Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bishop82

MF 3060

Polecane posty

bishop82    0

Witam serdecznie wszystkich! No i po 2 latach powstał problem, objawy są takie- gdy wciskam przycisk podnoszenia lub opuszczania ramion czy to w kabinie czy na błotniku podnośnik szarpie, kontrolki na EHR obydwie "mrugają" to samo gdy próbuje pokrętłem na EHR podnieść lub opuścić. Podnośnik krótko piszać wariuje. Co robić? Pomocy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 1 są już podobne tematy.Czy nie świeci ci się kontrolka od zapchania filtra hydraulicznego kiedy ostatnio wymieniałeś olej czy szwankuje ci tylko podnośnik?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bishop82    0

Wczoraj było ciemno więc nie szukałem przyczyny. Rano wziąłem się za to i na szczęście błacha usterka, był ukręcony jeden z przewodów od bezpeicznika który jest z przodu pod filtrem powietrza.

 

Po 1 są już podobne tematy.Czy nie świeci ci się kontrolka od zapchania filtra hydraulicznego kiedy ostatnio wymieniałeś olej czy szwankuje ci tylko podnośnik?.

dzięki za zainteresowanie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fulton    4

Ja mam troche inny problem czy da sie gdzieś jeszcze ustawić wysokość podnoszenia poza panelem EHR?? Zakupiłem ostatnio pług obracany 3 i gdy go przekrecam to sie zawadza o kolo plugu:( prosze o odp:) pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To zależy czy siłowniki wysuwają się do końca. Jak mogą sie jeszcze wysunąć to można chyba skalibrować podnośnik, tzn wykręcić lekko czujnik wysokości podnoszenia. To tylko moja teoria, ale może być skuteczna :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

A moze lepiej pokombinuj cos z łacznikiem górnym zaczep na inna dziure w ciagniku (nizsza) a wyzsza w pługu i nie powinien zawadzac. Jak zle mówie to porsze mnie poprawic :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My mieliśmy duże problemy z obracaniem pługa. Skończyło się na skróceniu wieszaków o 10 cm(fabrycznie przy opuszczonym podnośniku haki były prawie na ziemi). Po tym zabiegu jest ok, pług unosi sie chyba o metr wyżej. Materiał użyty na wieszak jest najwyższej jakości, ciężko znaleźć podobną stal w Ursusie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

A nie da się jakoś tego kółka przestawić, np na środek pługa??? Wtedy by napewno nie haczyło już o ziemie...

Pomysł z hydraulicznym cięgłem jest za drogi... Koszt ok 1500zł, wiec jakby nie było, kosztuje prawie tyle co pług :P

Dobrym patentem jest rozwiązanie Mariusz x@ , ale też dość trudny, bo wymagałby dokłądnej roboty... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hydrauliczne cięgło to lipa, ustawianie długości po każdym obrocie pługa byłoby bardzo upierdliwe. Wieszaki łatwo skrócić, każdy ślusarz to zrobi, trzeba tylko dobrze zespawać(elektrodą lub Tigiem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

ja mam hydrauliczne cięgło i nie narzekam , zawsze mam sciągnięte do końca i dobrze idzie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak masz zawsze skrócone na max to nie wykorzystujesz jego potencjału :P

Mimo wszystko polecam skrócenie wieszaków, najtańszy i najlepszy sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

no mi tak pasuje , że na maxa sciągnięte i jest git , ale za to na poprzeczniaku rozciągam i mam doorane pięknie co do centymetra :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fulton    4

Ale Daniel215 mi się wydaje ze im bliżej ciągnika to bedzie niżej myle sie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×