Zaloguj się, aby obserwować  
shadow

John Deere 6320SE?

Polecane posty

shadow    0

Witam

Mam zamiar kupić traktor w mocy do 100KM z pomocą środków unijnych.Byłem zainteresowany zetorem ale po dzisiejszej wizycie u dealera dowiedziałem się o podwyższę cen i ze standard Proxima 85 to koszt rzędu 121 000 zł a po potrzebnym mi dodatkowym wyposażeniu przekroczył by 130 000zł wiec mysle poważniej o zachodnim używanym traktorze od pewnego czasu interesuje mnie oferta z allegro.Jest to JD 6320SE o mocy 100km i mający przebieg 1800mt z 2007 roku sprowadzony z Anglii pracował tylko w komunalce przy koszeniu zieleni na autostradach jak myślicie czy warto w niego zainwestować ??

oto link do aukcji john deere 6320 se 2007R deutz zetor mf okazja!!! (833339680) - Aukcje internetowe Allegro a i pochłonie to 100% moich przeznaczonych na zakup traktora pieniędzy proszę o rzeczowe wypowiedzi.Jego cena to 137tys brutto do negocjacji małej.

z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
minik89    0

Witam, aktualnie jestem przy załatwianiu traktora na modernizacje i na 100% bedzie to Proxima Plus. Te podwyzki od stycznia nie sa za wesole ale podobno w plusie maja dołozyc szkrzynie 40. Ale czy tsk bedzie przekonamy sie niedługo. A John bardzo ładny i cena atrakcyjna nawet moim zdaniem podejrzanie atrakcyjna. Przed kupnem radził bym dobrze sprawdzic traktor najlepiej z jakims fachowcem ktory sie na tym dobrze zna. A co do twoich watpliwosci to ja osobiscie wybrał bym zetora bo nowe to zawsze nowe, czesci zamienne w nieporownywalenj cenie. A za Johnem przemawia marka, komfort pracy, wyposazenie no i niezawodnosc ale wszystko sie kiedys psuje a wtedy moze troche to kosztowac. A wracajac do Zetora po małych negocjacjach deler dał 11 tys upustu jak narazie ale mysle ze gdy bedziemy zaliczkowac ciagnik to sie jeszcze cos urwie albo z wyposazenia dołoza ;) Naprawde warto sie targowac bo np inny deler dawał nam 7 tys upustu i nawet grosza wiecej wiec jak sam widzisz rozpietosci sa duze. Zycze udanego wyboru :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Ojciec oglądał nową serię JD M. Stwierdził wprost "Chińczyk" i wolałby Pronara za te pieniadze. Tylko znaczek pozostał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xsc    55

wg. mnie cena jesto OK, a nawet troche za duza:/ Stan jak na wiek taki sobie sredni. Te linki co podales to sa preniumki, takze sa lepszy od tego SE. Masz zamiar kupic- rozumiem, ze juz wniosek zlozony?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
shadow    0

Mam przyznane 50tys zł a resztę muszę swoich.Chciałem coś zachodniego a ten nie robił w gospodarstwie wiec wydaje się ok i cena jak dla mnie jeszcze dobra ale nie mam w okolicy nikogo kto zna się na Johnach i mi nie pomoże go obejrzeć i w miarę zauważyć co w nim siedzieć możne ja podjadę i co 4 koła ładny kolor biorę !?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

hmm, no tak musialbys jechac co zkims co by sie znal na takich sprzetach. Poszukaj, moze znajdziesz kogos na af z twoich okolic co ma jakiegos JD 6x20.


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@Rongeryk a co Twój post wnosi do tego tematu???poza tym już chyba większość wie, że to co piszesz trzeba dzielić przez dwa, albo i przez trzy... ;)

 

co do JD z linku to jest on do sprowadzenia czy stoi gdzieś w Polsce???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal7    0

Do autora. Skąd wiesz czy ten traktor pracował w komunalce. Ja mogę powiedzieć, że pracował na 1ha uwieżysz mi raczej nie wiec skąd taka pewnosć.Znasz gościa czy co?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Namów sprzedawcę na próbe w polu ;)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez włodek
      Cześć,
      Zaczynam się powoli rozglądać za nowym ciągnikiem który zastąpi w cięższych pracach mojego 3p. Początkowo myślałem nad Ursusem 914 ale to wszystko już dość mocno wypracowane. Później mi się przypomniało, że znajomy. użytkuje Ursusa 4514 na areale ok 50ha jako główny ciągnik. Mówi że jest zadowolony. Daje sobie spokojnie radę a że ma wyłącznie produkcję roślinną a działek ma dużo, różnej wielkości, na niektóre z nich mówi że większym by nawet nie wjechał. Pożyczyłem sobie od niego na weekend i na pewno komfort pracy na plus w porównaniu do 914. Spalanie również miło mnie zaskoczyło. Ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Dlatego też zakładam ten temat bo pomoże poradzicie mi coś innego. Moc myślę że 60 - 80km była by dla mnie ok. Ciągnik będzie pracował na ok 20ha. To co dla mnie jest teraz najważniejsze to napęd 4x4 i większy uciąg. Bo co z tego że mój 3p ma moc i daje radę skoro mało wiele i się grzebie bo jest za lekki. 
    • Przez marcin1993
      Witam, co sądzicie planuje zakupić ciągnik, który lepszy Belarus 820 czy Zetor major, ma być jako pomocniczy i do pługa do śniegu.
    • Przez Jacusiek
      Hejka, przymierzam się do kupna ciągnika i zastanawiam się nad dwoma, Renault 133.14 i Massey Ferguson 3090 oba o podobnej mocy, czy ktoś z was użytkuje te maszyny? Jak się sprawują jaką mają opinię i na co zwracać uwagę przy zakupie?
    • Przez zom3
      Jak w temacie co tu wybrać  Valtra T 195 versu. Massey Ferguson 8S,205 dyna 7 i ostatni zawodnik Steyr Absolut CVT 6200.
      Cenowo wygląda to tak że massey  najdroższy potem steyr i valtra.
      Jak tu wygląda awaryjność tych maszyn itp.
    • Przez NABUCH
      Witajcie jak w temacie szukam ciągnika na moje nieduże gospodarstwo-12ha.   Niestety po pracy mam mało czasu , z reguły pracuje w sobotę lub niedzielę  dodatkowo z nadgodzinami na tygodniu....więc przyszłościowo będzie praca po godzinach  lub w nocy . Obecnie mam MF255 którym tata obrabia wszystko  ale marnie to widzę żebym się takim ciągniczkiem wyrobił z pracami . Mamy głównie zboża /grykę  trochę wiśni. Pytanie do Was co warto wybrać. Myślałem o ciągniku ok 90 KM które pozwoliłyby spokojnie pracować z pługiem 3 x45 w obrocie  jakiś agregat uprawowo siewny  taki żeby spiąć go jeszcze na razie z poznaniakiem , brona talerzowa.
      Ziemie mamy 2-3 klasa trochę gliniaste i niestety bywa dosyć sucho  .
      Przeglądałem ogłoszenia i to co widziałem na rynku :
      Zetor proxima  90cl / 100HS
      New Holland TD5.85
      Kubota M 5091
      Deutz Fahr 5100G
      Obecnie jestem na ryczałcie ale chyba ze względu na zakup przejdę na vat żeby  wrzucić zakup ciągnika w koszty. Budzet ok 160-170k netto
      Nie zależy mi na wodotryskach , hydrauliczny rewers, klima , a bardziej na niezawodności ciągnika. Wiadomo że zwrot takiego ciągnika z pola będzie marny więc dobrze żeby ceny napraw jeszcze nie zabijały. Wcześniej szukałem używki ale ceny zrobiły sie takie że różnica pomiędzy używanym a nowym mocno zbliża.
      Po głowie chodził mi wcześniej zetor ze względu na  trochę większą masę ,stabilność i tańsze części . Niepokoją mnie informacje o marnym stanie samej fabryki która co roku jest na minusie po kilkdziesiąt mililonów PLN. Nigdzie jeszcze nie jeździłem , nie oglądałem naocznie jak wyglądają nowe modele.  Ktoś ma to już za sobą podpowie dlaczego wybrał to a nie tamto  ?
      Pozdrawiam W.
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj