Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ja czyściłem chłodnicę w tydzień temu,żeby wyciągnąć tak jak umnie w 1065 trzeba odkręcić: rurę z wstępnym filtrem powietrza, poprzeczkę(kątownik na chłodnicą, bęben : dół - dwie plastikowe nakrętki góra - dwie śruby ze spężynami, bok- plastikowy "odkurzacz", chłodnica dół 2 nakrętki, po bokach po jednej śrubie wsporników i oczywiście przewody gumowe. Najpierw bęben w górę później chłodnicę i płukanko wodą dziurka po dziurce trochę cierpliwości żeby to odmoczyć i jak "nowa"

Moim zdaniem lepiej wyciągnąć bo lepszy dostęp i dokładniej można wyczyścić

pozdrawiam

Opublikowano

Ja panewki dopasowuje tak coby wytrząsacz nie kołatał się, minimalny luz musi być żeby się niegrzały panewki.

U mnie są kalamitki od dołu i smaruję ale nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie (tak było jak kupiłem)?????

A tak wogóle spadam kosić<><>

Opublikowano

Witam.

Czy kombajn 1032 da rade z hederem 3m,czy może za słaby będzie silnik.Kombajny 1042 mają hedery 3m ale tam są chyba silniki o 10KM mocniejsze- ale nie jestem pewien.

Opublikowano

Witam wszystkich.

Nabyłem kombajn john deere 1042 i mam problem ze swiatłami a mianowicie po przekreceniu kluczyka stacyjki zapalaja sie wszystkie swiatła z przodu a z tyłu nie.

Ciekawostka jest taka ze tylne swiatła zapalaja sie same dopiero po uruchomieniu silnika i to tez nie od razu a po chwili.

Co to moze być?   

macie jakieś pomysły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v