Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zenas

Białoruskie opony do J.D.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
zenas    6
:P Co sądzicie o oponach za wschodniej granicy do J.D. jak się spisują może ktoś już użytkuje i wyrazi swoją opinie na ten temat :P a warto ceny tych opon są konkurencyjne?

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Ja mam w MTZ'cie opony DNEPROSINA czy jakos tak, to są ruskie opony i jak narazie to spisuja sie dobrze mają wysoki bieżnik i nie trzyma sie ich tak błoto na cienkie tez nie wyglądają a czy spasują z JD to nie wiem niech wypowiedzą sie uzytkownicy tych maszynek


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    115

Mamy Voltyre w Z10145 na tyle. Bardzo je sobie chwalę. Ostatnio chodziły nawet na ciśnieniu 0,6 (z reguły 0,8-0,9 jest w nich nabite). Rok później kupiliśmy na przód kormoranki ekopro i są mocniej przydarte.

 

Jak ostatnio szukałem opon co C330 to popatrzylem na opony Voltyre - wyszło że są droższe od tych kormoranek ze stomilu (tu mówię o 12,4/28).

 

@zenas - gdzie masz je w konkurencyjnej cenie? Jeśli to nie tajemnica oczywiście :P


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zenas    6
:) tak muszę stwierdzić że rzeciwiscie nie są już tak konkurencyjne jak opony tureckie rozmiar 18.4/34 jakiejś mało rozpoznawalnej marki z turcji SEHA jest spora różnica :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mustafakali
      witam mam problem z moim jeleniem wszystko chodzi okey do momentu gdy załączę wom wtedy ginie wspomaganie podnośnik i kiper może ktoś wie czemu tak sie dzieje?
    • Przez marek911
      Witam. Co moze byc przyczyna ze jak dam na opuszczanie to podnosnik podnosi dochodzi max do gory i opada. Nie opada tak jak to normalnie powinno byc tylko na opuszczaniu idzie w gore i wtedy dopiero opada. Oczywiscie mam EHR 
    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Wojtek_250
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem tutaj nowy i proszę o pomoc, kupiłem sobie JD 2130 był on rozebrany przez poprzedniego właściciela do malowania, między innymi wyciągnięta była pompa hydrauliczna przed silnikiem i rurki łączące ją z skrzynią. Poprzedni właściciel mówił że przed rozkręceniem wszystko było w porządku. Ja wyczyściłem wszystko i poskładałem hydraulikę zmieniłem filtr oleju i wlałem nowy olej, odpaliłem traktor trochę oleju ubyło w skrzyni więc dolałem i odpaliłem jeszcze raz ale nie działa wspomaganie i podnośnik, wom się załącza a a żółw i zając działa poprawnie. wlałem kilka litrów oleju do tego zbiornika z przodu nad pompą i wtedy przez chwilę działało wspomaganie dopuki był tam olej. niewiem co jeszcze mogę sprawdzić i zrobić, olej w skrzyni jest teraz trochę ponad maximum, czytałem na forum o zaworkach w przewodach więc jeszcze się zastanawiam czy dobrze rurki zkręciłem. Pasowało mi tak że ta która idzie z skrzyni do chłodnicy oleju jest bliżej koła i w niej nie było zaworka, druga ta bliżej środka miała zaworek i przykręcona była bezpośrednio do pompy (niewiem czy to jest poprawnie i kiedy nią idzie olej) zaworek jest jeszcze w tej śrubie co zakręca się na tym zbiorniku z olejem z przodu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić bardzo proszęo pomoc męczę się już z tym dość długo i nie mogę sobie poradzić, mój mail w razie czego wbanach@interia.pl Z góry dziękuję i Zyczę wszystkim Wesołych Świąt, pozdrowienia.
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×