Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid1983    1

witam mam pytanie gdzie mozna kupic elektrozawor  lub moze ma ktos na zbyciu wiem  ze so drogie moze ktos wie gdzie tanio kupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    331

najpierw porządnie wyczyść..
Potem poszukaj w necie kogoś na zasadzie części Massey Ferguson z dopiskiem używane i trafisz kogoś kto rozbierał skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

wyczyscilem go pozadnie wylecial zniego czarny syf plukalem go pare razy pozniec na krotko sprawdzajac go zacinal sie

 


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic  a cha jeszcze jedno czy to moglo powodowac za kontrolka od cisnienia skrzyni sie zalanczala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    331

Nie. Kontrolka mogła się załączać jak zawór odpalał siłownik a ten był nieszczelny. Zbyt duże straty.
W jakim sensie się zacinał? Cewka tylko dryga nurnikiem a resztę robi olej..
Jeszcze jedno. Na trzpieniu masz oringi. Rozmiar calowy. Oryginały drogie ale pasują nbr z typowego zestawu od klimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

w takim sensie ze jak podawalem prod  4 5 6 raz to wogule nie lapal albo sie tyko ciutka zamykal nie do konca  oringi tez sa wazne zebym je wymienil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    331

tak jak pisałem - musisz czuć sprężynę ale większość roboty robi olej.
Weź inny, działający zawór, wyczyść i porównaj dwa na stole. Ja pcham czasem przez ten otworek od przodu drucik stalowy ok 1 mm. Faktem jest, że czasem strzeli sprężynka a czasem jest jakby trzpień zgięty i środek pracuje z oporem ale generalnie elektromagnes to tylko taki impuls. A propos elektromagnesu - na tulejce wewnątrz nie może być rdzy bo to drugi biegun chyba, że masz dwa przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Dobra jeszcze raz wykrece i sprawdze i przy okazji wymienie te oringi a jeszcze jedno pytanie czy spadek cisnienia morze byc spowodowany tym ze. Wkoszu sprzegla so uszkodzone pierscienie i go nie rozlancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Tak, może być to jak najbardziej powodem.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

dzisiaj sie wzialem za te elektrozawory dokladnie je przeczyscilem tak jak kolega mowil nawet ten co szwankowal chodzi ale po sprawdzeniu czy napiecia dochodza do elektrozaworu stwierdzilem

napiecie na wylaczonym zaplonie na cewce od napedu i blokady 0 v tak jak powinno byc a  na zalaczonym zaplonie  napieci 13 v pokazalo m isie na blokadzie a na napedzie 0 v  ichcialem sprawdzic z guzika czy blokada dziala poprawnie  kontrolka zalaczyla sie poprawnie tylko ze napiecie mialem caly cza  i tak mi nie daje to spokoju czy moze byc uszkodzony autronic pod schodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

panowi te co podalem wartosci napiec to mi sie pomerdalo jutro pomierze te napiecia jeszcze raz podaje kolory przewodow od dolu do gory
1-zolw zajac/kolor siwy i czarny
2-naped/kolor zoltyi czarny
3-blokada/kolor niebieski i czarny
4-wom/kolor jasny i czarny
5-wom/kolor pomaranczowyi czarny
Na wylaczonym zaplonie na blokadzie i na napedzie 0 volt.
Na zlaczonym zaplonie na blokadzie i napedzie 0volt
Zalaczylem blokade z guzika i napiecie dochodzi i z guzika rozlanczs a na nspedzie z guzika 0 volt

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Trewq
      Witam
       
      Mam następujący problem rozładował mi się akumulator podładowałem go ale teraz cały czas świeci mi się kontrolka ładowania kluczyk w pozycji 0 gdy przekręcę na 1 to kontrolka gaśnie od ładowania a zapałają się te co zawsze czyli od przedniego napędu i te od oleju i hydrauliki  zapalam wszystko gaśnie, sprawdziłem czy podnośnik działa wszystko chodzi. Gasze ciągniki znów to samo  zapala się od oleju i od hydrauliki czyli standard a od ładowanie nie, przekręcam na 0 kluczyk  zapala się ładowanie i już nie gaśnie  podejrzewam ze gdzieś mi ucieka prąd. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się ze jak wyciągnę bezpiecznik nr 3 25A od zapalniczki i przyłącza prądowego  to żaróweczka od ładowani gaśnie(kluczyk pozycja 0) jak przekręcę kluczyk na 1 wszystko wraca do pierwotnego stanu czyli zapala się lampka ładowania,  oleju i hydrauliki zapalam wszystko jak dawniej ale przecież nie będę jeździł bez bezpiecznika.
      a jak wkładam bezpiecznik to słyszę ze w ehr jakiś przekaźnik pyka.
      spotkał się może kto z takim, przypadkiem?
    • Przez Zdzisiu97
      Witam,
      Od niedawna jestem właścicielem Fergusona 6180, dzisiaj jadąc sobie spokojnie z przyczepą usłyszałem dziwny dźwięk coś takiego jak by z wąż spadł z przyczepy i tarł o asfalt tą metalową końcówką, lecz po wstępnych oględzinach zauważyłem, że owy dźwięk wydobywa się z tyłu traktora.
      Słychać to tylko jadąc z prędkością wyższą od 10km/h. Bez różnicy czy mam "żółwia" czy "zająca" czy to wsteczny czy nie. Próbowałem nawet 4x4 włączyć ale dźwięk nie znikał.
      Po głębszych oględzinach zauważyłem też, że przy puszczaniu sprzęgła (przy samej końcówce) jest takie lekkie stuknięcie jak by w skrzyni (co do miejsca nie jestem na 100% pewny)
      Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego i jest ok.
      Bardzo proszę o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.
      Dodam, że jestem zielony jeśli chodzi o Massey Fergusona (nie wiem jeszcze co gdzie i jak) posiadam go dopiero niecały miesiąc.
      Wcześniej wszystko poza tak jak by przeskokiem po puszczania sprzęgłą (przy końcówce gdy ciągnik zaczynał ruszać to tak jak by znowu wciskało się sprzęgło i dopiero potem znowu ruszał. nie wiem jak to wytłumaczyć, po prostu była taka "dziura" w sprzęgle)
       
      Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji to postaram się pomóc. Liczę na szybką odpowiedź z Waszej strony.
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.