Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,dzisiaj byłem na jeżdzie próbnej JD 5100M ,stwierdzam że bardzo zwinny ciągniczek miał rewers elektrohydrauliczny i skrzynie 16/16 40 km/h mechanicznie sterowany tuz troszke ta dzwigienka ciężko chodziła, jego cena to 135tyś.netto

Mam pytanie czy jeżdził ktoś wersją z skrzynią z hi-lo?

Opublikowano

Wydaje mi sie, że oba ciągniki różnią się wszystkim prócz maski i kabiny.(jeżeli się mylę proszę o poprawienie mojej wypowiedzi)

Pełnoramowa konstrukcja, powoduje wzrost dopuszczalnej masy całkowitej.

Opublikowano

5090R comfort 48 tys euro netto cennikowo

 

R pełna rama

powerquad plus , 4 biegi pod obciążeniem, EH rewers

silnik Common rail EHR w standardzie

 

M rama łączy się ze skrzynią

synchro rewerser lub power reverser, Rewers EH lub mech, w opcji 2 biegi pod obciążeniem

mechaniczny wtrysk

Opublikowano

5080R

classic 540/540E a comfort dodatkowo + 1000

classic wyjścia hydrauliczne serii 105 i 205 a comfort 205

comfort dodatkowo posiada > zbiornik odpływowy oleju z gniazd hydraulicznych

> sterowanie WOM z błotników

> siedzisko pasażera

> reflektory przy słupkach kabiny

> oświetlenie robocze na dachu kabiny

> reflektory w narożnikach

> siedzisko operatora z pneumatycznym tłumieniem drgań (classic ma mechaniczny)

Opublikowano

@ Slavo no niestety podałeś wyposażenie opcjonalne za które sie dopłaca.

 

tak naprawdę wygląda to tak :

 

5080M COMFORT

 

>Kabina-standardowa

>Przednia oś napędzana

>Tylne regulowane felgi 420/85 R34

>Tylne ogumienie 420/85/R34

>Przednie regulowane felgi 340/84 R24

>Przednie ogumienie 340/85 R24

>Przekładnia Power Reverser 16/16, 40km/h

>Tylny Wom, 2 prędkości wałka ( 540/540E)

>Dwa standardowe gniazda hydrauliki zewnętrznej serii 205 (dokładnie są do 2 pary gniazd)

>Tuz kategorii 2, haki

>Łącznik górny z hakiem, kategoria 2

>Stabilizatory cięgieł dolnych lewy i prawy zwykły

>Klimatyzacja i ogrzewanie

>Stała przednia szyba, prawe drzwi

>Siedzisko operatora z mechanicznym tłumieniem drgań

>Prawe i lewe standardowe lusterko zewnętrzne

>Transport ciężarówką

>Kod polski

>Pompa hydrauliczna o wydajności 94L/min

>Tłumik w narożniku kabiny

>Regulację wieszaków tylnego tuz

>Podstawa obciążników 70 kg

>Przednie błotniki stałe

>Katalog części zamiennych

>Poszerzenie błotników

>Oświetlenie robocze na dachu kabiny 2 przód i 2 tył

>Światło ostrzegawcze(kogut)

>Uchwyt tablicy rejestracyjnej z oświetleniem

>Światła odblaskowe tylne

>Wycieraczka tylnej szyby

>Gniazdo 2 biegunowe

>Gniazdo zapalniczki samochodowej

>Popielniczka

>Instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy 2+1 (nie każdy diler daje to w standardzie)

>Zaczep transportowy, regulacja 10 pozycyjna

>Zaczep rolniczy

 

5080M Classic

>Kabina-standardowa

>Przednia oś napędzana

>Tylne regulowane felgi 420/85 R34

>Tylne ogumienie 420/85/R34

>Przednie regulowane felgi 340/84 R24

>Przednie ogumienie 340/85 R24

>Przekładnia Synchro Reverser 16/16, 30km/h

>Tylny Wom, 2 prędkości wałka ( 540/540E)

>Dwa standardowe gniazda hydrauliki zewnętrznej serii 205 (dokładnie są do 2 pary gniazd)

>Tuz kategorii 2, zakończone kulami

>Łącznik górny z kulą, kategoria 2

>Stabilizatory cięgieł dolnych lewy i prawy zwykły

>Klimatyzacja i ogrzewanie

>Stała przednia szyba, prawe drzwi

>Siedzisko operatora z mechanicznym tłumieniem drgań

>Prawe i lewe standardowe lusterko zewnętrzne

>Transport ciężarówką

>Kod polski

>Pompa hydrauliczna o wydajności 94L/min

>Tłumik w narożniku kabiny

>Regulację wieszaków tylnego tuz

>Podstawa obciążników 70 kg

>Przednie błotniki stałe

>Katalog części zamiennych

>Oświetlenie robocze na dachu kabiny 2 przód i 2 tył

>Światło ostrzegawcze(kogut)

>Uchwyt tablicy rejestracyjnej z oświetleniem

>Światła odblaskowe tylne

>Wycieraczka tylnej szyby

>Gniazdo 2 biegunowe

>Gniazdo zapalniczki samochodowej

>Instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy 2+1 (nie każdy diler daje to w standardzie)

>Zaczep transportowy, regulacja 10 pozycyjna

>Zaczep rolniczy

 

to jest standardowe wyposażenie według mojego dilera ( wyposażenie może się lekko różnić u innych dilerów)

Opublikowano

a jest możliwość w 5M zamówić włączanie WOM z błotników?? i jaka jest cena katalogowa za 5080M Comfort i ile kosztują poszczególne dodatki typu właśnie ten WOM 1000

Opublikowano

dopłata za dodatkową prędkość 1000 to jest jakieś 1250zł

te przyciski do womu chyba też są ale nie pamiętam już dokładnie jaka cena. /Ceny katalogowej też już nie pamiętam :)

..........................................

ceny jakie mi proponował diler na samym początku negocjacji to

5080 Comfort - 30,500 euro netto

Classic - 29,500 euro netto

Conpakt - 25,500 euro netto

ale nie wiem czy to są ceny katalogowe czy już z drobnym upustem

 

comfort od classica różni się tym: haki na belkach podnośnika, haki na łączniku górnym, rewers elektrohydrauliczny działa bez użycia sprzęgła, prędkość 40km/h i poszerzenie błotników tylnych

Opublikowano

@ qazi bo to teraz główny ciągnik w gospodarstwie:P pali całkiem przyzwoicie a że jest bardziej komfortowy od 4512 to przejął jego fuchy:D plus dochodzi codzienne mieszanie paszowazu i to że w tym roku wywiózł wszystkie szambo to się tak jakoś nabiło te 200mtg od lutego:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v