Skocz do zawartości
nozyk8508

ślizga sie sprzęgło

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nozyk8508    24

mam problem w orce zetorem 8145 jak ma cięzko i spadną obroty to mam wrażenie ze slizga się sprzegło [a tarcza jest nowa]jak załącze wzmacniacz momentu to przestaje sie slizgac i ciagnie tak jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

ale wyje sprzegło jak tak zwalnia

a moze nie słyszysz a kontrolka od zołwia sie nie zapala??????????????

 

cisnienie małe w układzie i dlatego zwalnia na małyvh obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nozyk8508    24

wyje i jakby gwizdał nawet jak ruszam z 3 to mam wrezenie ze sie slizga sprzegło a pompa od napedu wom jest nowa [nie nie wiem czy to ma jakieś znaczenie]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz12145    0

dobra juz ci mowie czemu sie slizga bo masz słabo naciagnieta tasme od zołwia

z lewej strony pod włacznikiem pompy sa 2 sruby z kontrami dokreec pół obrotu albo obrot jedna i druga

jedna jest pod katem a druga wchodzi w skrzynie równolegle spróbuj dokrecic i zobaczysz co sie bedzie działo

mi pomogło ale na jakies 6 miesiecy

potem mosiałem luzowac bo jakby zeby ziargotliły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luck30w    0

Miałem podobnie okazało się że ślizga się na tarczkach od wzmacniacza, mikropompa miała za słabe ciśnienie i słabo dopychała tarczki po wymianie pompy ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowalkuba    0

Faktycznie moze ślizgac sie na tasmie i warto spróbować dokrecic lekko sruby.Nie jestem pewien na 100% ale sa chyba 3 śruby,dwie po bokach i jedna od góry pod podłoga kabiny(gdzieś to czytałem ale nie sprawdzałem)W każdym razie warto sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    131

Naciąg taśmy pewnie nie wiele pomoże. Jedyny skuteczny sposób to wymiana pompy, tarczek oraz wszelkich uszczelnień/pierścieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez damian89
      Witam, posiadam Zetora 16245(wersja eksportowa - skrzynia 4 biegowa synchronizowana 40km/h) i podczas tego rocznych prac na polu, przestał działać mi żółw. Gdy włączyłem zająca jechał normalnie, ale jak włączyłem żółwia(nawet bez obciążenia na drodze) to ledwo jechał i cały czas coś gwizdało w skrzyni(gdy robiłem probe z rana na zimnym oleju żółw działał, ale jak ciągnik dostał duże obciążenie to już stawał i zaczynało gwizdać) na ciepłym oleju nie było już mowy o żadnej jeździe na żółwiu. Miałem dużo jeszcze gwintu na śrubie regulacyjnej taśmy z boku skrzyni ale, po dokręceniu nic to nie dawało i dalej gwizdało. Mierzyłem ciśnienie na mikro-pompie i zegar pokazywał 6bar, a pod obciążeniem spadało do 2-4bar. Więc stwierdziliśmy, że to wina mikro-pompki,ale nie było czasu już rozpoławiać i skończyliśmy prace jeżdżąc cały czas na zającu. Teraz było parę dni wolnego to wziąłem się z ojcem i rozpołowiliśmy go i zobaczyłem, że jest pęknięta taśma( pękł cały metal w okolicy gdzie jest haczyk i koniec taśmy, koniec tego haczyka trzyma się tylko jakiś 5 mm). Okładzina na taśmie też nie jest jakoś bardzo przytarta. Czy to było przyczyną, że nie działał żółw? i dlaczego ta taśma mogła pęknąć? Sprawdzałem też ten bęben sprzęgła i tarczki w nim niby są dobre(ale nie znam się na tym za bardzo). Pierśnie też nie są jakoś mocno starte na tulei, tylko są trochę rowki wyrobione w środku tulei tego całego bębna sprzęgła tam gdzie chodziły te pierścienie i teraz nie wiem czy wymieć te tarczki w tym bębnie czy cały bęben? Czy w ogóle to wymieniać? Zaznaczam, że najprawdopodobniej nikt nie robił zająca-żółwia od nowości(1992r) i działał do tego roku. Poprzedni właściciel nie żałował sobie żółwia i włączał kiedy się mu tylko chciało my tak samo. On twierdził, że w tym ciągniku jest on nie do zajechania.
    • Przez KrzysiekSz1990
      Witam,
      Mam problem z zablokowaną skrzynią w ZETORZE 10145. zablokowało całkiem koła. Coś stało się pod deklem, do którego dostęp jest po rozpołowieniu ciągnika. Od góry wszystko wygląda dobrze. tylko widać 2 zablokowane wodziki które tam właśnie wchodzą. Rozjechałem ciągnik ale nie ma możliwości otwarcia tego dekla. Co trzeba zrobić aby się tam dostać? Pościągałem wszystkie segery z 2 wałków które tam wystają ale wkręcając śruby do ściągania dekla rusza się może z 2 mm i dalej nie da się żadną siłą tego ruszyć. 
    • Przez saymon
      czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co to jest szybka skrzynia w zetorach lub ursusach pochodnych od zetora 8011. Nie wiedziałem gdzie ten temat wkleić ale wlepiłem do zetora chyba dobrze
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora  12145( nie ma wzmacniacza tylko wałek)
      Podczas ruszania czasami coś zapiszczy ale ciagnie normalnie i słychac to tylko podczas ruszania na każdym biegu ale nie zawsze czy to wina sprzęgła czy czegoś innego ??
      Jest jakaś regulacja sprzęgła ???
    • Przez paktofonikas1987
      Mogłby ktos mi powiedziec po czym poznam czy jest u mnie blokada przedniego mostu? Jakies kable powinny byc przy moscie ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.