Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
krupek

mf 690 przedni napęd

Polecane posty

krupek    0

witam mam pytanko czy można w jakis sposób zwiększyć ciśnienie oleju który idzie na przedni napęd? Przy obciążeni nie chce ciągnąć a pompa zębata jest jeszcze wmiare dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    178

to nie wina ciśnienia tylko masz zjechane tarczki w przystawce od napendu szukaj od ursusa 4514,5314 może pasować.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1061

przyłącze się a gzie jest ta przystawka i jeszcze pytanie z tej obudowy co wchodzi wałek od przedniego napędu czasami leci olej dolewam od czasu do czasu ale nie zawsze jest ten wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzen    178

z tej obudowy co leci ci olej to to jest własnie przystawka od napędu ale dlaczego leci to nie wiem tam jest symeryng i oryng ja własnie to u siebie rozebrałem bo też ciekło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1061

chodzi mi o tą przystawkę z przodu co jest przed mostem przednim ten olej potrafi i tydzień nie lecieć a po dolaniu a za którymś razem w garażu na betonie widać że z tamtąd nakapało może to odpowietrzenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    178

no dobra ale skąd dokładnie cieknie ? na ośce czy z boku tej przekładni bo są dwa rodzaje tych przekłedni a odpowietrznik jest na osi przedniej i na osi się go zalewa przynajmniej w mojm mf690

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam u mnie w 698 też wyciekał olej miedzy przekładnią a przednim mostem rozebrałem to i tam jest taki simering(koszt 80 zł.)po wymianie problemu nie ma, ale nie wiem czy w 690 jest taki sam most.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

No niestety trzeba odjechać mostem, u mnie jest przykręcony na 10 śrub (odkrecamy przednie koła) po ich odkręceniu cały most schodzi na dół ja pod most podstawiałem dwa lewarki żeby go opuscić. Przekładnia wychodzi do tyłu i w niej jest simering, i to by było tyle. Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    178

Tak właśnie trzeba zrobić w 690 jest tak samo powodzenia. a i tam są jeszcze podkładki dystansowe przed rozbieraniem zobacz czy jest jakiś luz jak jest to trzeba dołożyć podkładkę

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam tak wał napędowy trzeba odkręcić w pierwszej kolejności zapomniałem wcześniej o tym napisać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    178

witam mam urwaną przednią półoś w 690 co z tym robić czy pasuje od ursusa urwała mi się ta część od koła do krzyżaka a co dziwne drugie koło normalnie napędzało .czy nie mam kosza satelit ?a może kłowy wiem że w 290 to jest kłowy i tam koła oba biorą równo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazio    0

witam potrzebuje katalog i instrukcje napraw do tego ciągnika może ktoś ma na forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×