Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chce klamać bo sie nie pytałem ale w temacie ktos podawał cene 32600 euro netto za 5100M Classic i mysle że jest to aktualna cena bez upustu. A byłem w Gravicie obok Zamościa.

Opublikowano

Mi zaproponowali za JD 5100M Comfort plus siedzenie boczne i 400kg obciążników 35470 euro netto A za taki sam 5090M 34000 euro,do negocjacji myślę że 1000 można by z tego spokojnie urwać.

Opublikowano

Ja dzisiaj zamówiłem i zadatkowałem 5070M, ale termin realizacji dopiero w marcu. Dobrałem skrzynie 40 i miałem domówić pneumatyke ale u tego dilera jest w standardzie a i dorzucił mi radio z instalacją

Opublikowano

a czy ktos widział gdzies na placu u dilera serie G jak ona sie równa z cenami z seria m drosza czy tańsza

 

rafftti ile ci za taki 5070m policzyli to juz masz cene wyjsciowa bez zmian czy w zaleznosci po ile euro bedzie w marcu

Opublikowano

Ciągnik mi wyszedł 117 tyś netto po dobrym rabacie plus 25 za ładowacz. To jest cena po aktualnym kursie, a zobaczymy jak będzie stało euro w marcu. Ważne że maszyny już zaklepane bo od 15 grudnia ciągniki drożeją o 3,5% inne maszyny też podskoczą. Polecam dilera z Radomska spoko facet

Opublikowano

Zaoferowano mi 583 za tą cenę ale nie mogłem go zamówić bo już podczas składania wniosków pani która prowadziła moją sprawe stwierdziła,że mi wcale nie jest potrzebny tur i ledwo przegryzła 533. Zawsze od nowego roku wszystkie firmy aktualizują cenniki oczywiście w góre

Opublikowano

No niby nic specjalnego, ale ja mam na siebie tylko 11 ha. Bydło przepisałem na ojca żeby się nie czepiali o płytę i zbiornik na gnojowice mimo iż mam mięsne. I ta bystra pani w agenturze stwierdziła, że ładowacz na takie małe gospodarsto nie jest potrzebny.Moc ciągnika też mi zmniejszyła bo chciałem 80 km. Ale kolega który ma 5 ha i zero zwierząt bez problemu dostał 85 km i ładowacz 1600 kg. Tak, że zależy kto Ci prowadzi sprawę w agencji

Opublikowano

Na pewno nie jest w standardzie. Radio kosztuje 300 plus ze dwie stówki za instalację z głośnikami. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę ale samemu nie możesz nic montować póki jest na gwarancji no chyba, że bumboxa pod zapalniczkę

Opublikowano

witam interesuje mnie ten elektroniczny wtrysk paliwa w 5M czy to jest to samo co montowano np w 5720 czy to jest jakiś inny wynalazek no i w takim razie ile on będzie palił?

Opublikowano

Ojciec oglądał tego 5M i stwierdził że wolałby Pronara a już na 100 % nie zamieniłby na Lamborghini. W grę wchodzi Lamborghini R3 Fendt 309 Vario i MF 5435

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zaczyjnmy od tego, że porównaj sobie 5R, a nie 5M. Chociaż R3 bliżej do 5M. :unsure: Jakieś to Twoje porównanie mało fachowe, ale tak to już bywa z tymi akwizytorami. Zresztą co byś nie pisał, dla Ciebie JD i tak złom, bo to Twoja konkurencja. :blink:

Opublikowano

A najgorsze w tym jest to że tego złomu produkują dziesięć razy więcej biggrin.gif i pomimo to znajduje nabywców-ba niektórzy tak się do złomu przyzwyczajają że następny złom który kupują też ma żółte felgi biggrin.gif .Faktycznie-porównanie super fachowe-chyba te Lamborghini to @Rogeryk wziąłeś z trochę innej bajki ?-raczej nie pasuje do tego Fendta i MF-a.

Opublikowano

Po pierwsze nie wspomniałem o serii 5 R a po drugie to nie moje słowa a ojca i mówie o jego spostrzeżeniach... To jaki będzie ciagnik to zależeć bedzie od tego czy wniosek w ramach restrukturyzacji bedzie rozpatrzony pozytywnie. W ostateczności bedzie R3. Mam znajomego który miał JD 160 KM i wymienił go na MC Cormika tej samej mocy a teraz kupił 190 i jest z nich bardzo zadowolony a na JD słów nie ma...

Opublikowano

Konkretnie-co mu się nie podobało a co o tyle lepsze było w tym McCormicku ?Druga sprawa-rozumiem iż Twój Tato ma swoje powody żeby nie lubić JD-ale porównanie do Pronara (chyba że chodzi o te serie na zachodnich podzespołach ?) to takie trochę bezsensowne-dalej-R3 choćby z racji posiadania takiej kabiny jaką ma już wyraźnie ustępuje dla tego JD-wiem że kabina to nie wszystko-ale to właśnie w niej a nie np. w silniku usadawiamy swoje cztery litery biggrin.gif .

Opublikowano

no właśnie kabina... Jak silniejszy facet to siłowniczek od drzwi od razu w rekach zostaje gdyz intuicyjnie sie za nie łapie. Co do ojca to akurat blisko był zakupu JD 6630 Premium w 2006 roku i z racji mocno okrzyczanej marki i szacunku do niej pojechał zobaczyć nowy model 5M i mocno się zawiódł.

Opublikowano

Zaraz,zaraz-chyba nie ma większego sensu w porównywaniu takiego 6630 z serią 5 (szczególnie M)-ja akurat mam 5720 ale zdaje mi się że kabina jest taka sama w serii M-i powiem jedno-trzeba mieć chyba kobiecą intuicję (sorry kobiety) aby odruchowo się za ten siłowniczek złapać blink.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v