Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
emtecc    13

Witam

 

 

Mam problem z podnośnikiem

 

Przyjechałem z pola około 10 km, na TUZie zawieszony kultywator+brony(podnośnik ustawiony na pozycyjna na transport, siłowa na płycej -całkiem do tyłu) i po próbie opuszczenia dzwignią od POZYCYJNA podnośnik nie reagował.

 

Następnie próba dzwignią SIŁOWA - też nie pomogła.

 

Działała tylko regulacja ciśnieniowa ale tylko do czasu gdy nie zgasiłem silnika.

Po ponownym uruchomieniu silnika cała regulacja podnośnika już nie działała

 

Podczas pracy w polu przed przyjazdem do domu nie miałem żadnych problemów z regulacją podnośnika.

 

Po ponownym uruchomieniu silnika, podnośnik wogóle przestał reagować na jakiekolwiek regulacje.

 

Co mogło się stać??

 

P.S. Nie wiem czy to normalne ale skrzynia po dłuższej pracy robiła się bardzo gorąca. C-360-3p ani c-330M nigdy mi się tak nie rozgrzewała. Teraz, gdy podnośnik nie działa skrzynia ma porównywalną temperaturę jak np C-360-3p

 

P.S.2 Jak jeszcze działał podnośnik po zgaszeniu silnika narzędzie zaczepione na TUZ od razu opadało - to też nie jest normalne

 

Co myślicie o tym że poleciał mi zawór rozdzielający hydraulikę (ten pod siedzeniem) :P :P

 

Nie mogę szybko tego zdiagnozować bo mam komfortową kabinę i trzeba zciągać pół podłogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

ściaganie podłogi i tak chyba nie minie, na mój gust to wyskoczył palec od sterowania pompą i dzwignia nie reaguje bo ten palec chodzi w powietrzu, a co gorsza ten palec znajduje się na samym dole skrzyni biegów, więc dejmowanie podłogi i odkręcanie całej pokrywy tylnego mostu wraz z pompą i ramionami tuz, trzeba to podnieść i włożyć tą dzwigienkę w odpowiednie miejsce (miałem to 2 razy he h e)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Witam.

Miałem podobny problem jak emtecc. Podczas orki pług nagle zaczął mi iśc za głęboko, chciałem go lekko podniesc a tu lipa, zero reakcji, przestał działac, no to pług odczepiłem i do domu. Po zdjęciu dekla okazało się że ta wajha co jest przy pompie nie cofa się do tyłu i w ogóle nie podaje oleju. Więc wkręciłem dłuższą śrubę do dekla gdzie jest żółw i zając i założyłem na nią sprężynę, drugim końcem łapiąc za tą wajhe od pompy. Złożyłem i działa do tej pory, ale nieraz ma jakieś odchyły i potrafi się zaciąc, szczególnie jak się olej rozgrzeje.

A wie ktoś może dlaczego po wymianie oleju w skrzyni biegi mi zaczęły gorzej wchodzic tzn.pojawił się większy zgrzyt, olej jaki zalałem to agrol u hydrauliczno-przekładniowy, nieodpowiedni czy co? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emtecc    13

Koledzy domyślam się że piszecie o tej samej dźwigni.

Tylko że jeden pisze że trzeba rozbierać całą tylną cześć skrzyni, podwieszać ramiona i dopiero zalożyc tą dźwignię

natomiast risto zdejmował pokrywę skrzyni biegów i również dostal sie do tej dźwigni.

 

risto mógłbyś coś więcej napisać jak rozwiązać ten problem??

 

Po twojej wypowiedzi odkręciłbym pokrywę skrzyni biegów ale jest jedno ale. Mam komfortową kabinę i za dużo rozbierania tak w ciemno... A używam tego ciągnika do ciągnięcia.

 

Najlepiej jak ktoś zaznaczyłby na fotce która to dźwignia lub mnij więcej w którym miejscu jest zamocowana

 

TUTAJ LINK DO ZDJĘCIA POMPY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×