Polecane posty

emtecc    22

Witam

 

 

Mam problem z podnośnikiem

 

Przyjechałem z pola około 10 km, na TUZie zawieszony kultywator+brony(podnośnik ustawiony na pozycyjna na transport, siłowa na płycej -całkiem do tyłu) i po próbie opuszczenia dzwignią od POZYCYJNA podnośnik nie reagował.

 

Następnie próba dzwignią SIŁOWA - też nie pomogła.

 

Działała tylko regulacja ciśnieniowa ale tylko do czasu gdy nie zgasiłem silnika.

Po ponownym uruchomieniu silnika cała regulacja podnośnika już nie działała

 

Podczas pracy w polu przed przyjazdem do domu nie miałem żadnych problemów z regulacją podnośnika.

 

Po ponownym uruchomieniu silnika, podnośnik wogóle przestał reagować na jakiekolwiek regulacje.

 

Co mogło się stać??

 

P.S. Nie wiem czy to normalne ale skrzynia po dłuższej pracy robiła się bardzo gorąca. C-360-3p ani c-330M nigdy mi się tak nie rozgrzewała. Teraz, gdy podnośnik nie działa skrzynia ma porównywalną temperaturę jak np C-360-3p

 

P.S.2 Jak jeszcze działał podnośnik po zgaszeniu silnika narzędzie zaczepione na TUZ od razu opadało - to też nie jest normalne

 

Co myślicie o tym że poleciał mi zawór rozdzielający hydraulikę (ten pod siedzeniem) :P :P

 

Nie mogę szybko tego zdiagnozować bo mam komfortową kabinę i trzeba zciągać pół podłogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

ściaganie podłogi i tak chyba nie minie, na mój gust to wyskoczył palec od sterowania pompą i dzwignia nie reaguje bo ten palec chodzi w powietrzu, a co gorsza ten palec znajduje się na samym dole skrzyni biegów, więc dejmowanie podłogi i odkręcanie całej pokrywy tylnego mostu wraz z pompą i ramionami tuz, trzeba to podnieść i włożyć tą dzwigienkę w odpowiednie miejsce (miałem to 2 razy he h e)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Witam.

Miałem podobny problem jak emtecc. Podczas orki pług nagle zaczął mi iśc za głęboko, chciałem go lekko podniesc a tu lipa, zero reakcji, przestał działac, no to pług odczepiłem i do domu. Po zdjęciu dekla okazało się że ta wajha co jest przy pompie nie cofa się do tyłu i w ogóle nie podaje oleju. Więc wkręciłem dłuższą śrubę do dekla gdzie jest żółw i zając i założyłem na nią sprężynę, drugim końcem łapiąc za tą wajhe od pompy. Złożyłem i działa do tej pory, ale nieraz ma jakieś odchyły i potrafi się zaciąc, szczególnie jak się olej rozgrzeje.

A wie ktoś może dlaczego po wymianie oleju w skrzyni biegi mi zaczęły gorzej wchodzic tzn.pojawił się większy zgrzyt, olej jaki zalałem to agrol u hydrauliczno-przekładniowy, nieodpowiedni czy co? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emtecc    22

Koledzy domyślam się że piszecie o tej samej dźwigni.

Tylko że jeden pisze że trzeba rozbierać całą tylną cześć skrzyni, podwieszać ramiona i dopiero zalożyc tą dźwignię

natomiast risto zdejmował pokrywę skrzyni biegów i również dostal sie do tej dźwigni.

 

risto mógłbyś coś więcej napisać jak rozwiązać ten problem??

 

Po twojej wypowiedzi odkręciłbym pokrywę skrzyni biegów ale jest jedno ale. Mam komfortową kabinę i za dużo rozbierania tak w ciemno... A używam tego ciągnika do ciągnięcia.

 

Najlepiej jak ktoś zaznaczyłby na fotce która to dźwignia lub mnij więcej w którym miejscu jest zamocowana

 

TUTAJ LINK DO ZDJĘCIA POMPY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez uzytkownikagrofoto
      Potrzebuję zmienić 3512 na coś mocniejszego do paszowozu. W zasadzie gdyby się dało wsadzić silnik a4.236 do 3512 to też by wystarczyło. Może jeśli ktoś ma o tym pojęcie, to niech napisze czy to możliwe.

      Ale główne pytanie brzmi co wybrać: MF 375 czy Ursus 5314? Ale proszę o jakieś sensowne argumenty, a nie zaraz tu ktoś wyskoczy, że komfort lepszy w MF, że radio, albo że angielskie to lepiej poskładane niż polskie. Ja chcę wiedzieć czy dostanę do tego gdzieś części w miarę od ręki, a nie, że zadzwonię do Korbanka i mi ściągnie za 2 tygodnie z Afryki czy skądś. Na + dla MF jest rewers i to w sumie tyle. Traktor do paszowozu i zgrabiarki, a tu rewers mi nie jest koniecznie potrzebny
    • Przez Massey294s
      Witam. Miałem słabe ciśnienie oleju, nawet agregatu 600 kg nie chciał podnieść, komorę od prasy zwijającej ledwo, ledwo. Zmierzyłem ciśnienie na złączu wyjścia hydraulicznego i wyszło na ciepłym poleju na pełnym gazie 1,3 MPa. Nie myśląc długo oddałem pompe hydrauliczną do regeneracji (tą, która zamocowana jest w deklu rozrządu silnika). Zamontowałem pompę i ciśnienie nie wiele się zwiększyło, bo do ok 1,5 MPa na rozgrzanym oleju. Jakoś podnosi ten agregat, ale tylko na pełnym gazie. Nie chce odrazu obwiniać źle zregenerowanej pompy. Co może być jeszcze nie tak? Słyszałem, że w skrzyni jest pompa, która odpowiedzialna jest za podanie oleju do głównej pompy. Czy to prawda? Dodam, że układ przed jak i po wymianie często się zapowietrza (musze luzować rurkę wysokiego ciśnienia przy pompie, dopóki nie popłynie olej. Co jeszcze może być nie tak? W czym szukać błędów?
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj