Polecane posty

wabrzek    0

Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Słuchaj się na dojedziesz daleko..., jak niektórzy słuchają się GPS i nurkują w stawie. Zdrowy rozsądek podpowie Ci do jakiego poziomu można. Czym innym jest praca w polu a czym innym transport.

  • Like 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzybu1    34
Mamy multibib tył 650 i 540 na przodzie. Z tyłu mamy 1.4 z przodu 1.1 bara. Niestety wcześniej pracowalismy na większym ciśnieniu i na przedniej oponie wyskoczyła mała gula i jak przyjechał pan z reklamacji nie uwzględnił jej z powodu zbyt wysokiego ciśnienia ( było chyba 1.7) Na stronie producenta powinien być katalog z wartościami ciśnienia. Ja brałem z aplikacji to pokazywało tył 0.8 przód 0.6, ale tak jak piszesz, to jest mocny flak, więc mam trochu więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Max ciśnienie dla tych opon to 1,6 bara.  Proponowałbym do pracy w polu w granicach 1-1,2 bara, do transportu 1,5 bara.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

O te ciśnienia się muszę ojcem nakłócić, aby zobaczy że opona się ugina to się drze że co ja robię, oponę zepsuje, bo tak się jakieś Stomile kiedyś psuły. Ja mam też Multibiby i mam tył 1.6 a przód 1.4, niżej nie zejdę bo zaraz jest darcie. Co prawda mam pole do 10 km więc trochę tej jazdy jest. Jeszcze co innego ciągać siewnik, a co innego dygać ciężki. Niedaleko mnie jest komunistyczny wulkanizator i on mówi że jak sobie spuścisz to ci się portfel wypuści. :-) I każdą opone bije na max ile piszę na niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

ma ktoś link do tego kalkulatora michelin? bo szukam szukam i albo ślepy jestem albo nie ma go na necie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Deutz1
      Witam.
       
      Czy ktoś wie jakie są oryginalne rozmiary opon do 3080 w moim tył jest 18,4x38 w innym 16,9x38 a przód w obu 13.6x28
    • Przez Jarek22B
      Z jakimi oponami brać NH T5050 (96 KM)?
       
      W standardzie są:
      tył – 420/70R/34
      przód – 340/70R/24
       
      Wydają mi się one stanowczo za wąskie jak do tego modelu. NH TD5050 który jest lżejszy blisko 0,5 tony i ma z konia lub 2 mniej ma ogumienie 480 tył i 360 przód. Jest to dla mnie nie zrozumiałe!!!
       
      Dodatkowo przedstawiciel z którym rozmawiałem o zakupie ciągnika za szersze ogumienie liczy mi ok. 8 tys. Tłumaczy to że mają preferowane jakieś linie odnośnie sprzedaży, przy której mogą zaoferować najlepszą cenę. I tak wychodzi że T5050 z szerszym ogumieniem wychodzi prawie w cenie T5060 (106 KM), na który może bym się i zdecydował jakbym we wniosku nie ograniczył się do ciągnika o mocy do 100 KM.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam ! Jaki najszerszy rozmiar opon w valtrze a 92 można było by wziąć aby mieścił się bez problemu w bruździe przy orce ? Jest dużo podmokłych łąk więc szerokie opony były by najlepsze . Mamy zamiar kupić ten traktor więc prosiłbym o szybką odpowiedź .
      Sorki jeśli podobny temat już był ale nie mam czasu szukać .
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj