Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prasuje sie, ale znacznie gorzej. na dodatek jesli zboze ma isc na pasze to moze nie musi byc tak super wymlocone, bo swinia potracen nie policzy (ale tu moge sie mylic, gdyz nie mam pojecia o zywieniu zwierzat i byc moze ma to znaczenie).

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W540C na testach u nas na wiosce wykazał się wydajnością 17/h w pszenicy ozimej

Gość Profil usunięty
Opublikowano

czyli bez szału..

W tej samej cenie lub podobnej będzie NH CX 8040 - wieksza moc, wiekszy zbiornik,

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Racja Csx 7040 ma gdzieś przerób na poziomie 17 do 19 t\ha ;) a w papierach ma napisane 19 :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

CSX7040 RS w porównaniu do TC5070 RS ma o około 1 m2 większe wytrząsacze, a sita raptem o 0.2 m2 także w te 19 ton na godzinę ciężko mi uwierzyć. Chyba, że nie interesuje nas ile wyleci na pole i co leci do zbiornika. smile.gif CX ma duży przepust, wszak tam bęben ma zacne 75 cm średnicy, wytrząsacze niemalże takie same jak w CSX pięcioklawiszowym, ale za to sita ma większe o ponad 1m2.

 

Przy wydajności kombajnu w tonach zboża dużo zależy od tego ile słomy jeszcze idzie w kombajn. wink.gif Przy wysokim koszeniu wydajność w tonach zboża na godzinę, będzie rzecz jasna znacznie więszka, aniżeli przy koszeniu z pozostawieniem ścierniska na 10-15cm. smile.gif

Opublikowano

jedna zasada na filmikach z "testami" maszyny zawsze będą wyciągały niebotyczne osiągi

 

co do kombajnu z filmiku to te ok 30 ton/godzine to było w ziarnie czy w masie omłotowej - bo coś mi sie zdaje ze o to drugie chodzi

 

a co do tematu wydajności to kluczowe znaczenie ma kowierzchnia separacji klepiska a powierzchnia wytrząsaczy to juz uzupełnienie

Opublikowano

CSX7040 RS w porównaniu do TC5070 RS ma o około 1 m2 większe wytrząsacze, a sita raptem o 0.2 m2 także w te 19 ton na godzinę ciężko mi uwierzyć.

przy omlocie pszenicy powierzchnia sit nie jest, az tak wazna, wiec idealnie bedzie wspolgrala z powiekszona znacznie pow. wytrzasaczy w porownaniu z TC, natomiast w rzepaku bedzie to mialo kluczowe znaczenie i bedzie najwezszym gardlem tego kombajnu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v