Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid1983    1

witam mam pytanie gdzie mozna kupic elektrozawor  lub moze ma ktos na zbyciu wiem  ze so drogie moze ktos wie gdzie tanio kupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    265

najpierw porządnie wyczyść..
Potem poszukaj w necie kogoś na zasadzie części Massey Ferguson z dopiskiem używane i trafisz kogoś kto rozbierał skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

wyczyscilem go pozadnie wylecial zniego czarny syf plukalem go pare razy pozniec na krotko sprawdzajac go zacinal sie

 


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic  a cha jeszcze jedno czy to moglo powodowac za kontrolka od cisnienia skrzyni sie zalanczala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    265

Nie. Kontrolka mogła się załączać jak zawór odpalał siłownik a ten był nieszczelny. Zbyt duże straty.
W jakim sensie się zacinał? Cewka tylko dryga nurnikiem a resztę robi olej..
Jeszcze jedno. Na trzpieniu masz oringi. Rozmiar calowy. Oryginały drogie ale pasują nbr z typowego zestawu od klimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

w takim sensie ze jak podawalem prod  4 5 6 raz to wogule nie lapal albo sie tyko ciutka zamykal nie do konca  oringi tez sa wazne zebym je wymienil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    265

tak jak pisałem - musisz czuć sprężynę ale większość roboty robi olej.
Weź inny, działający zawór, wyczyść i porównaj dwa na stole. Ja pcham czasem przez ten otworek od przodu drucik stalowy ok 1 mm. Faktem jest, że czasem strzeli sprężynka a czasem jest jakby trzpień zgięty i środek pracuje z oporem ale generalnie elektromagnes to tylko taki impuls. A propos elektromagnesu - na tulejce wewnątrz nie może być rdzy bo to drugi biegun chyba, że masz dwa przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Dobra jeszcze raz wykrece i sprawdze i przy okazji wymienie te oringi a jeszcze jedno pytanie czy spadek cisnienia morze byc spowodowany tym ze. Wkoszu sprzegla so uszkodzone pierscienie i go nie rozlancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Tak, może być to jak najbardziej powodem.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

dzisiaj sie wzialem za te elektrozawory dokladnie je przeczyscilem tak jak kolega mowil nawet ten co szwankowal chodzi ale po sprawdzeniu czy napiecia dochodza do elektrozaworu stwierdzilem

napiecie na wylaczonym zaplonie na cewce od napedu i blokady 0 v tak jak powinno byc a  na zalaczonym zaplonie  napieci 13 v pokazalo m isie na blokadzie a na napedzie 0 v  ichcialem sprawdzic z guzika czy blokada dziala poprawnie  kontrolka zalaczyla sie poprawnie tylko ze napiecie mialem caly cza  i tak mi nie daje to spokoju czy moze byc uszkodzony autronic pod schodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

panowi te co podalem wartosci napiec to mi sie pomerdalo jutro pomierze te napiecia jeszcze raz podaje kolory przewodow od dolu do gory
1-zolw zajac/kolor siwy i czarny
2-naped/kolor zoltyi czarny
3-blokada/kolor niebieski i czarny
4-wom/kolor jasny i czarny
5-wom/kolor pomaranczowyi czarny
Na wylaczonym zaplonie na blokadzie i na napedzie 0 volt.
Na zlaczonym zaplonie na blokadzie i napedzie 0volt
Zalaczylem blokade z guzika i napiecie dochodzi i z guzika rozlanczs a na nspedzie z guzika 0 volt

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kacper123022
      Wiatm. Na okres żniwny pożyczyłem od Teścia przyczepę wraz z ciągnikiem MF 2640 i podczas jazdy powstaje problem z przyśpieszaczem ponieważ po naciśnięciu przycisku przy biegach od przyśpieszki jest zero jakiej kolwiek reakcij. Ciągnik jest z 88r. Pytałem Teścia i mówi że mechaniczne wszystko ok jest tylko uwalona jest elektryka. I tu moje pytanie chciał bym to naprawić lecz nie wiem co gdzie i jak... gdzie powinny iść 3 kabelki co wychodzą z przycisku przyśpieszki. Może miał by ktoś schemat elektryczny lub jaką kolwiek wiedzę i doświadczenie i chciał by podzielić sie i pomóc bo wujek google za bardzo nic mi nie mówi... Za wszystkie porady i sugestie z góry dziękuję a jeśli jest już taki temat to przepraszam za utworzenie nowego. Pozdrawiam.
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. W moim mf przestał działać wom, napęd zmiana żółw zając, jest na żółwiu i reszta kontrolek zgasła. Kiedyś miałem podobnie ale ruszyłem wtyczką i było okej. Dodatkowo nie pokazuje prędkości jazdy. Proszę o szybką pomoc.
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pwierzbicki
      ile powinno byc zalozonych filtrow powietrza massey ferguson 3690. W moim zalozone sa dwa mniejszy w wiekszym. Czy nie wplynie to na doladowanie
    • Przez Oliwier1234321
      Dlaczego tylni podnośnik unosi mi do połowy zamiast do końca. dzieje się tak od miesiąca, czasami tylko załapie do końca
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.