Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ludzie to nie wina wałka przekaźnika mocy !!!

Wałek zostaw, nawet jak kupisz nowy w to miejsce to też ci będzie "walił"

Wina leży w kącie jaki powstaje między glebogryzarką a ciągnikiem. Jeżeli podnosisz to załamanie wałka jest większe, wtedy przeguby wałka zaczynają chałasować (spróbuj pokręcić wałkiem ręką przy b. dużym kącie załamania - nie dasz rady). Kiedy opuścisz glebogryzarkę do pozycji pracy, wtedy kąt maleje i wałek chodzi "na prosto".

Po prostu nie pracuj z podniesioną maszyną i włączonym WOMem.

Opublikowano

wsk125ccm ale mam identycznie jak juz pisałem wcześniej na wałku starym mi wali, a na tym nowym nie poprostu inna jakaś konstrukcja, a co do kupna to niech juz autor tematu zdecyduje jak chce podnosić i mieć cicho to może się zakręcić koło nowego, a jak nie to tak jak wsk125ccm napisał przy podnoszeniu wyłączać gdy jest zbyt duzy kąt

Opublikowano

a poco nowy wałek kupować przecież w glebogryzarce jest regulacja na kołach podnosiż je w góre na maxa na ostatni otworek w rurach wsporczych i skręcasz wtedy cięgno górne na odpowiednią głębokość noży Kąt odrazu maleje wiem to bo u siebie też tak miałem . Ale ogólnie przy zawracaniu należy wyłączać wałek oczywiście przy maszynach zapinanych na zaczep jak najbardziej też

Gość Profil usunięty
Opublikowano

w moim ciapku po około 10tys mtg zwolnice nie wyją, wiec trzeba dużo jeździć.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a czy na pewno ten dźwięk dochodzi ze zwolnic, bo ze zwolnice nie są aż tak głośne

Opublikowano

Po mojemu to okolice zwolnic, albo na pułosiach ;). Jeszcze sprawdze olej, moze to to przez to.

Nie wiecie jak poprawic hamulce????

Wiemy ....... , pod ciągnąc na cięgnach albo zafundować w zależności od potrzeb nowe bębny i szczęki :blink:
Gość Profil usunięty
Opublikowano

najlepiej nowe bębny i szczeki i nic nie kombinować bo to dużo nie da

Opublikowano

właśnie daj nowe bębny, szczeki i to wystarczy nic więcej nie kombinuj, jak robiłem obie zwolnice w swojej w 2004 roku i wymieniłem bebny i szczęki to od tego czasu lekko nacisne hamulec i oba koła się suną jak z czymś jade :blink: więc jak to wymienisz to wystarczy. Oczywiście jak się składa nie wolno upaprac smarem ani olejem okładzin ;)

Opublikowano

najpierw zapewnij 100% szczelności od strony zwolnicy i pochwy, a potem rób hamulce ;) u mnie hamulce, nawet zrobione, to mogę używać do jazdy po polu albo po prostym... z góry z ciężarem to prawie nic nie daje, bo jest taka pochyłość, że mogę zblokować dyszel listwą dociążając się, wcisnąć blokadę, 600-700RPM i myśleć, że szczęśliwie zjadę :blink: raz jak mi sąsiad wyjechał, to musiałem się skierować na swoją bramę i ją rozwalić, bo by jego Golf II był ścięty w pół, z powodu pchania... przed remontem nawet zęby na zwolnicach przeskakiwały, ale to z powodu zpiłowania btw. używacie biegów terenowych do jazdy z góry po twardym z tendencją do pchania?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja niejeżdżące na terenowych c330 bo jest za lekka i z dużym ciężarem może w poprzek obrócić ciągnik.

Opublikowano

najpierw zapewnij 100% szczelności od strony zwolnicy i pochwy, a potem rób hamulce ;) u mnie hamulce, nawet zrobione, to mogę używać do jazdy po polu albo po prostym... z góry z ciężarem to prawie nic nie daje, bo jest taka pochyłość, że mogę zblokować dyszel listwą dociążając się, wcisnąć blokadę, 600-700RPM i myśleć, że szczęśliwie zjadę :blink: raz jak mi sąsiad wyjechał, to musiałem się skierować na swoją bramę i ją rozwalić, bo by jego Golf II był ścięty w pół, z powodu pchania... przed remontem nawet zęby na zwolnicach przeskakiwały, ale to z powodu zpiłowania btw. używacie biegów terenowych do jazdy z góry po twardym z tendencją do pchania?

Nie nie używam.......... zaczynam od 4 a na dole mam 6 ..... :)
Gość Profil usunięty
Opublikowano

ale nic nie słychach, chociaż 1:17 trochę jest ale ciężko rozpoznać od czego to jest, a zwolnice wyją cały czas czy tylko jak zmniejszasz prędkosc?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

czyli to zwolnice, musiałbyś rozkręcić je i zobaczyć w środku co i jak

Opublikowano

Po mojemu to może bys to ze zwolnice lub półosie moga byc wyrobione i daltego mi tak wyej. No nic dopiero grudzień a do marca jeszcze kawałek czasu, rozbiore jak bende mial sobote wolniejsza i zobacze.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

też robię w zimę ale tyny most i silnik bo już trochę wyrobione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v