Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie chciałbym się coś więcej dowiedzieć na temat tego modelu z 2017 roku z nową maską, ciągnik będzie pracował w turze, kosiarka, rozcieracz i wozie paszowym. W jakim wyposażeniu wybrać i na co zwrócić uwagę. Silnik jest 3 cylindrowy więc też mnie interesuje spalanie. Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

Miałem na testach poprzednią wersję z rewersem EH i już sporo pisałem o wynikach tych testów. Z kilku zdjęć widzę,że poprawili parę spraw ale na żywo go nie widziałem więc nie wiem czy zmieniłbym zdanie o tym ciągniku. U mnie testów nie przeszedł. Jak dla mnie palił zdecydowanie za dużo i myślę,że obecna wersja z DPF będzie palić jeszcze więcej a ciągnik będzie wyczuwalnie słabszy. Podejrzewam,że nowa wersja jest na tyle nowością,że ciężko będzie o opinię jakiegoś właściciela. Proponuję ostro negocjować z dilerem ciągnik do testów w Twoim gospodarstwie bo tylko tak dowiesz się czy spełni woje oczekiwania i czy jego zalety pozwolą przymknąć oko na wady. Ze swojego doświadczenia wiem,że jak się jest poważnie zainteresowanym to nie ma problemów z dostaniem ciągnika do testu.

Edytowane przez extrabyk
Opublikowano

Z dilerem gadaj a jak zobaczy,że jesteś poważnie zainteresowany to i ciągnik do testów się "znajdzie". Wiadomo,że nie zawsze od ręki i czasem trzeba poczekać ale warto się starać i przetestować. Masz prawo takim ciągnikiem 5-6 godzin popracować z różnymi maszynami oczywiście z takimi gdzie nie wystąpi pomieszanie olejów.

Opublikowano

Ciągnik testowy dostajesz za darmo i nie płacisz też za transport ciągnika do gospodarstwa. Jedynym kosztem jest koszt paliwa. Porządny diler dostarcza ciągnik zatankowany pod korek i taki oddajesz. W praktyce wygląda to różnie bo komuś szkoda kasy na zalanie do pełna. Jak jest do pełna to łatwo można zmierzyć spalanie w różnych pracach. Wiadomo,że nie wiozą ciągnika każdemu co na plac przyjdzie i o cenę pyta ale poważny klient zawsze dostanie ciągnik do testu. Jeśli poważnie myślisz o kupnie ciągnika w tej klasie mocy to gadaj z kilkoma dilerami i przetestuj więcej marek. Będziesz miał porównanie i łatwiej będzie Ci podjąć właściwą decyzję.

Opublikowano

Powodzenia w negocjacjach i jak już będziesz po testach to opisz swoje wrażenia. Jak rozumiem jesteś zdecydowany z jakiegoś powodu właśnie na JD ale tak jak pisałem nie zaszkodzi przetestować też inne marki i pogadać z ich dilerami.

Opublikowano

Posiadam John Deera 5075e z 2015 r. od nowości podczas rozruchu na zimnym silniku po odpaleniu przez około od 20 sekund  do 1 minuty  (zależy jaka temp.  ) pracuje bardzo nierówno i kopci bardzo mocno.  Podczas tego odpalania zapalają się kontrolki ładowania, silnika oraz innych ostrzeżeń. Zgłaszałem to do John Deera jednak cały czas twierdzą że to normalna praca i taki jest standard kultury pracy tego silnika. Jeśli ktoś posiada taki model i też ma podobne problemy proszę o informacje.

Opublikowano

Ile godzin natłukłeś w tym czasie kolego ? Miałem na testach ten ciągnik i mimo,że ok 6 godzin to nie wiele na to by wszystko odczuć i poznać ale mogę stwierdzić,że kultury pracy to ten silnik w ogóle nie ma. Brzmi ładnie i daje wyczuć moc dopiero przy większym obciążeniu i wyższych obrotach. W orce pługiem Overum 3x45 cm. szedł jak dziki i silnik ładnie pracował ale już przy lekkiej pracy z włóką na pastwisku lub na wolnych obrotach to praca przypominała coś pomiędzy 3 cylindrowym Perkinsem w kiepskim stanie a 2 cylindrowym silnikiem z T25. Dymienia nie było ani przy rozruchu ani podczas pracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v