Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich jestem posiadaczem ltz 55a toche o tych traktorach wiem

Jsli chodzi o te urywajace sie sruby od łapek pierwszego stopnia to wina jest w kole zamachowym

od srodka sa tm takie prowadzenia docisku ione sa zuzyte i docisk sie zacina i dlatego zrywa te sruby .od łapek :(:)

Opublikowano

a masz to jako ksiązke czy z neta brałęś lub gdzie kupiles i czy mozna jeszcze go dostać

a dostalem raze z traktorm jak go od goscia kupywalem a on mial go od nowego

Opublikowano

a gruba ona jest

nom taka jak kazdy katalog mniejwiecej tak sama na grubosc jak w t25 przedzwon tam do parczewa na tem mu,er co czesniej miales podany i zapytaj moze maja jak nie to na ten 500272104

Opublikowano (edytowane)

A mozeci mi powiedzieć jak dlugo bawiliście sie z rozjechaniem traktor, regulacją sprzęgla i ponownym złożeniem. Jak wygląda łep śruby naprężającej łąpke?

Jeśli macie katoalog cześci bardzo prosze o link. Z góry dzieki.

Edytowane przez sylwus25
Opublikowano

Mam kilka (niestety, nieco długich) pytań do posiadaczy LTZ (interesują mnie głownie chłodzone wodą LTZ 55AB i 60 roczniki po 96 roku):

 

1) Jak to jest w LTZ czy przedni napęd jest zawsze włączony w jednym automatycznym trybie na stałe (czy brak dźwigni by go odłączyć?) i czy jest to tak samo jak w MTZ/Pronar w trybie automatycznym tzn. na 1 - wszym stopniu tzn: że działa tylko przy poślizgu i tylko i wyłącznie przy jeździe do przodu?

 

2) czy przedni napęd rozłącza się przy skręcie kół i jeśli tak to jak wobec braku włącznia na stałe ma się to do pracy na pagórkowatym terenie gdzie korygujemy liniowość jazdy skrętem kół przednich?

 

3) Mam pytanie, wg. mojej wiedzy LTZ ma 7 biegów jaka jest minimalna prędkość? i czy ktoś z Was ma doświadczenie w agregowaniu LTZ z kombajnem ziemniaczanym, czy to dobry pomysł i czy to się sprawdzi w terenie nieco pagórkowatym?

 

4) Jak wygląda sprawa dolnego zaczepu w LTZ? czy występuje taki dolny zaczep fabrycznie (gdyż ja widziałem kilka bez)? jeśli tak to czy LTZ podoła ciągnąc beczkę jednoosiową 4000 litr (dodam że mam na myśli teren nieco górzysty w którym C360 sobie bardzo słabo radzi a MTZ 95KM ma niestety u mnie inne zajęcia ) ?

 

Będę wdzięczny za dyskusje i wszelkie opinie.

Opublikowano (edytowane)

Posiadam 55a, ale on niewiele się różni chyba od 55ab. Chyba poza systemem chłodzenia :P

 

1.Działa automatycznie przy poślizgu kół tylnych względem kół przednich.

Ciągnik nie posiada dźwigni od napędu.

Przedni napęd działa również do tyłu.

 

2.Przy skręcie przednich kół nie jestem do końca pewien, ale napęd nie wyłącza się.

 

3. Ltz 55a (przynajmniej ten ) posiada 6 biegów do przodu, 6 biegów do tyłu oraz 6 biegów pełzających ( nie wszystkie są wyposażone w te ostatnie). Co do 7 biegów to możliwe że jest 6 biegów do przodu i jeden do tyłu bez rewersu. Co do prędkości to żeby nie skłamać, na 1 polowej jedzie tak jak na 3 polowej w 60-siatce.

 

4. U mnie jest fabryczny ;) Co do beczki powiem tak, ciągałem nim po lodzie jak i również normalnym podłożu przyczepę pełną obornika. Łącznie wynosiło coś około 8 ton. Ciągnik nie miał problemów :) Do beczki będzie idealny :)

 

 

Mam nadzieję że pomogłem :)

Edytowane przez thefullek
Opublikowano

Witam. :) Widziałem takiego LTZ niedaleko mnie belował Krone 160 po bagnie i szedł jak burza :D Teraz ktoś też niedaleko sprzedaje LTZ roku nie znam i ceny też nie. Zarejestrowany, nadpęknięta szyba po prawej stronie. zaczep górny, koła odwrócone żeby był szerszy. troszkę oleju widać po prawej stronie silnika, opony trzeba by było zaraz zmieniać ale tak to wgl nie jest najgorzej. Chętnie bym kupił takiego na wypróbowanie :)

Mam do was pytanie. Jak by LTZ sprawował się przy Turze ? długo by wytrzymał most przedni? To tak samo jest jak i w MTZ most ? Jak długo by wytrzymała chydraulika ?

Pozdrawiam :)

Opublikowano

W tych ciągnikach różnego typu przecieki trzeba niwelować od ręki. Ja nie mam już z tym problemów, było deczko roboty przy tym ale się opłacało. Co do tura to nie miałem styczności z ładowaczem przy tym ciągniku ;/ Jedynie widziałem na "youtube" taki ciągniczek z ładowaczem :D Powiem tak, przy spokojnym eksploatowaniu tego ciągnika most powinien wytrzymać. Zależy jeszcze do czego ładowacz będzie używany. Plusem do tura jest rewers ;D

Opublikowano

Ja mialem tur na swoim ltz przez 3 lta nom i nie było wiekszych problemow z przodem nic sie nie dzialo poza jednym malym problemem a mianowicie ukrecila sie poloska no ale chyba była wadliwa bo mial dziure nawiercono na wylot i wtym miejscu pekla dodam jeszcze ze to był tur 6 z duzego zetora udzwig 1650 kg duzy plus to rewers a minus to słaby skret

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v