ona cały czas pod dużym obciążeniem ;)


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

kazdy silnik po kapitalce silnika przeprowadzonej profesjonalnie traci ok 10% pierwotnej mocy. 25 tysiecy to nie duzo. na allegro jest w (bardzo:) ) dobrym stanie 5820 za 55tys. http://www.allegro.pl/item880403906_sieczkarnia_do_kukurydzy_john_deere_5820.html i patrzac na inne aukcje podobnych maszyn sa mniej wiecej w tej samej cenie. co do dotarcia to trzeba po remoncie puscic zeby chodzila bez obciazenia przez pare dni a potem wlaczyc sieczkarnie, by pochodzila na pusto. nastepnie w polu nie mozna jej meczyc nie wiadomo jak, bo wciaz bedzie na dotarciu. ile masz kukurydzy do koszenia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

Swojej nie mam aż tak dużo... Ale myślę że około 30 - 40 ha by zrobiła w sezonie. Też oglądałem na allegro tą sieczkarnie i dlatego zainteresowała mnie tamta sieczkarnia. Myślę że cały bak spalony bez obciążenia wystarczyłby na dotarcia, przynajmniej takie wstępne. Poza tym pozostało by tylko jeździć wolniej w kukurydzy.


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

caly bak spokojnie wystarczy na wstepne dotarcie. a reszta docierania bedzie trwala przez te 30-40ha. na przyszly sezon bedzie juz dobrze dotarta:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

Z tego co się orientuje to ta sieczkarnia ma silnik dość prosty, mało skomputeryzowany. Myślę, że z moim ojcem (mechanikiem) damy rade ją sami złożyć. Dzięki za rady


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

tam jest silnik banalny, zadnych elektronicznych akcji. mechanik srednio-zaawansowany poradzi sobie bez problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

witam posiadam sieczkarnię JD z tych starszych modeli (tych o których mowa tylko trochę mniejsza moc 280 KM) padł mi silnik a konkretniej pęk wał chciałbym się dowiedzieć co mi się bardziej opłaca czy wymienić na drugi używany silnik czy ten remontować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

a tylko pekl wal? czy doszlo takze do powaznego uszkodzenia elementow wewnatrz? blok jest caly? jesli nie ma uszkodzen wewnetrznych to remont. moze on wiecej kosztowac ale kupno silnika zawsze wiaze sie z ryzykiem ze zaraz cos w nim wyskoczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

Raczej środek jest cały,a blok bez szfanku. Przyczyną awarii było najprawdopodopniej obluzowanie się tego głównego koła co napędza alternator popę wody... bo z tego co się oriętuje to ono robi za przeciwwagi na wale ale nie wiem czy mam rację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bulwa
      witam. panowie mam pytanie jak zdemontować Gniotowniki w mamucie? już po sezonie i chciałbym je zregenerować tylko nie za bardzo mam pojecie z której strony mam sie do nich dobrać najprościej. i jeszcze jedno pytanie jak mam mała kukurydzę to układa mi sie na kemperze i nie wciagnie jej w sieczkarnie. co mogę zrobić żeby znikna ten problem? pozdrawiam.
    • Przez kamikclass
      witam mamy problem z sieczkarnia class 860 rozłancza heder czujnik metalu na biegu jałowym pracuje po dodaniu gazu rozłancza pomocy 
    • Przez mateusz092111111
      Witam mam taki problem ze kupilem claasa  690 v8 utnę troche i woda wchodzi mi na czerwone  i tylko zmniejsze obroty maszyny i odrazu temp wody spada proszę o pomoc jak najszybciej
    • Przez mateusz092111111
      gotuje sie mi woda w claasie 690 i to jest dziwne gdy zmniejsze obroty maszyny to woda spada chlodnica byla czyszczona z zewnątrz a w srodku przepłukiwana odkamieniaczami i to pare razy silnik tez był sprawdzany bo byly planowane głowice i zakładana uszczelka a pompa wodna chyba jest ok bo widac ze tloczy wode do chlodnicy bo widac ze woda ma obieg termostaty tez sa wyjete nie wiem co mam robic więc prosze o odpowiedz jesli ktos miał podobny przypadek
    • Przez mateusz0045
      Czy ktoś posiada taki sprzęt , jesli tak to prosiłbym o podpowiedzenie mi wszystkich informacji które mogły by mi pomóc w użytkowaniu takiej maszyny . Jak z dostępnością części ? Czy mogę kupić gdzieś katalog do sieczkarni SF 6000 . Ewentualnie co się najczęściej psuje .
      Wady zalety itp...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.