Skocz do zawartości

Witam potrzebna pilna pomoc z ciągnikiem case


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam ciągnik case 4230 i nie mogę sobie poradzić z pewną awarią od dłuższego czasu.

Podczas szybkiej jazdy tym ciągnikiem tylni most nagrzewa się do takiego stopnia że nie można go dotknąć ręką.

Ciśnienie w hydraulice na tylich złączach to 175.

Nowe tarcze hamulcowe i uszczelnienia olej tak samo nowy i nic nie pomaga.

Podejrzewam rozdzielacz bo tylko tego nie potrafię sprawdzić ja na razie.

Dodam tylko że vmax tego ciągnika to 50km/h i to też budzi moje zastrzeżenia bo według internetu prędkość powinna wynosić 36km/h.

Szukam jakiekolwiek pomocy.

Pozdrawiam 

Opublikowano

Prędkość mierzona w dość mało dokładny sposób bo samochodem jadącym za ciągnikiem wiem nie jest to dokładne ale te 5km/h nie robi różnicy.

Skrzynia z jednym półbiegiem nie ma z nią żadnego problemu z podnośnikiem również.

Opublikowano

Na plastiku pod dźwigniami biegów powinna być srebrna naklejka 10x10cm, z numerami skrzyni, silnika itd. Zobacz jaki skrót z 3 liter masz w 5 linijce na naklejce, to będzie dokładnie typ skrzyni w twoim ciągniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v