Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zenas

Białoruskie opony do J.D.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
zenas    8
:P Co sądzicie o oponach za wschodniej granicy do J.D. jak się spisują może ktoś już użytkuje i wyrazi swoją opinie na ten temat :P a warto ceny tych opon są konkurencyjne?

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Ja mam w MTZ'cie opony DNEPROSINA czy jakos tak, to są ruskie opony i jak narazie to spisuja sie dobrze mają wysoki bieżnik i nie trzyma sie ich tak błoto na cienkie tez nie wyglądają a czy spasują z JD to nie wiem niech wypowiedzą sie uzytkownicy tych maszynek


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    124

Mamy Voltyre w Z10145 na tyle. Bardzo je sobie chwalę. Ostatnio chodziły nawet na ciśnieniu 0,6 (z reguły 0,8-0,9 jest w nich nabite). Rok później kupiliśmy na przód kormoranki ekopro i są mocniej przydarte.

 

Jak ostatnio szukałem opon co C330 to popatrzylem na opony Voltyre - wyszło że są droższe od tych kormoranek ze stomilu (tu mówię o 12,4/28).

 

@zenas - gdzie masz je w konkurencyjnej cenie? Jeśli to nie tajemnica oczywiście :P


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zenas    8
:) tak muszę stwierdzić że rzeciwiscie nie są już tak konkurencyjne jak opony tureckie rozmiar 18.4/34 jakiejś mało rozpoznawalnej marki z turcji SEHA jest spora różnica :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafal1978
      Cześć, jak odpowietrzyć hamulca w john deerze 2850, są to hamulce hydrauliczne. Szukałem na jdcp.deere.com, ale nie mogę znaleźć odpowietrzników.
    • Przez Kubek95
      Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 
       
      Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 
    • Przez antonioperepeczko
      Proszą o pomoc w poniższym temacie.Mam ciągnik John Deere 2030 w którym jest problem z podnośnikiem. Pompa wymieniona,podnośnik działa dopiero gdy skręcę kierownicą do oporu,gdy olej się zagrzeje,przestaje działać wspomaganie i podnośnik nie podnosi. Poradźcie co może być tego przyczyną.
    • Przez romanddd123
      witam czy wiecie panstwo jak nazywa sie ta czesc poniewaz nie wiem a przez to mi walek nie kredci ?
       

    • Przez brzydal222
      Witam, mój problem polega na tym że ciągnik kiepsko jedzie do przodu a podczas orki staje , silnik pracuje normalnie. Podnośnik oraz wspomaganie działa normalnie, wcześniej było mało oleju w skrzyni po dolaniu dalej to samo. Co może być tego przyczyną? Proszę o odpowiedzi, pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.