Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

musisz sobie kupic rozdzielacz i podlaczyc.

a jezeli masz w podnosniku miske olejowa to najlepiej ja wyrzucic i wpuscic rurke do skrzyni biegow

poniewaz mozesz miec problemy z wykiprowaniem wiekszej przyczepy bo w misce tej jest za malo oleju

Opublikowano

można pokombinować i jak wystarczy ci tylko 1 wyjście, np. do przyczepy "kiper" to na zdjęciu w allegro jest zaślepiony środkowy otwór pomiędzy tymi co mocują rozdzielacz

pod ten otwór musisz dokombinować jakiś króciec który łączysz z szybkozłączem

lub 2 wersja dorabiasz nakładkę na rozdzielacz w wywierconym otworem tak, żeby pasował do tego zaślepionego, wywalasz zaślepkę, następpnie na uszczelce usadzasz nakłądkę, mocujesz tymi samymi śróbami co rozdzielacz( potrzebne będą dłuższe o grubość tej nakładki

do tej nakładki wcześniej przyspawasz jakiś króciec

 

po 2 wywalasz tą przynitowaną aluminiową blaszkę koło dźwigni rozdzielacza, rozdzielacz na środkowym położeniu i "w prawo" i przyczepa się kipruje

Opublikowano

Ale wąż z kolankiem weź bo będzie fatalnie wyglądać i może zawadzać jeśli masz standardowe siedzenie :)

 

Nie lepiej kupić rozdzielacz od 330 ? Masz nowy rozdzielacz który nie puszcza i zero brudnej roboty :lol:

Opublikowano

coś takiego było zrobione w moim traktorze przez mojego tate "za komuny" jak woził żwir na drogę w usługach, muszę poszukać tej nakładki w garażu, kolanko to nie może być zbyt duże, był przyspawany chyba z 330 ten kątowy króciec z pompy oleju , dalej szedł wąż, i szybkozłącze, nadaje się tylko do kipra, itp, bo zrobić sterowanie takie jak na błotniku to z tego nie wyjdzie

zaślepka to jest o średnicy około 8mm pewnie w sklepie z elemantami do hydrauliki siłowej znalazłby coś takiego

Opublikowano

Również planuje u siebie w 328 przerobienie hydrauliki jednak nie co inaczej. Otóż przewód który idzie do rozdzielacza pod siedzeniem chce puścić na zewnętrzny rozdzielacz 3 sekcyjny (jedna sekcja na wywrot i 2 na tura) a powrotny dopiero do tego fabrycznego rozdzielacza. W późniejszym czasie chciałbym jeszcze zmienić kolumnę kierowniczą na taką z mercedesa ze wspomaganiem (nie orbitol) i ona miała by być pierwsza później rozdzielacz zewnętrzny i na końcu rozdzielacz oryginalny.

Poza tym w związku z małą pojemnością zbiornika oleju myślę aby w miejsce zbiornika powietrza (nie używam i tak) dać podobny zbiornik tylko trochę mniejszy tak z 10L. Z niego to pompa by brała olej , z rozdzielacza z tej środkowej śruby, o której trochę wyżej jest mowa, ( z tym iż fabryczny kanał do powrotu bym zaślepił) wyprowadzić powrót do zbiornika i dodatkowo jeszcze trzeci wąż od zbiornika do fabrycznej miski pod siłownikiem podnośnika. Teraz mam trochę dylemat czy nie będzie problemem to iż zbiornik będzie niżej niż pompa, co prawda dopóki będzie pełno oleju to ok, ale podczas na przykład kiprowania jak oleju już w oryginalnym zbiorniku nie będzie to popa będzie musiała zasysać jakieś 30 cm. Czy tak da radę ?

Wiem że prościej było wywalić miską i zrobić tak jak w 330 jednak rozwiązanie z osobnym olejem zdaje mi się znacznie lepsze niż z tym ze skrzyni. Proszę o uwagi krytyka mile widziana

Opublikowano

Witam! :)

 

Chodzi ci zeby ta rurke co idzie z korpusu podnosnika do rozdzielacza pod siedzeniem dac na rozdzialacz 3-sekcyjny a powrót do tego pod siedzenie? ;)

Pozdrawiam!

 

Tak z tym że chciałbym też "rozbudować" zbiornik oleju gdyż fabryczne 5L to zbyt mało żeby wykiprować przyczepę. Do tura by wystarczyło (stosując siłowniki dwustronne)

Co do tego rozdzielacza z aukcji. Jeżeli pisząc większy masz na myśli przepływ to ten jest w zupełności wystarczający. Jeżeli ilość sekcji to zależy do czego ma służyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v