Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Planuje zakup Zetora Forterry 125 i cały osprzęt do niego (pług, agregat itp.) zatem chciałbym się poradzić jakiegoś posiadacza tego ciągnika: czy warto go kupić, czy się nie psuje? Bardzo proszę o szczerą odpowiedź, ponieważ jest to inwestycja na kilka dobrych lat i nie chciałbym wyrzucić 160tyś zł w błoto.

Opublikowano

Ja myślałem że to bede miał w standardzie, no oczywiście bez obciążników to mi z porządnym pługiem czy agregatem tylko poderwie nosa. A tak przy okazji to ile kosztują obciążniki, siedzenie pasażera i szerokie koła???

Opublikowano

Witam,mam ciągnik Zetor Forterra 125 od września tego roku mam przepracowane 110mtg i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze.Ciągnik pracuje z pługiem 4skibowym obracalnym Akpil KM80 jest ustawiony na 44cm każdy korpus i śmiga z nim spokojnie nawet na glinie.A jeśli chodzi o wyposażenie to w standardzie nie ma co brać bo praktycznie nic nie ma.

Opublikowano

Obciążniki muszą być ja za swoje 1,5 roku temu musiałem dopłacić 3900zł(700kg). Targuj się z dylerem oni mają duże mozliwości upustów. Ja w standrdowej cenie dostałem szerokie kapcie, klime i dolny zaczep.

Opublikowano

Ja posiadam forterre 125 i forterre 12441. 12441 jest to niemal identyczny model co 125. 12441 przepracował 800 mtg i spisuje sie dobrze. Jedyna usterka taka poważniejsza to wyciek oleju na łączeniu tylnego mostu ze skrzynią i wyciek na siłowniku pomocniczym ale to było jeszcze na gwarancji. Jak kupicie nowy ciągnik to pamiętajcie żeby co kilka mtg dokręcać nie tylko koła ale sprawdzać m.in. śruby łączące silnik skrzynie skrzynie pośrednią i tylny most. 125 ma 200 mtg i jeszcze sie nic nie zepsuło. Jak kupujesz nowy to lepiej jak zainwestujesz w dodatkowy osprzęt obciązniki na przód są drogie około 4 tyś ale raczej niezbędne. Obciążniki na tylne koła no i klimatyzacja 7.300zł ale unikniesz otwierania szyb a co za tym idzie masz lepszy komfort i nie masz kurzu w środku. Dużą palą ale nie zadusisz go jest silny. Ciężko chodzi dźwignia zmiany biegów ale to łatwo naprawić nawet samemu. Na polskie realia są to dobre ciągniki o przystępnej cenie i dobrej jakości wykonanie. Polecam. W razie pytań piszcie na e-mail zenek2421@wp.pl odpowiem. Pozdrawiam

Opublikowano

Czy na stronie zetora podana masa to jest z obciążnikami czy bez, chciałbym się dowiedzieć ile waży fortera z pełnym obciążeniem?

jak ktoś wie niech napisze :)

Opublikowano

Mokre sprzęgło jest już też w standardzie, fajnie że Forterra wprowadziła rewers EHR, w niego warto zainwestować.

EHR to jest elektryczne sterowanie podnośnikiem a nie rewersem nie mylmy pojęć rewers to co innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v