Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

Massey Ferguson 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
Tomek12    10

witam kilka dni temu cos sie salo w silniku i ciagnik stracil sile niema nigdzie przeciekow tylko slychac jakby tloczyl tlumikiem jakies powietrze gdy sie go gasi chodzi jak silnik eska zaczol czarno dymic a gdy zimno nie zapali co jest przyczyna gdzie szukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Obstawiałbym uszczelkę pod głowicą, tego lata u mnie tak było, że charakterystycznie cmokał, a przy uruchamianiu szedł bialy dym.

Myśle, a że jak byłaby uszkodzona pompa wtryskowa to w ogóle by nie odpalił. w instrukcji napraw, do tego co napisałeś jest wypisane:

1. zanieczyszczony filtr powietrza

2. uszkodzona pompa wtryskowa

3. uszkodzone rozpylacze

4. niewłaściwy kat wtrysku

5. niewłaściwy luz zaworów

6. niski stopień sprężania

7. ograniczona przepustowość rury wydechowej

8. nieszczelność uszczelki głowicy

9. zużyte gładzie cylindrowe

10. skorodowane zawory i gniazda

11. złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomek12    10

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

po zdjeciu kopulki niby zawory ladnie rowno podparte nie widac nic nie pokojacego a tak sobie wlasnie sapie i nie ma sily a palil tylko jak byl cieply teraz juz nie odpali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Pęknięta dźwigienka jednego z zaworów,przy najmniej u mnie tak było.

 

 

No tak za póżno jak zawory ok to pewnie uszczelka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

U nas w 3P też nagle stracił power. Ciapał tak dziwnie, tylko że u nas spaliny dawał do filtra powietrza. Powodem awarii była uszczelka pod głowicą. Pękła miedzy cylindrami


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Mi sie wydaje że jeżeli by to była uszczelka pod głowica to dymił by na biało a nie na czarno.(jeśli sie myle to mnie poprawcie) Ja bym sprawdził koncówki wtryskiwaczy i zawory( któryś może byc przepalony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez silentowy
      Pytanie do ludzi którzy korzystają z 1000 obrotów  i kosiarki rotacyjnej. Czy ktoś korzystał z takiej kombinacji czyli MF 675 z 1000 obrotów i rotacyjna 1,65m według katalogu zapotrzebowanie minimalne 22kW a takie zalecane minimalne 28kW a masik ma 50. I tu się rodzi pytanie czy nie zajadę womu?
    • Przez Sweex
      Witam.
      Wie ktoś może czy MF 260 4cyl ma skrzynie i tylny most od mf 255??
      Czy możne jakaś inna?
      Jak sprawują się te ciągniki.
    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez TABORET89
      Siemka sorki ze nowy temat ale nie moge znalezc nic na temat mojego problemu... mianowicie kupilem ferdka i juz nie mam sily na niego, gina polbiegi ,rewers,wom,blokada, naped  raz s...a raz nie ma co moze byc przyczyna ... moze ktos mial podobny problem ... czetso jest tak ze nie ma np polbiegu D ale wystraczy pare razy zatrabic i wskakuje;d nie zawsze to dziala ... nieraz znow potrafi zginac wszystko wtedy jest masakra ... wspomne ze byl juz u niego serwis od korbanka wszystko sprawdzil mowil ze ok niby i 2 tysie poszlo ale niestey problem jest i to bardzo irytujacy co moze byc przyczyna ... wspomne ze nieraz jest tez problem ze swiatlami raz sa raz nie ...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.