Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Ja też potrzebuje te światła( robocze,te po zewnętrznej stronie na kabinie z przodu). Przy kupnie były zamawiane, bo one są w opcji. Ale jak przywieźli ciągnik to nie było świateł ani przedniego obciążenia. Ojciec zrezygnował z tego i wziął od dilera zaczep do jednoosiowych i coś tam jeszcze.

Ja jednak chciałbym zamontować te światła-wie ktoś jak to zrobić? bo tam nie wystają żadne kable .

Opublikowano

Tak, dokładnie o te światełka chodzi. Ale faktycznie cena powala :D

Przy zamówieniu, aby je mieć na ciągniku to trzeba 240zł dopłacić. To zdzierstwo żeby przy osobnym zakupie płacić prawie 200 zł za jedną :lol:

Mam nadzieję, że u dealera będzie taniej.

Opublikowano

Nie umiecie czytać? Te 195zł to za komplet 2 lamp z żarówkami. Ja u dilera widziałem za 95zł za sztukę więc taniej powinno być w sklepie bo na Allegro dochodzi 25zł przesyłka. Chyba w nowych Proximach jest miejsce i przewody standardowo na dodatkowe 2 halogeny, i włączają się razem z tymi pierwszymi? Powiem jak dokładnie jak odbiorę Swoją, a tymczasem Gorąca Linia z Prowadzącą! :lol:

Opublikowano

W takim razie przepraszam-zmyliło mnie to że przy cenie zaraz na początku pisało "195,00zł za sztuke".

Włącza się te światła na osobnym przycisku na prawym słupku kabiny, włączenie potwierdza świecący się przycisk.

Ale na kabinie, obok tych eliptycznych lamp nie ma żadnych wystających kabli.

Jak sprawdzisz w swojej to daj znać.

Opublikowano

Też podpinam się pod temat. Z tyłu standardowo ile powinno być lamp roboczych? Ja z przodu na kabinie mam tylko te 2 epileptyczne natomiast z tylu na kabinie 2 okrągłe i jedna okrągła niżej na błotniku. Pamiętam ,że coś dopłacałem za dodatkowe lampy może za te z tyłu.

Opublikowano

Oj kolego, to chyba masz taki sam problem jak ja miałem.

Jak dzwoniłem do dealera żeby się zapytać o te lampy to mnie zmydlił i powiedział że to te z tyłu są dodatkowymi, wkurzyłem się bo coś mi nie pasowało i zadzwoniłem do Kalisza-tam mi powiedziano,ze lampy z tyłu są w standardzie, a te 240zł dopłaca się za te z przodu, co mają być po zew stronach lamp eliptycznych.

Wiec jeżeli zapłaciłeś a ich nie masz z przodu to ktoś Cię zrobił....

Ja nie mam, i chciałbym kupić, ale nie wiem ile będzie roboty z montażem,bo sam nie chce grzebać a jak serwis przyjedzie to pewnie skasują nieżle. dlatego przed zakupem chciałbym się poradzić czy ktoś nie wie jak to montować.

Opublikowano

Odnośnie tych halogenów na przodzie kabiny to wystarczy odkręcić dach (dwie śruby z przodu oraz dwie śruby z boku kabiny) a z tyłu dach jest na zawiasach więc nie ma problemu ze coś uszkodzisz. Jak podniesiesz z przodu to tam są gotowe kable (kostki) do podłączenia tych halogenów.A włącza się je na prawym słupku w kabinie. wiem że tam są takie kostki bo jak prowadziłem mase z akumulatora do radia to przy okazji i to sprawdziłem. ;[

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v