Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

Massey Ferguson 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
Tomek12    6

witam kilka dni temu cos sie salo w silniku i ciagnik stracil sile niema nigdzie przeciekow tylko slychac jakby tloczyl tlumikiem jakies powietrze gdy sie go gasi chodzi jak silnik eska zaczol czarno dymic a gdy zimno nie zapali co jest przyczyna gdzie szukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Obstawiałbym uszczelkę pod głowicą, tego lata u mnie tak było, że charakterystycznie cmokał, a przy uruchamianiu szedł bialy dym.

Myśle, a że jak byłaby uszkodzona pompa wtryskowa to w ogóle by nie odpalił. w instrukcji napraw, do tego co napisałeś jest wypisane:

1. zanieczyszczony filtr powietrza

2. uszkodzona pompa wtryskowa

3. uszkodzone rozpylacze

4. niewłaściwy kat wtrysku

5. niewłaściwy luz zaworów

6. niski stopień sprężania

7. ograniczona przepustowość rury wydechowej

8. nieszczelność uszczelki głowicy

9. zużyte gładzie cylindrowe

10. skorodowane zawory i gniazda

11. złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomek12    6

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

po zdjeciu kopulki niby zawory ladnie rowno podparte nie widac nic nie pokojacego a tak sobie wlasnie sapie i nie ma sily a palil tylko jak byl cieply teraz juz nie odpali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Pęknięta dźwigienka jednego z zaworów,przy najmniej u mnie tak było.

 

 

No tak za póżno jak zawory ok to pewnie uszczelka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    118

U nas w 3P też nagle stracił power. Ciapał tak dziwnie, tylko że u nas spaliny dawał do filtra powietrza. Powodem awarii była uszczelka pod głowicą. Pękła miedzy cylindrami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Mi sie wydaje że jeżeli by to była uszczelka pod głowica to dymił by na biało a nie na czarno.(jeśli sie myle to mnie poprawcie) Ja bym sprawdził koncówki wtryskiwaczy i zawory( któryś może byc przepalony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×