Skocz do zawartości
Zetix

Kąt wtrysku 6ct107

Polecane posty

Zetix    1

Heja!

Pacjent to Z056 z oryginalnym silnikiem 6ct107 z rekorda. Zrobione wtryskiwacze od podstaw, założona nowa sprężarka sezon temu no i po tegorocznych naprawach wtrysków FAKT nie kopci tak przy odpaleniu na niebiesko, ale jak się nagrzeje i daje mu gazu to zamiast ciemnego wali niebieskim (widocznym) Pompa wtryskowa była sprawdzana i jest dobrej kondycji także przeleciałem przez całe forum i znalazłem podpowiedź, że trzeba wyprzedzić trochę zapłon :) Od razu uprzedzam, że filtry oleje zmienione a apetyt na olej 6ct107 ma bardzo mały :)

Tylko teraz chciałbym się was spytać jak tego dokonać? Jakiś mały foto-instruktaż żebym mógł to wykonać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

od strony na obudowie koła zamachowego masz pokrętło pociągasz do siebie i przekręcasz a w lewo na wtrysk będzie widać przez okienko WTR obracasz silnikim do momentu zablokowania się silnika a na kole od pompy powinna pojawić się kropka lub kreska która powinna się zgrać z wziernikiem od pompy ja nie widać to odblokuj pokrętło na obudowie koła  zamachowego pociągając do siebie i przestawiając na prosto przekręć trochę wałem w tą samą stronę znów przestaw pokrętło na WTR i kręć do zablokowania.Jak pojawi się kreska w tych okolicach wziernika a nie zgrywa się z nim to popuść 2 śrubki 8 na kole pompy i ustaw centralnie w wziernik i tyle.A jak kopci na niebiesko to za wczesny kąt wtrysku.A po ustawieniu kąta przestaw pokrętło na kole zamachowym na położenie środkowe  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

A ten trik z odsunięciem pompy od silnika zadziała? Kiedyś pamiętam że robiłem tak w c360 jak kopciła na niebiesko to delikatnie ją wycofałem "na oko" i było ok :) Znaczy teraz do końca nie pamiętam czy docisnąłem ale jakiś taki zabieg robiłem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

balcerek1    91

Nie zadziała bo w tych silnikach pompa jest na stałe tylko przestawiana na sprzęgle i możesz delikatnie cofnąć ale to ustawienie jest prosta jak 2 metry sznurka w kieszeni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Tabliczka znamionowa pokazuje 6CT107/r3 rok budowy 78' moc 135km

Jutro będę kombinował z tym kątem wtrysku jak coś będę pisał/ robił fotki :) Muszę tam wszystko wyczyścić bo jest zasyfione i ciężko się połapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez markus1703
      Witam wsyztskich, mam takie problem w swoim kombajnie i nie wiem jak sobie poradzic Jest to redkord z 2003 roku Otoz nie działa mi obrotomierz silnika tzn podobno cos z masa i majster ktory byl u mnie na sile chce wstawiac stare zegary i przerabiac . Mi sie to nie usmiecha za bardzo Zegary te Zarowno obrotomierz silnika jak i bębna mlucącego to zegary elektroniczne KWADRATOWE Nie są to te stare okrągle POwiedzcie mi czy znacie moze kogos kto wyminil w takich zegarach wyswietlacz kwarcowy?? Zeby te zegary ustawic to trzeba je przeskalowac bo oklamuja a do tego potrzebny jest wyświetlacz A moze ktos wie gdzie mozna kupic w razie czego takie zegary Moze ktos z Was mialby takie na sprzedanie Przypominam ze śa to te kwardatowe zegary Pomożcie koledzy bo rzepak sie zbliza i nie wiem co robic A znaleźc nie moge Jak cos to piszcie na forum badz lukasz.markuszewski@gmail.com Numer gadu 3559353 badz tel 516907422 POzdrawiam serdecznie
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam panowie mam taki problem temperatura oleju jest wysoka woda jest w idealnym stanie ale olej to masakra kombajn się grzeje bez przerwy, Miał ktoś taki przypadek
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Z tego co szukalem  na necie sa dwa typy kominow do rekorda i niewiem ktory wybrac, ktory moze byc lepszy.
      Bede go robil sam bo 500zl to gruba przesada.
      1. Komin duzy, od dolu do gory do polowy jest blacha,  a od polowy do gory jest siatka i na samej gorze przykryty blacha.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=Z4NCmhwDAH84ZM%3A
       
      2. Waskie, cale z blachy, ciagnie powietrze z samej gory.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=KIhOZ7_X5IE8uM%3A
       
    • Przez Kamil1025
      Witam mam rekorda z 86r i od 3 sezonów mam problem w tym kombajnie z Hydrauliką, a konkretnie na początku wyglądało to tak że hydraulika się zacinala i kompletnie nic nie działało, wtedy dokręcalismy zawór ciśnieniowy z rozdzielacza 4 sekcyjnego i przechodzilo, w zeszłym sezonie pod koniec zdażalo się to już tak często że wymienilismy pompę hydrauliki i zawór ciśnieniowy z rozdzielacza 2 sekcyjnego ( nic to nie pomogło) a nawet powiedział bym że cała hydraulika zaczęła działać znacznie wolniej. W tym sezonie wyjechałem i wymieniłem filtr oleju hydraulicznego niestety muszę przyznać że nie był w najlepszej kondycji a problem jaki mam teraz z Hydrauliką polega na tym że działa wszystko oprócz hederu który bardzo wolno podnosi się na około poł metra i to na bardzo wysokich obrotach i dalej ani milimetra. Już zupełnie nie wiem co robić co wymienić żeby było dobrze. Zastanawiam się czy nie wymienić rozdzielacza dwu sekcyjnego bo przez niego jak się nie mylę napoczatku przepływa olej. Macie jakieś pomysły a może mieliście taki problem, z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.