Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

Massey Ferguson 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
Tomek12    11

witam kilka dni temu cos sie salo w silniku i ciagnik stracil sile niema nigdzie przeciekow tylko slychac jakby tloczyl tlumikiem jakies powietrze gdy sie go gasi chodzi jak silnik eska zaczol czarno dymic a gdy zimno nie zapali co jest przyczyna gdzie szukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Obstawiałbym uszczelkę pod głowicą, tego lata u mnie tak było, że charakterystycznie cmokał, a przy uruchamianiu szedł bialy dym.

Myśle, a że jak byłaby uszkodzona pompa wtryskowa to w ogóle by nie odpalił. w instrukcji napraw, do tego co napisałeś jest wypisane:

1. zanieczyszczony filtr powietrza

2. uszkodzona pompa wtryskowa

3. uszkodzone rozpylacze

4. niewłaściwy kat wtrysku

5. niewłaściwy luz zaworów

6. niski stopień sprężania

7. ograniczona przepustowość rury wydechowej

8. nieszczelność uszczelki głowicy

9. zużyte gładzie cylindrowe

10. skorodowane zawory i gniazda

11. złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomek12    11

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

po zdjeciu kopulki niby zawory ladnie rowno podparte nie widac nic nie pokojacego a tak sobie wlasnie sapie i nie ma sily a palil tylko jak byl cieply teraz juz nie odpali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Pęknięta dźwigienka jednego z zaworów,przy najmniej u mnie tak było.

 

 

No tak za póżno jak zawory ok to pewnie uszczelka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

U nas w 3P też nagle stracił power. Ciapał tak dziwnie, tylko że u nas spaliny dawał do filtra powietrza. Powodem awarii była uszczelka pod głowicą. Pękła miedzy cylindrami


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Mi sie wydaje że jeżeli by to była uszczelka pod głowica to dymił by na biało a nie na czarno.(jeśli sie myle to mnie poprawcie) Ja bym sprawdził koncówki wtryskiwaczy i zawory( któryś może byc przepalony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.