Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może kiedyś wpadną na pomysł by zostawić silnik MMZ a skrzynie z hydrauliką przeszczepić z Deutza.To by dopiero był hicior.

Opublikowano
Podeślij tekst to przetłumaczę z rosyjskiego.

http://www.belarus-tractor.com/ru/main.aspx?guid=31843&mode=shortinfo

po prawej wybierz Все параметры

______________

Трактор БЕЛАРУС 922.4-10/99 представляет собой универсально-пропашной трактор тягового класса 1,4 с двигателем Deutz TCD2012L04-2V C3UT 72.Сельскохозяйственные колесные тракторы БЕЛАРУС класса 1.4 предназначены для выполнения широкого спектра сельскохозяйственных работ – от подготовки почвы под посев до уборочных и транспортных операций; могут быть использованы в лесном, коммунальном хозяйстве, строительстве и промышленности. Тракторы приспособлены для работы в различных климатических зонах. Тракторы отличаются высокой надежностью и экономичностью при низких эксплуатационных затратах и высокой производительности. Универсальность тракторов обеспечивает их агрегатирование с различными отечественными и зарубежными машинами и орудиями.

______________

a pod spodem jest tabelka z danymi technicznymi.

 

 

a co do ewentualnych belarusków z silnikiem deutza - idzie o szybkie spełnienie norm tier3 chyba.

zresztą próbowano to w modelu 1025.4 jak się popatrzy dobrze w necie to się znajdzie.

Ciekaw jestem czy to jest seryjna produkcja czy tylko przymiarki i co to za silnik tzn w jakich innych ciągnikach był stosowany.

Opublikowano

Takie ble ble

Ciągnik Belarus922... przedstawia sobą uniwersalno-coś tam( nie znalazłem pasującego odpowiednika)...ciągnik klasy pociągowej 1.4 z silnikiem Deutz... Ciągniki rolnicze Belarus klasy pociągowej 1.4 przeznaczone są do szerokiego spektrum prac rolniczych- od przygotowania gruntu pod siew do prac przy zbiorach i w transporcie. mogą być wykorzystane w gospodarcew leśnej, komunalnej i przemyśle. Ciągniki są przystosowane do prac w różnych strefach klimatycznych, odznaczają się wysoką niezawodnością i ekonomiką , o niskim zużyciu eksploatacyjnym i wysokiej wydajności. Uniwersalność ciągników_umozliwia agregowanie z wieloma maszynami krajowymi i zagranicznymi oraz oprzyrządowaniem.

niektóre dane tech. masa 4,3t, dopuszczalna masa 7000,prześwit- 510mm promień zawracania-4,5m, zbiornik -135l, udźwig podnośnika -4t, max. ciśnienie hydrauliki 20MPA, wydajność- 45l/min, wom-540/1000, 6 wyjść hydrauliki, instalacja 12V, alternator 1000W,, sprzęgło suche jednotarczowe, skrzynia synchronizowana 14 do przodu, 4 do tyłu, most smoblokujący się,silnik turbo 4l, 4cylindry, o mocy 64KW(86KM), zużycie jednostkowe paliwa 259g/KWh, nadwyżka(zapas) momentu 35%. Gabarytów nie podawałem i innych drobiazgów.

Opublikowano

thx za tłumaczenie - ja bym się nie podjął tego bo jakoś mimo wieloletnich prób naszego systemu edukacji polegl on w walce ze mną przy próbie nauczenia mnie tego języka.

 

A co do ciągniczka - mam nadzieje że nie skończy tak jak wcześniejsza wersja 1025.4 o której w PL nawet nie było słychać.

Opublikowano

na wszelkie 1025 nie patrz bo chyba nie chcesz żałować wyboru...

 

 

Nie mialem doczynienia z silnikiem deutza ale z resztą mam na bierząco, z tlumaczenia wynika ze reszta to taki pronar 82SA tzn. skrzynia i podnosnik

nie wiem jak silnik ale skrzynie 14/4 i podnosnik (ten na 2 pionowe tloki) oceniam na 5,

tylko jedno co mnie martwi to to sprzęgło "jednotarczowe suche"

jeszcze cenę podsuń jak masz :P

Opublikowano

Jest jakaś rozbieżność w danych. Te które podałem są dla modelu 920, a dla modelu 922 mimo opisu w tabeli występuje silnik MMZ o mocy70KW(94KM), 4,75l poj, przy mocy nominalnej moment wynosi 371, a maksymalny wynosi 464. Zużycie jednostkowe jednostkowe paliwa jest dużo niższe bo 210g/KWh, rozruch 24V, reszta taka sama. Z niższego zużycia jednostkowego wnioskuję, że silnik MMZ spełnia niższą normę niż deutza. Zaraz sprawdzę.

Tego deutza nie znalazłem , za to w modelu 952 ten sam deuz ma już moc72KW(97,9KM). Silnik MMZ homologowano i wszedł od września 2008 do 2013 i spełnia normę IIIA .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Są tam modele z silnikiem Deutza 86 km ,100km,110 km i 140 km.Wszystkie mają końcówkę numeru 99 .Dziwne tylko ze niby lepsze normy ,a większe spalanie.259 g/kwh w Deutzu & 229g/kwh w MMZ.Nijak ma się to do ekologii. By zobaczyć opis najlepiej w Google wpisać ten adres www.belarus-tractor.com i skorzystać z tłumacza google.Wejść na produkty ,kliknac na fotkę ciągnika i na końcu lista simple.Tam wybrać konkretny model,wszystko po polsku.

Opublikowano

Bo to taka ekologia jak szczepionka na świńską grypę. Mamy wyższe spalanie przy innym składzie spalin, czegoś jest mniej a czegoś więcej. Za jakiś czas okaże się, że skóra nie warta wyprawki, bo efekty końcowe szkodliwości się "równoważą".

Z tego translatora można coś zrozumieć, ale dalekie to jest od oryginału, poprawności stylistycznej i wadliwe merytorycznie. Gdyby tak przetłumaczyć to z powrotem za pomocą tego translatora - wyszłyby cuda niewidy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak to z translatorem.Przypadłość z odwrotnym tłumaczeniem i różną treścią od oryginału dotyczy każdego tłumaczenia.Co jak co ale taka opcja w Google się przydaje ,bo z tekstem w suahili było by nieciekawie :P Co do silników Deutza,myślę że powodem ich instalowania jest próba większej ekspansji na rynki zachodnie.Adaptować do norm można każdy motor jednak zaufanie do marki to inna sprawa na tak konserwatywnym i przepełnionym rynku.Oj przykro ze Ursus nawet nie może pomarzyć o takim rozwoju ,a Białoruś to podobno takie zacofanie. :P

Opublikowano

Wczoraj nie doczytałem faktu , że w skrzyni biegów jest przyśpieszacz.

Jakby ktoś potrzebował przetłumaczyć instrukcje obsługi z języków: białoruski , rosyjski, ukraiński, co nieco słowiańskich z Bałkanów, to służę pomocą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v