Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid1983    1

witam mam pytanie gdzie mozna kupic elektrozawor  lub moze ma ktos na zbyciu wiem  ze so drogie moze ktos wie gdzie tanio kupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    911

najpierw porządnie wyczyść..
Potem poszukaj w necie kogoś na zasadzie części Massey Ferguson z dopiskiem używane i trafisz kogoś kto rozbierał skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

wyczyscilem go pozadnie wylecial zniego czarny syf plukalem go pare razy pozniec na krotko sprawdzajac go zacinal sie

 


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic


wlasnie sie zastanawiam czy w uzywke sie bawic  a cha jeszcze jedno czy to moglo powodowac za kontrolka od cisnienia skrzyni sie zalanczala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    911

Nie. Kontrolka mogła się załączać jak zawór odpalał siłownik a ten był nieszczelny. Zbyt duże straty.
W jakim sensie się zacinał? Cewka tylko dryga nurnikiem a resztę robi olej..
Jeszcze jedno. Na trzpieniu masz oringi. Rozmiar calowy. Oryginały drogie ale pasują nbr z typowego zestawu od klimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

w takim sensie ze jak podawalem prod  4 5 6 raz to wogule nie lapal albo sie tyko ciutka zamykal nie do konca  oringi tez sa wazne zebym je wymienil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    911

tak jak pisałem - musisz czuć sprężynę ale większość roboty robi olej.
Weź inny, działający zawór, wyczyść i porównaj dwa na stole. Ja pcham czasem przez ten otworek od przodu drucik stalowy ok 1 mm. Faktem jest, że czasem strzeli sprężynka a czasem jest jakby trzpień zgięty i środek pracuje z oporem ale generalnie elektromagnes to tylko taki impuls. A propos elektromagnesu - na tulejce wewnątrz nie może być rdzy bo to drugi biegun chyba, że masz dwa przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Dobra jeszcze raz wykrece i sprawdze i przy okazji wymienie te oringi a jeszcze jedno pytanie czy spadek cisnienia morze byc spowodowany tym ze. Wkoszu sprzegla so uszkodzone pierscienie i go nie rozlancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    400

Tak, może być to jak najbardziej powodem.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

dzisiaj sie wzialem za te elektrozawory dokladnie je przeczyscilem tak jak kolega mowil nawet ten co szwankowal chodzi ale po sprawdzeniu czy napiecia dochodza do elektrozaworu stwierdzilem

napiecie na wylaczonym zaplonie na cewce od napedu i blokady 0 v tak jak powinno byc a  na zalaczonym zaplonie  napieci 13 v pokazalo m isie na blokadzie a na napedzie 0 v  ichcialem sprawdzic z guzika czy blokada dziala poprawnie  kontrolka zalaczyla sie poprawnie tylko ze napiecie mialem caly cza  i tak mi nie daje to spokoju czy moze byc uszkodzony autronic pod schodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

panowi te co podalem wartosci napiec to mi sie pomerdalo jutro pomierze te napiecia jeszcze raz podaje kolory przewodow od dolu do gory
1-zolw zajac/kolor siwy i czarny
2-naped/kolor zoltyi czarny
3-blokada/kolor niebieski i czarny
4-wom/kolor jasny i czarny
5-wom/kolor pomaranczowyi czarny
Na wylaczonym zaplonie na blokadzie i na napedzie 0 volt.
Na zlaczonym zaplonie na blokadzie i napedzie 0volt
Zalaczylem blokade z guzika i napiecie dochodzi i z guzika rozlanczs a na nspedzie z guzika 0 volt

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez santiago2502
      Witam Panowie. 
      Mam jedno pytanie a mianowicie rozchodzi się o rewers a dokładniej o przesuwkę... Czy może któryś z was już ją wymieniał i mógłby troszeczkę podpowiedzieć? Na dniach mam zamiar zabrać się za rozebranie tej bocznej pokrywy i sprawdzenie czy widełki nie są starte, bo po ustawieniu 2,50 v i zrobieniu kalibracji coś nie chce przeważnie do tyłu załączać ... 
       
    • Przez dereniek
      Witam,ostatnio kupiłem komplet uszczelniaczy na wysprzeglik, i zostały mi dwie dzielone uszczelki i nie widzę żeby one gdzieś tam wchodziły, może ktoś podpowie ?? 

    • Przez seba1718
      Witam mam problem z rewersem w ferdku 6160 a więc opisze całą sytuacje a wiec gdy nadeszły ostatnio mrozy ciągnik nie chciał palić było takie tylko pojedyncze pyknięcie pierwsza myśl to włącznik elektromagnetyczny (bendiks) ale wcześniej przejrzałem wszystko co łatwiejsze czyli czyściłem mase, klemy, przejrzałem bezpieczniki, wszystko było ok wiec zabrałem się za rozrusznik wyjęty , włożony wszystko podpięte i stała się rzecz straszna oczywiście z mojej głupoty zrobiło się małe zwarcie dotknąłem którym kablem od rozrusznika  ale nic złożyłem sprawdzam wszystko ok, odpalił i zaczął pikać jakiś sygnał dźwiękowy i migać kontrolki rewersu do tego nie chce jechać, kilka razy machnie się rewersem to załapie wszystko ucicha i da się jechać do momentu jak np wrzuce wsteczny to sytuacja sie powtarza. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co z tym zrobić, czy mógł sie uszkodzić ten moduł rewersu ? jak sprawdzić czy jest sprawny ?,  czy może to być wina czujnika pod sprzęgłem (tak gdzieś wyczytałem na jakimś forum przy podobnych objawach) ? Bardzo proszę o jakieś rady.
    • Przez celeron59
      Witam mam problem z mf 3095 nie chce zapalić z tłumika leci bialy dym a on nie chce załapać wogole. 
    • Przez andrzej4
      witam klubowiczów mam pytanie jak wyregulować rewers elektryczny  przy kierownicy w mf 6150 ciągnik jest z 1997 roku czy muszę sprowadzić serwis
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj