Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
jacus    135

dostala mi sie woda do oleju w 3p za pol godziny litr.glowica i uszczelka odpada ,co innego moglo sie stac-mechanik nie chcial powiedziec co sie stalo,tylko zeby przywiezc i naprawi za chwile,to znaczy ze jakas pier**la.mial ktos cos podobnego ?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

prawdopodobnie puściło uszczelnienie pomiędzy blokiem a tuleją cylindra i wod płynie do misy olejowej


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ASOGCURSUS    20

Korozja spowodowała dziurę pomiędzy pompą wodną w pokrywie rozrządu proszę wymienić pokrywę rozrządu koszt ok 100 zł

Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

prawdopodobnie puściło uszczelnienie pomiędzy blokiem a tuleją cylindra i wod płynie do misy olejowej

 

to jest silnik perkinsa a on ma suche tuleje więc to nie możliwe

najprawdopodobniej przyczyna jest tak jak kolega wyżej napisał skorodowana pokrywa rozrządu pod pompą wodną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

mialem takie cos w c-330M niby inne silniki ale pewnie na tej samej podstawie dostala ci sie woda do oleju poszla uszczelka pod glowice dokladniej sformulowane to co napisal Masiew


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz dziurawą pokrywę rozrządu pod pompą wodną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Tak jak koledzy mówią, jest dziurawa pokrywa rozrządu, koszt drugiej to około 90-100 zł. sam w tym roku zmieniałem, czeka Cię wymontowanie przodka i zdjęcie koła pasowego z wału. nie zapomnij kupić uszczelniacz pod wał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    135

rzeczywiscie cos facet mowil ze trzeba rozkrecic przynajmniej przod silnika,dzieki koledzy jak naprawie to napisze co sie stalo

 

rozebralem dzis pokrywe i nie ma dziury,jest aluminiowa wiec nie ma prawa przerdzewiec,macie jakies inne pomysly?

Edytowano przez jacus

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    135

dopiero dzisaiaj z nim zrobilem[mam drugi]wymienilem pokrywe[totalny szajs,musialem boszem szlifowac zeby przykrecic] a woda dalej idzie do oleju mogl blok peknac????


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    135

zrobilem remont w firmie,zaczalem go pomalu docierac i widze ze z odmy idzie dym i kapie woda,co znowu moglo sie stac??plynu wydajemi sie ze troche ubylo ale olej jest wyglada na czysty- plyn nie robi takiej mazi jak woda??.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    591

Jeśli zrobiłes remont w firmie to trzeba bylo jak najszybciej sie do nich zgłosić w końcu zacoś kase wzieli a nie samemu grzebać. W tym silniku są suche tuleje. Skoro z pompą i pokrywą wszystko w pożadku pozostaje głowica (ewentualne pęknięcie) i uszczelka. Odkręć korek od chłodnicy gdy silnik pracuje zobacz czy pęcherzyki powietrza nie jdą.

To co kapie z odmy to napewno woda może ci się paliwo dostaje do oleju wtedy źródłem jest nieszczelna membrana pompki zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    135

mam gwarancje wiec zadzwonilem.facet mowil ze byla przerdzewiala zaslepka i tamtedy woda bila-tylko wydaje mi sie dziwne bo zaslepki sa na zewnatrz silnika-nie znam sie bardzo na szczegolowej budowie silnika wiec mnie poprawcie jak sie myle.glowica i blok byly 2 razy sprawdzane-tak twierdzi mechanik.pewnie jest mala dziurka w bloku i niedopatrzyli sie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Są chyba dwie czy jedna zaślepka pod obudową rozrządu. Jak robiliśmy silnik to mechanik tak profilaktycznie pozmieniał, bo mówił że nieraz potrafi puszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    135

rozwalilo glowice -na plynie?nie wiem czy przy skrecaniu czy zostawili wode na mrozie przy probowaniu.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kaseton
      Witam zmieniałem w fergusonie  tarcze od sprzęgła multipower. Były tam włożone 4 przekładki sprzęgła i 3 tarcze sprzęgłowe. Po złożeniu sprzęgło np. na 1 biegu działa, ale już pod lekkim obciążeniem nie ciągnie. Pierścienie utrzymujące ciśnienie są nowe, ciśnienie oleju jest. W katalogu jest pokazane, że są 3 przekładki sprzęgła i 3 tarcze ale po złożeniu na 3 wszystko tam było luźne. Czy to może być przyczyną że dalismy spowrotem te 4 przekładki,  przed wymianą było dobrze ale tarcze były już całkiem żużyte i  pod większym obciązenie też już nie ciągło.
    • Przez Alamo
      Witam,jaka może być przyczyna braku wstecznego biegu.Przez pewien czas zanim to się stało ze skrzyni wydobywał się hałas.Bieg czasami się odnajdzie,jak dźwignią się poszuka,i tak za każdym razem gdy chce go wrzucić.Pozatym wszystkie biegi działają sprawnie.Wsteczny jest oddzielnie od reszty,na dzwigni reduktora.
    • Przez Artek337
      Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.
       
      Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy.
       

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Carpinus
      Dwadzieścia pięć motogodzin temu traktor przeszedł remont kompletny silnika,
       
      pytanie brzmi czy po takim remoncie powinien kapać olej z odmy silnika bo mechanik twierdzi że do 100 Mth. powinien się dotrzeć i po następnej wymianie oleju już nie będzie leciało.
       
      coś mi się wydaje, że kręci 
       
      Olej wiem że kapie bo na rurkę z odmy, która wychodzi z silnika Perkinsa 4 cyl. założyłem butelkę by nie kapało mi po kostce.(a przy okazji sprawdzam ile wykapało na razie około 150 ml. tak na oko na te 25 mth. traktor jakoś ciężko nie pracuje bo odśnieżał 5 cm. śnieg na parkingu) 
      Patrzyłem na stanie na bagnecie i oleju nie ubywa( olej z odmy ten skapujący czarny jak smoła a w silniku na bagnecie przezroczysty)
      Proszę o pomoc i sugestie. 
×