Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid1983    1

witam mam pytanie gdzie mozna kupic elektrozawor  lub moze ma ktos na zbyciu wiem  ze so drogie moze ktos wie gdzie tanio kupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

najpierw porządnie wyczyść..
Potem poszukaj w necie kogoś na zasadzie części Massey Ferguson z dopiskiem używane i trafisz kogoś kto rozbierał skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

wyczyscilem go pozadnie wylecial zniego czarny syf plukalem go pare razy pozniec na krotko sprawdzajac go zacinal sie

 


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic  a cha jeszcze jedno czy to moglo powodowac za kontrolka od cisnienia skrzyni sie zalanczala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    302

Nie. Kontrolka mogła się załączać jak zawór odpalał siłownik a ten był nieszczelny. Zbyt duże straty.
W jakim sensie się zacinał? Cewka tylko dryga nurnikiem a resztę robi olej..
Jeszcze jedno. Na trzpieniu masz oringi. Rozmiar calowy. Oryginały drogie ale pasują nbr z typowego zestawu od klimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

w takim sensie ze jak podawalem prod  4 5 6 raz to wogule nie lapal albo sie tyko ciutka zamykal nie do konca  oringi tez sa wazne zebym je wymienil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

tak jak pisałem - musisz czuć sprężynę ale większość roboty robi olej.
Weź inny, działający zawór, wyczyść i porównaj dwa na stole. Ja pcham czasem przez ten otworek od przodu drucik stalowy ok 1 mm. Faktem jest, że czasem strzeli sprężynka a czasem jest jakby trzpień zgięty i środek pracuje z oporem ale generalnie elektromagnes to tylko taki impuls. A propos elektromagnesu - na tulejce wewnątrz nie może być rdzy bo to drugi biegun chyba, że masz dwa przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Dobra jeszcze raz wykrece i sprawdze i przy okazji wymienie te oringi a jeszcze jedno pytanie czy spadek cisnienia morze byc spowodowany tym ze. Wkoszu sprzegla so uszkodzone pierscienie i go nie rozlancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Tak, może być to jak najbardziej powodem.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

dzisiaj sie wzialem za te elektrozawory dokladnie je przeczyscilem tak jak kolega mowil nawet ten co szwankowal chodzi ale po sprawdzeniu czy napiecia dochodza do elektrozaworu stwierdzilem

napiecie na wylaczonym zaplonie na cewce od napedu i blokady 0 v tak jak powinno byc a  na zalaczonym zaplonie  napieci 13 v pokazalo m isie na blokadzie a na napedzie 0 v  ichcialem sprawdzic z guzika czy blokada dziala poprawnie  kontrolka zalaczyla sie poprawnie tylko ze napiecie mialem caly cza  i tak mi nie daje to spokoju czy moze byc uszkodzony autronic pod schodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

najpierw podaj kolory przewodów od dołu do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Teraz na szybkiego podam od dolu 2 pozycje 1-siwy,i czarny 2-zolty ,czarny to co pamietam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1
(edytowany)

panowi te co podalem wartosci napiec to mi sie pomerdalo jutro pomierze te napiecia jeszcze raz podaje kolory przewodow od dolu do gory
1-zolw zajac/kolor siwy i czarny
2-naped/kolor zoltyi czarny
3-blokada/kolor niebieski i czarny
4-wom/kolor jasny i czarny
5-wom/kolor pomaranczowyi czarny
Na wylaczonym zaplonie na blokadzie i na napedzie 0 volt.
Na zlaczonym zaplonie na blokadzie i napedzie 0volt
Zalaczylem blokade z guzika i napiecie dochodzi i z guzika rozlanczs a na nspedzie z guzika 0 volt

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.