Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc:)

mam pytanie co do ltz...

jutro wybieram sie po zwir i mam pozyczone dwie d47... bd na nich 8kubikow zwiru czy ltz da rade??:D odlegosc jakies15km w jedna stroce lekkie gorki,,

nie wiem pytam bo I raz bd nim ciagnal taki ciezar:)

wczesniej wozilem nim bale sianokiszonki bylo ich 16 na hl i d47 i jak bylo mokro to grzazl troche ale szedl...:)

Opublikowano

ja nie bardzo wierzę że on ma 55km bo tez mam 4x35 i leszcze mam mocy troche

 

Ludzie bo nie kumacie mechaniki....Tu się liczy moment obrotowy a nie koniki!!

 

Widzieliście kiedyś w orce C-330 i T-25???

 

C330 ma 30KM przy 2200 obrotów i moment max 100/1600 a T-25 ma 25KM przy 1800 ale moment obrotowy ma 110/1100.

 

Także już teraz, nie trzeba zakładać ciągnika do pługa żeby wiedzieć, który lepiej wypada. :D

Opublikowano

miałem ten ciągnik, przedni napęd załącza się w ten sposób, że gdy koła tylne załapią uślizg tj. zabuksują np. w orce, to automatycznie załącza się przedni napęd. W jaki sposób nie wiem, czy to takie dobre też bym się spierał.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie przód załącza się przy różnicy prędkości 4% miedzy tyłem a przodem. Działa na zasadzie "piesków" tak że jak złapie to nie raz trzeba cofnąć aby puścił.. Jest to bardzo złe rozwiązanie. Na dodatek często pękające wałki w przednim moście.. przyczyna brak przegubów miedzy mostem a skrzynią. Jak wyeliminować usterkę? Zamontować owy wynalazek :)

Edytowane przez grzeniomanu
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie przód załącza się przy różnicy prędkości 4% miedzy tyłem a przodem. Działa na zasadzie "piesków" tak że jak złapie to nie raz trzeba cofnąć aby puścił.. Jest to bardzo złe rozwiązanie. Na dodatek często pękające wałki w przednim moście.. przyczyna brak przegubów miedzy mostem a skrzynią. Jak wyeliminować usterkę? Zamontować owy wynalazek :)

 

O jakim przegubie piszesz? masz na myśli zwykły przegub gumowy, czy jakiś homokinetyczny, kardana, czy jeszcze inny wynalazek, bo nie bardzo wiem co ten przegub ma robić na tym wale.... Jeśli oś obrotu nie ulega przegięciu to po co przegub?? Może jakieś sprężynowe lub gumowe sprzęgło skoro się blokuje?

Edytowane przez cienias102
Opublikowano

Mam tu na myśli jakiś homokinetyczny przegub, teoretycznie mogło by się zdawać że nie ulega przegieciu, ale wszystko się z czasem wyrabia i jak do tego dojdzie jazda po nierówności (bruzda itp) wtedy wyjście ze skrzyni i z mostu nie jest że tak powiem symetryczne i wtedy dochodzi do usterki

Opublikowano

witam :)

co do napedu to nie wiem czy to dobre rozwiaznie czy zle...

tak poza tematem zalozylem tura do swojego ltz zobzczymy jak dlugo pochodzi:D

tur jest 3 sekcyjny szerokosc robocza sprzetow to 1m:)(lyzka i krokodyl)

powiem tak jak dla mnie wystarczy na razie pozniej jak sie bd cos psulo to sprzedam i ciul mu w leb:)

Opublikowano (edytowane)

Co może być przyczyną rozwalania łożyska oporowego-sprzęgłowego? Dodam, że to kolejna taka awaria. Wyczytałem co jest przyczyną urywania śrub, ale odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Może macie jakieś propozycje, bo nie chciałbym rozpoławiać ponownie ciągnika, a robię to średnio co 2 lata, jak nie częściej :-(

Edytowane przez fant25a
Opublikowano

ja jak swojego zpolowilem to lozysko caly czas chodzi dotyka lapek tez nie wiem czemu..

na razie chodzi a minelo pol roku..

ale z tego co mnie sluluchy dochodza to juz chyba powoli siada wiec trzeba bd zagladnac cos sie dzieje..

Opublikowano

Mam tu na myśli jakiś homokinetyczny przegub, teoretycznie mogło by się zdawać że nie ulega przegieciu, ale wszystko się z czasem wyrabia i jak do tego dojdzie jazda po nierówności (bruzda itp) wtedy wyjście ze skrzyni i z mostu nie jest że tak powiem symetryczne i wtedy dochodzi do usterki

 

 

 

ja zamontowałem wał napędowy z FSO 1500 z dwoma krzyzakami i wtedy działa wszystko prawidłowo POLECAM!!!

 

czy ktoś zna temat sprzęgła a dokładnie chodzi mi o te długie śruby od łapek bo co roku mi je urywa ;[

Opublikowano

Czy ktoś z was jeździ na oponach 11,2x20 z przodu zamiast standardowych 8,2x20, czyli takich jak u MTZ?

Zakupiłem ostatnio nowe na tył i zastanawiam się na zakupem nowych przednich i ciekawi mnie jak się sprawują szersze balony w przodzie w praktyce.

Opublikowano

Mam pytanko. Chcę zmienić pierścienie tłokowe w LTZ 55A. No i zastanawiam się czy pierścienie od t-25 będą pasowały czy też muszą być od Ltz-a??? :huh:

 

Wymiana pierścieni bez szlifu nie ma sensu. Zamiast zwiększyć mu kompresję jeszcze pogorszysz. Cylinder wyciera się razem z pierścieniem w kształt elipsy(zgodnie z wykorbieniem wału). Zakładając nowy okrągły pierścień przez chwilę będzie lepiej ale powierzchnia tercia się zmniejszy i zarówno cylinder jak i pierścienie ulegną bardzo gwałtownemu zużyciu. Lepiej doktora zalać i pięć lat pociągnie a potem szlif zrobić albo drugi silnik.

Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam ........po wymianie samych pierścieni na chwilę sie poprawiło i po około 150 mth było jeszce gorzej jak przed wymianą................polecam tylko: nowe tuleje tłoki pierścienie i przy zakupie uwaga na kiepskiej jakości zamienniki najlepiej zakładać orginały ...

Edytowane przez kuras
Opublikowano

Koledzy pomóżcie ;)

Jaka może być przyczyna spadku cisnienia oleju w silniku zarowno na zimnym jak i cieplym o okolo 0.7??

zegar dobry jest, to wina pompy, zaworu czy moze filtr olju ma cos do rzeczy czy moze calkiem co innego?? poradzcie cos, sile ma chodzi jak chodzil tylko to cisnienie, spadlo raczej nagle i teraz tak ma...

witam kolego i co doszłes juz co z tym cisnieniem jest bo u mnie stała sie podobna rzecz tzn jak złozyłem silnik po urwaniu wału do jakies 2 miesiace było oki tak trzymał cisnienie 4 nie zaleznie czy na zimnym czy na ciepłym a na obrotach dochodziło nawet do 5 a teraz ma tylko 2,5 a na wolnych obrotach spada do 1 nawet nizej nom i niewiem co jest zawor nie reaguj pewnie pompa siadła ale nie wiem czekam na jakos rade ??????? ;)

Opublikowano

czy wie moze ktos z was jak wymienic lozyko to co jst za pompa wtryskowa w sprezarce chyba o ile sie nie myle...

wykrecilem starta pompe i w raz z pompa wyszla mi ta koronka co sruby trzyma...

no i chyba lozysko nadaje sie do wymiany sciaglem zbezpieczenia ale za chu.... nie idze lozyska wycoagnac...

jak ktos wie niech napisze..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v