Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie mają skrzynie to widać w opisie w linku skrzynia jest mechaniczna zsynchronizowana bez żadnych półbiegów czy rewersu Elektro hydraulicznego. Na twoje drugie pytanie odpowiem tak : ciągnik jest prosty nieskomplikowany jeżeli występują awarie to przeważnie z winy operatora zresztą jest dużo tematów na temat przekładni w MF ja nie słyszałem jeszcze żeby ktoś z tak prostą skrzynią miał problemy.

Opublikowano

A czego się można spodziewać w ciągniku produkowanym od 82 roku za duże oczekujesz jak na te lata i tak wtedy ten ciągnik przyzwoicie wyglądał i miał dobre wyposażenie między innymi skrzynie chodzi mi o ilość biegów zsynchronizowane (chociaż nie wszystkie) dobre wyciszenie kabiny, pewnie chciałbyś ściętą maską i okrągłe kształty NIE TE LATA. Porównaj sobie inne marki z tych lat nic lepszego nie znajdziesz.

Opublikowano

Seria 4200 ma zwykle skrzynie 12/12 z mechanicznym rewersem, tą samą co w starszej serii 300, także sprawdzoną. Może mieć też 18/6 speedshift albo 24/24 power-shuttle z elektrohydraulicznym rewersem i mokrym sprzęgłem wielotarczowym, obie z dwuzakresowym powershiftem, także już jakaś elektronika tym steruje. Te z pierwszych lat produkcji (od '97r.) mają najczęściej tą 12/12 i proste mechaniczne sterowanie podnośnika, bez bajerów.

Opublikowano

ja proponuje MF 675 70 km. ale to wszystko zależy w jakich warunkach ciągnik będzie pracował i na ilu ha ja osobiście wybrałbym 80 km. a proponuje tego mf bo jeżdze nim w pracy i jest w miare dobry.

Opublikowano

Za 40 000 zł to można kupić 3060/3065 co Ty na to? Ten pierwszy czyli 3060 ma 4 cylindrowy silnik bez turbo,a 3065 to jakby wersja poprawiona, która była oferowana chyba do 95roku, i miala skrzynie Dynashift i silnik był z turbo, moc ok.85km.Wszystko może się popsuć, wszystko w zależności jak poprzedni właściciel eksploatował ciągnik. Pozdrawiam.

Opublikowano

za 40000zł to lepiej weż renault 9534czy podobny silnik i skrzynia fenda prosty bez elektroniki wygodny w środku i mało awaryjny.Mam takiego 133-54 trzy lata i leję tylko paliwo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v