Zaloguj się, aby obserwować  
krupek

mf 690 przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krupek    1

witam mam pytanko czy można w jakis sposób zwiększyć ciśnienie oleju który idzie na przedni napęd? Przy obciążeni nie chce ciągnąć a pompa zębata jest jeszcze wmiare dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

to nie wina ciśnienia tylko masz zjechane tarczki w przystawce od napendu szukaj od ursusa 4514,5314 może pasować.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

przyłącze się a gzie jest ta przystawka i jeszcze pytanie z tej obudowy co wchodzi wałek od przedniego napędu czasami leci olej dolewam od czasu do czasu ale nie zawsze jest ten wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzen    199

z tej obudowy co leci ci olej to to jest własnie przystawka od napędu ale dlaczego leci to nie wiem tam jest symeryng i oryng ja własnie to u siebie rozebrałem bo też ciekło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

chodzi mi o tą przystawkę z przodu co jest przed mostem przednim ten olej potrafi i tydzień nie lecieć a po dolaniu a za którymś razem w garażu na betonie widać że z tamtąd nakapało może to odpowietrzenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

no dobra ale skąd dokładnie cieknie ? na ośce czy z boku tej przekładni bo są dwa rodzaje tych przekłedni a odpowietrznik jest na osi przedniej i na osi się go zalewa przynajmniej w mojm mf690

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    12

Witam u mnie w 698 też wyciekał olej miedzy przekładnią a przednim mostem rozebrałem to i tam jest taki simering(koszt 80 zł.)po wymianie problemu nie ma, ale nie wiem czy w 690 jest taki sam most.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    12

No niestety trzeba odjechać mostem, u mnie jest przykręcony na 10 śrub (odkrecamy przednie koła) po ich odkręceniu cały most schodzi na dół ja pod most podstawiałem dwa lewarki żeby go opuscić. Przekładnia wychodzi do tyłu i w niej jest simering, i to by było tyle. Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

Tak właśnie trzeba zrobić w 690 jest tak samo powodzenia. a i tam są jeszcze podkładki dystansowe przed rozbieraniem zobacz czy jest jakiś luz jak jest to trzeba dołożyć podkładkę

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    12

Witam tak wał napędowy trzeba odkręcić w pierwszej kolejności zapomniałem wcześniej o tym napisać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

witam mam urwaną przednią półoś w 690 co z tym robić czy pasuje od ursusa urwała mi się ta część od koła do krzyżaka a co dziwne drugie koło normalnie napędzało .czy nie mam kosza satelit ?a może kłowy wiem że w 290 to jest kłowy i tam koła oba biorą równo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazio    0

witam potrzebuje katalog i instrukcje napraw do tego ciągnika może ktoś ma na forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wolfram
      Mam pytanie ile powinno być sprężyn ma być w sprzęgle .Bo ja ma 9 a w katalogu pisze 12.?
       
    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj