Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ładowacz Metal-Fach T 241 kosztuje 22 000zł brutto z łyżką 0,84m.

Za JD 5080M sąsiad dał 154 000zł brutto.

Ja za 5080R dałem około 176 000zł brutto (muszę to dokładnie sprawdzić na fakturze) z promocji kursu euro 3.50zł

Edytowane przez Bosman121
Opublikowano (edytowane)

no dzięki kolego :)to JD 5070M troche tańszy będzie?a łądowacze czołowe JOHN DEERE lub hydrometal do serii M w jakiej cenie moze sie orientujesz?

5070M -143000 netto wersja comfort , ładowacz model 583+ łyżka do sypkich 2,2+chwytak do bel+widły do obornika 1,8+ widły do palet cena 38000 netto, dane z oferty cenowej.

Edytowane przez naj1306
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj dzwonili do mnie z serwisu JD, że jest jakaś akcja naprawcza i przyjadą dzisiaj wymienić jakieś dwie śrubki w mojej 5070M na mocniejsze. dzwonił rano, żeby potwierdzić wizytę. Jak dzwonił wczoraj i mi mówi że jakaś akcja naprawcza to myślałem że chodzi mu o pompę paliwową i mu mówię że u mnie nic się z nią nie dzieje. A on mi na to że to jakieś tam dwie śrubki, bo z pompami nie mają żadnego problemu. No to ja mu tłumacze że aż huczy na forach o tych pompach i niech mi bajek nie opowiada. Jak przyjadą to zobaczę co tam jest za problem i napiszę 5070M -143000 netto wersja comfort!!! Ale poszły w górę ja za swoją rok temu dałem niecałe 140 brutto

Edytowane przez rafftti
Opublikowano

mam 5100m 238mtg. pompa paliwowa cieknie -serwisant stwierdził że do wymiany ale jeszcze nie wymieniona ,akumulator mam wrażenie że za słaby -w mrozy ledwie kręcił i z odpaleniem problem i te opory toczenia to żeczywiście mam wrazenie jak by ręczny był zaciągnięty .

Opublikowano

Byli i wymienili jakieś dwie śrubki zabezpieczające przy ramionach tylniego tuzy :lol: tak dokładnie to nie wiem o co chodzi bo sobie nogę skręciłem ;[ i nie chciało mi się tam kuśtykać

Opublikowano

Ja mam takie pytanie gdyż zamierzam kupić właśnie JD 5080M tylko nadal się zastanawiam jaki do niego kupić pług unia TUR 35 3+1 czy TUR 40 3+ dodam że będzie pracował w terenie górzystym.

Jak myślicie z którym będzie sobie lepiej współpracował ??

Opublikowano

Tytan123 a możesz napisać ,czy od początku ta pompa paliwowa ciekła? ,jeśli nie od początku to od około ilu mth pojawił się wyciek? ,oczywiście fotka wycieku byłaby mile widziana. Czy jest to aż taki duży wyciek ,że kwalifikuje pompę do wymiany? Panowie ile jest gwarancji na pompę paliwową w JD?

Opublikowano

No niby u mnie się nic nie dzieje ale gdyby coś się pociło to wolał bym żeby coś z tym teraz zrobili niż czekać aż się gwarancja skończy. Wydaje mi się że jest na rok, no bo niby na silnik dwa lata ale pewnie nie na osprzęt tak jak w ciężarówkach na rok ;)

Opublikowano

No cóż nikt za Ciebie ciągnika nie wybierze. Sam musisz podjąć decyzje. Ja jak się naczytałem o tych chińskich mostach to teraz jadę i słucham czy się coś nie dzieje. :lol: gdybym teraz kupował ciągnik to bym się zastanowił nad R tylko i wyłącznie dla świętego spokoju

Opublikowano

na R szkoda mi kasy bo nie wierzę że jest wiele lepsza jakościowo ,to czysty marketing że niby to jakość premium a tak na prawdę są bardzo podobne oba.Wezmę tą M-kę bo jest w cenie ursusa ,zetora,farmtraca,więc stosunek jakość/cena będzie zajefajny.Gdybym miał limit na MGR większy to bym mógł wybierać a tak w 140 tys max jest niewielki wybór ciągników ok 80 km a i do tura lux będzie John bo ma mokre sprzęgło i ramę choć niepełną.Inni producenci też po turcjach włochach klepią i jakos nie ma takiej propagandy jak tutaj ;)

Opublikowano

Seria R i M są podobne tylko z zewnątrz, w środku jest wszystko inne. Ja miałem ofertę na 5070M Comfort + skrzynie Hi-Lo + EHR + inne dodatki za 165 tys zł brutto i byłem już blisko kupna, ale po przypadkowej jeździe 5R (przede wszystkim chodzi mi o skrzynie PQ+) odechciało mi się już tej emki. Za 5080R Comfort z paroma dodatkami zapłaciłem 180 tys zł brutto. Według mnie warto dołożyć do serii 5R.

Opublikowano (edytowane)

rafftti a można wiedzieć u kogo kupowałeś JD ,ja dziś dzwoniłem do swojego dilera pytając się o tą akcję naprawczą ,powiedzieli mi ,że oni o tej akcji nic jeszcze nie wiedzą ,jak coś takiego będzie to będą dzwonić. Udało mi się również ustalić dzwoniąc do innego dilera JD ,że pierścienie na tylnych ramionach TUZ nie będą wymieniane we wszystkich JD 5m ,podobno uzależnione jest to od serii produkcji ,jak mi powiedział serwisant w tych nowszych 5M. Chociaż za bardzo mi się to nie zgadza ponieważ rafftti brał traktor ponad rok temu i miał to wymieniane.

Edytowane przez mbpiotr
Opublikowano

No niby u mnie się nic nie dzieje ale gdyby coś się pociło to wolał bym żeby coś z tym teraz zrobili niż czekać aż się gwarancja skończy. Wydaje mi się że jest na rok, no bo niby na silnik dwa lata ale pewnie nie na osprzęt tak jak w ciężarówkach na rok ;)

[/quote

Gwarancja na silnik i jego podzespoły (sprężarka, turbo, pompa, wentylator itd) jest na 2 lata, reszta czyli skrzynie itd jest na rok. W warunkach gwarancji jest wszystko dokładnie opisane, radze poczytać.

Opublikowano

MdSikor wiem jaki komfort daje PQ bo sam mam Autoquada w JD6330Premium i wiem jak się pracuje komfortowym ciagnikiem bo mój jeleń ma prawie wszystko.Problem w tym ze ten mały ma pracować w oborze a więc niekorzystnych warunkach,wilgoci itd...dlatego ma być zero elektorniki poza tym w MGR mam limitu na ciagnik max 135-140 tys a w tym R-ki nie bedzie.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam ! chciałbym pochwalić się kolejna "kiszką" jaką oferuje JD. wczoraj podnosząc maskę w jd 5070 M zauważyłem że na przewodach gumowych na wejściu i wyjściu z takiej małej chłodnicy (chyba oleju hydrauliki) są wycieki oleju mimo tego że zacisków nie da się już dokręcić. Po prostu guma już popękała między zaciskiem a chłodnicą. Taki sam wyciek to miałem w MTZ 82 po 7 latach pracy a nie po roku.

A pompa paliwa nadal nie wymieniona!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v