Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników. Mam problem z jelonkiem jest to model 5080GF 2013r.(sadowniczy) ale przedstawie co sie dzieje bo juz nie mam nerwow...
Specyfikacja:
Silnik 4045HAT80
Skrzynia 24/24 z mechaniczną przekładnią Hi-Lo,biegi zmieniam rowniez recznie(nie jest elektrohydraulicza)
Sprzęgło suche
Hydraulika-pompa zebata typu tandem. wspomaganie hydrostatyczne.
Naped na przednia oś włączany przyciskiem, WOM recznie,blokada mechanizmu recznie.
A wiec jakis czas temu zaczelo brakowac mocy podczas oprysku ciezko mial na równym terenie,wolne obroty nie falowaly i do tego zaczal strasznie kopcic na bialo co mnie wrecz przerazilo, dodam że olej filtry byly zalozone tego roku przed sezonem. w sumie zawsze pilnuje by na czas zmieniac. Przyjechal znajomy pompiarz (dobry fachowiec) turbo ok. wiec wtryski wyciagniete do sprawdzenia i wyszlo ze są w idwalnym stanie. wiec podejzenia padly na pompe wtryskowa ale zeby miec pewnosc zalozone wtryski na swoje miejace sprawdzony filterek w pompie i czysciutki jak łza. wezyk przeźroczysty puszczony zostal od filtra do pompy czy przypadkiem nie lapie lewego powietrza,odpal i co...ciagnik pracowal jak sie nalezy (odwidzialo mu sie

Opublikowano

Weź czystą bańkę dobrej jakości paliwa (najlepiej z innej stacji niż zazwyczaj się zaopatrujesz) i podłącz mu ją na krótko. Zobacz czy będzie poprawa. Wydaję mi się, że problem może być właśnie w ON. Trzeba wykluczyć najbardziej oczywiste rzeczy zanim wykręcisz pompę wtryskową.

Opublikowano

co do paliwa, wlasnie caly czas z jednej stacji bylo brane i od tamtej pory lane z tych
"najlepszych" i to samo. ale z ta banka zobacze na pewno czy to cos pomoze...po gruntownym odpowietrzeniu na zimnym silniku jest ok dopoki nie pojade dzialac.zagrzeje sie od nowa... bak czyszczony byl przy wyciaganiu wtryskow. dziwi mnie to ze wskaznik paliwa raz chodzi raz nie chodzi, zauwazylem ze jak paliwo zostaje juz w baku pod kabina to wtedy pokazuje i te obroty wom mnie irytuja...

Opublikowano

Jak miałem podobne objawy w innym traktorze to po długich walkach i sprawdzeniu wszystkiego, łącznie z wymianą pompki zasilającej wyszedł ... paproch w przewodach, który tylko częściowo zatykał przepływ, niby paliwo dochodziło do pompy, ale gdy silnik potrzebował większe ilości spadały obroty i moc.

Opublikowano

kolego tracker miales objawy dymienia? na zimnym jest ok, po rozgrzaniu tak sie dzieje? czy identycznie było u Ciebie?
Czeski film sie zrobil. przewody wymienione, pompa wykrecona sprawdzona(jakis defekt miala przy tej kostce co jest pilaczona z czujnikiem temp. wchodzacym do obudowy termostatu i dalej to samo.... no juz nie mam nerwow. a moze przyczyna tkwi gdzie indziej? nie doladowywuje go przy obciazeniu? luz zaworowy? pierscionki?
spróbuję nagrać filmik jak to wyglada na zimnym i pozniej po chwili pracy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v