Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ocean

C-385, 912 czy moze 1014?

Polecane posty

ocean    0

Mam ursusa c-385. Przynajmniej tak pisze w rejestracji. Dzisiaj zacząłem troche szperać na wikipedii, i pisze tam, że normalne silniki z "osiemdziesiątek" nie są przystosowane do turbiny, a moj 385 posiada taką. Dzwiek, jaki wydobywa się z silnika różni się od tego z normalnej osiemdziesiatki, jest jakby lekko stłumiony no i oczywiscie slychac ten dzwiek z turbiny. No ale pomyslalem, że może poprostu mam silnik z 1014 - w koncu sa prawie idealne, tyle ze ten drugi ma turbo. Druga sprawa - moja kabina ma uchylany dach i uchylana tylnia szybe, a podobno taki bajer zamontowano dopiero w ursusie 912. Jest wielka, że bez problemu wchodzą do niej 4 osoby. A po trzecie, to ciagnik waży 5200kg. Maskę przednią mam od starego typu osiemdziesiatki.

 

Aha - wspomaganie, na niskich obrotach prawie w ogole nie dziala. Trzeba dać obrotów, żeby móc swobodnie obracac kierownica. Czy to wina pompy hydraulicznej od wspomagania? Jest ona dość droga, a nie chce pakować tyle kasy w takiego starego trupa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

1. Silnik w 385, 912 czy 1014 są takie same tylko w tym ostatnik jest dodane turbo oraz są zamontowane mocniejsze elementy; korbowody, cylindry, itp.

2. Tylną szybę mają uchylaną wszystkie tego typu Ursusy, chyba że chodzi ci o tylne boczne szyby?

Co do wspomagania to masz orbitrol czy serwo? bo przy orbitrolu to raczej w każdym tak jest że ciężko chodzi na niskich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ocean    0

Kwestia szyby rozwiązana. Co do silnika to jest mocny, ciężko go udusić. A co do wspomagania, to jak sprawdzić czy mam orbitrol czy serwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus914    6

Ja w 914 miałem pół serwo , i nie byłem zadowolony , pod kierownicą zwykły orbitrol a z przodu pod chłodnicą serwo mechanizm, i była normalnie pompa i zbiorniczek od oleju , ale zmieniłem na całkowity hydrostatyk. Tyle że mój to eksport

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ocean    0

No mam tak jak wyżej kolega napisał. Drążek kierowniczy idzie sobie obok silnika, pod chlodnica jest pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×