Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jaka w temacie kupuję wózek 1800 kg  i mam problem bo nie wiem jaki wybrać do niego maszt. Podstawowy to 3,3 metra i przedstawiciel gada że jak mam budynki 4 m to w zupełności starczy ale mogą założyć nawet do 5,5 metra za kilka tysi więcej. Posiadaczy proszę o opinię i doradzenie mi czy brać wyższe podnoszenie jak mam wszystkie garaże na 4 m ? z góry dzięki.

Opublikowano (edytowane)

 dzięki za podpowiedz bo też kupuje  wóżek. Przedstawiciel twierdzi że szkoda kasę pakować w triplexa bo i taak nie będę tak wysoko podnosiił i że jeżeli zwykły nie wystarczy to można sobie zmienić wtedy na triplex. tylko po co płaciić za 2.. Biorę triplex 4,7 metra kosztuje 6 tyś węcej niz podstawowy 3.3 duplex.

Edytowane przez Marco82
Opublikowano

Bierz triplex na 4.5 m, jak ktoś ci powie że nie będziesz tak wysoko nic wstawiał, pamiętaj że w końcu się przyda i będziesz żałować że wziąłeś mniejszy. Wózki widłowe mają Tobie długo służyć, po co potem dokładać do interesu :) POZDRAWIAM !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
    • Przez maciek6630
      Witam, mam pewne zapytanie, jak w ładowarce manitou mlt 628t i pochodnych typu 626 czy 630( bo z czego orientuje sie tam tak samo to działa) jest przenoszony napęd z silnika na skrzynie? Tam jest zwykłe mokre sprzęgło jak w ciągnikach z rewersem elektrohydraulicznym czy jest jakieś hydrokinetyczne? Oraz na jakiej zasadzie działa rozłączenie skrzyni w przycisku na dźwigniach?
      Dziekuje za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v