Zaloguj się, aby obserwować  
luke371

Aparat do 1000zł

Polecane posty

oFsik    98

Moim zdaniem warto byłoby się rozglądnąć za jakąś używaną lustrzanką i zrezygnować ewentualnie z zooma.

Michalursus    0

Ja proponuję Kodaka albo Sony ;) Ale nie kupuj sprzętu na siłe (tak jak ja chciałem) ale przyznam szczerze niecierpliwie czekałem , aż trafił mi się Kodak Easy Share w niskiej cenie :(

wojtek693    0

A ja proponuję Ci Panasonica Lumixa FZ7 albo FZ28. Zależy jaki ci się podoba jeśli wolisz kompakta do 7 a jak taką a'la lustrzankę to weź 28.

Nic nie brakuje

Dawid777    0

Witam chciałbym kupic niedrogi porządny aparat, ale jestem w tej kwestii zielony upatrzyłem sobie 3 na allegro mogę wydac maksymalnie 700-800zł ale już węcej ani grosza ;) co o nich sądzicie?

CANON SX120 IS SKLEP W-WA RATY 0% GW.CANON POLSKA (866768917) - Aukcje internetowe Allegro

FUJI S1500 ŁAD AKU 4GB ETUI (OPCJA 8GB) MENU PL (862014311) - Aukcje internetowe Allegro

HIT NOWE NIKON L100 10mp ZOOM x15 LCD 3'' F.VAT (862432922) - Aukcje internetowe Allegro

Z góry dziękuje :P

Mój post z innego tematu ale nikt nie odpowiedział :D

“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Mathieu92    115

Posiadam poprzednika Canona sx120-sx110 i nie narzekam. Uważam że aparat robi bardzo dobre zdjęcia,zoom 10x pozwoli ci robić foty z oddali. Mam go już od pół roku i jedyny minus to dość długie ładowanie lampy błyskowej.

Zdjęcia które mam w swojej galerii jak i filmik pod jednym ze zdjęć były robione tymże aparatem :D