Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie za płotem śmiga premium 1060.

Dobrze się sprawuje.

Ma duże możliwości ten ciągnik.

Tylko miał problemy z grzaniem się oleju w skrzyni podczas transportu ale na gwarancji to zrobili.

A Rollerki czyli też Lampo to u mnie uważane są za oszczędne, lekkie i bezproblemowe traktorki :P

Tylko troche je muli póki się nie rozgrzeją.

Opublikowano

Znajomy przed watem jako jedyny kupił premium 1050 jako jeden ciągnik na 50ha i usługi, cała wieś się śmiała i pluła na lambo że włoskie że plastikowe i że się psuć będzie, inni kupowali zetory i tak 7341 chyba był w cenie tego premium, po 6 latach ciągnik absolutnie żadnej awarii nie miał nawet drobnej spalanie z turem i w lekkich pracach poniżej 5l/godz absolutnie żadnych problemów

Opublikowano

ojciec ma odpowiednik tego ciagnika w czerwonej barwie, awarie jakie w nim wystepowaly juz opisywalem na forum, takze jak komus zalezy moze poszukac :P

tylko jest troche :P lekki

mozna powiedziec, ze jest ultra lekki :P wg konedaty wazy ponizej 4 ton. do ciezkich prac pociagowych mozna zatem przewidywac jak sie bedzie zachowywal, ale do lekkich to zaleta.

ojca ma szersze opony dodatkowo z tylu (520), wiec jest to jeden z niewielu "skaczacych" ciagnikow gdy ma za ciezko :)

Opublikowano

Jak już pisaliście o samiku to opowiem o premiuku w moim się nic nie psuje a i jak ferdek07 napisał nie ma coś się śmiać z premium premium to potwór :P .

Opublikowano

U mnie za płotem śmiga premium 1060.

Dobrze się sprawuje.

Ma duże możliwości ten ciągnik.

Tylko miał problemy z grzaniem się oleju w skrzyni podczas transportu ale na gwarancji to zrobili.

A Rollerki czyli też Lampo to u mnie uważane są za oszczędne, lekkie i bezproblemowe traktorki ;)

Tylko troche je muli póki się nie rozgrzeją.

Co było przyczyną tego że się olej w skrzyni grzał?

Mam Premium 850T i mam ten sam problem, przy dłuższej jeździe 40km/h

Opublikowano

Jak już pisaliście o samiku to opowiem o premiuku w moim się nic nie psuje a i jak ferdek07 napisał nie ma coś się śmiać z premium premium to potwór ;) .

tzn u znajomego przedni most się posypał ostatnio ale to dlatego że ma tura 6A i nagina cały czas na 4x4 po posadzkach w oborze :D

Opublikowano

Może ktoś mi powie coś więcej odnośnie ciągnika Lamborghini Prenium1060 6-cylindrowy bez turbo

-jak ma rozwiazyny i na jakiej zasadzie działa wtrysk paliwa ,jest pompa czy pompowtrysk po czym poznać

-sprzęgło suche czy mokre

-czy prawda że są mało skrętne

-czy jest gdześ regulacja szybkości podnoszenia ciegieł podnośnika

-czy robił ktos ala tuning inaczej podkęcenia go by nawet kosztem lekkiego większego spalania orzeżwić go

jeżeli tak to co zrobić i czy samemu się da czy raczej serwis i wogóle czy jest taka opcja

-z jakich modeli same lub deutza są najbrdziej zbiżone lub podobne

-jak ze spalaniem

-czy prawda że mają tendęcje do falowania na małych obrotach ,,czy idzie to naprawić

Opublikowano

Wtrysk to Ci nie powiem ale chyba najzwyklejszy,sprzęgło jest suche,regulacje masz na ramionach na dole są takie pokrętła i nimi kręcisz :) ,na pompie ci podwyższają ale to w sumie nie opłaca się bo ciągnik ma sporą moc :) ,w sumie spalanie jest niższe niż na 1050 4 cyl z turbo,nie ma żadnego falowania.Falowanie mają Ci którzy nigdy nie pracowali premiumiem .

Opublikowano (edytowane)

Jestem swiezym uzytkownikiem premium 850 mam w nim wielofunkcyjny podłokietnik czy posiada ktos z was taki bajeer bo sa w nim przełaczane półbiegi sterowanie podnosnikiem gaz sterowany potencjometrem i jeszcze jedna funkcaj która nie wiem do czego słuzy jak wciskam ten guzik to obroty silnika spadaja lub sie pondosza jest przy nim plus i minus ale to nie reaguje i nie wiem czy to jest jakis tempomat wyjasni mi to ktos ? dodaje fotke podłokietnika post-30525-0-74088400-1384099923_thumb.jpg

post-30525-0-41868400-1384342287_thumb.png

Edytowane przez Mycek5120
Opublikowano

nie to na pewno nie to z boku podłokietnika jest potencjometr którym sie steruje gazem. po wcisnieciu guzika silnik zawsze wchodzi na te same obroty około 1000 1100 a na plus i minus nie reaguje

Opublikowano

Koledzy co może być przyczyną w Lamborghini Prenium 1060 ciężko jest włączyć bieg.

Chcałem nadmienić że było zmienione tacza sprzęg. łożysko oporowe docisk i żadnej poprawy nie ma.

Jak mam rewers ustawiony w położeniu neutralnym to bieg wejdzie w miarę lekko.

Jak mam rewers np. do przodu i chcę wrzucić bieg na wciśniętum sprzęgle po naciśnięciu drążka biegu

ciągnikiem szarpie do przodu.Wysprzęglik odpowietrzony, pompka wygląda niby dobrze a ciągnik

zachowuje się podczas włączania biegu jakbym lekko miał wciśniete sprzęgło.

Jak już się uda wrzucić bieg to podczas ruszania zachowuję się dobrze -bierze sprzęgło po połowie

Może miał bądz ma ktoś podobną sytuacię ,czy one wszystkie tak mają - co ewentualnie zrobić

Proszę o opinię i radę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v