Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pawel52000

MF255 - URSUS 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
pawel52000    0

Witam na przed zima zmienilem kranik, przewód do pompki, i filtr paliwa. Potem dlugo sie meczylem z odpowietrzeniem recznym i nie dalo rady, wzialem go na ciag. bardzo dlugo musielismy ciagnac az sie odpowietrzyl juz mialo byc dobrze ale co sie okazalo otoz nie pali tak jak palil wczesniej musi zrobi kilka obrotow walem dopiero zaskoczy nie wiem co mu jest zadnych wyciekow nie ma wszystko szczelne. Dlaczego tak ciezko go odpowietrzyc? Moj dziadek ma MF255 ktory ma 20 lat prawie i pali na dotyk. Moj jest z 97 roku ma 2000 moto godzin. nie wiem od czego zaczac POMOCY.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Dam ci prostą instrukcję odpowietrzania. Odkręcasz najpierw jedną śrubkę na klucz "7" bodajże na pompie paliwa, pompujesz ręczną pompką aż zacznie lecieć paliwo bez pęcherzyków, zakręcasz tą śrubkę i odkręcasz kolejną identyczną (pompujesz i zakręcasz). Następnie luzujesz delikatnie nakrętkę poziomą z metalowym wężykiem przy wtrysku (trudno dostępna, pod maską), wsiadasz do ciągnika, gaz na max i kręcisz rozrusznikiem aż zapali (ok 10 sekund) - Mi za każdym razem odpala.

Twój problem wskazuje na problem z pompą paliwową, a na tym się dokładnie nie znam :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Kolego wsk 125 ccm nigdy nie uruchamiamy ciągnika na pełnym gazie,ponieważ skutkiem może być urwana głowiczka pompy paliwowej Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wsk125ccm    11

A dlaczego w instrukcji tak jest napisane?? Gdyby nie było, to bym tak nie robił...

 

"Wcisnąć pedał sterowania dawką paliwa (na pełną dawkę) (...) włączyć rozrusznik i obracać wałem...

 

Czyżby instrukcja kłamała??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel52000    0

Próbowałem kilka razy odpowietrzać zgodnie z instrukcja ale nie dało rady zawsze na ciąg odpala i to po dłuższym czasie ciągnięcia. Moze coś jest przypchane, a może wtryskiwacze???

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Odkręć wyjście paliwa z pompki za odstojnikiem i zobacz czy z niej wylatuje paliwo. U mnie tak było w tamtym roku na wiosnę. Musiałem wymienić to pompkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Odkręć rurkę wychodzącą i zakręć rozrusznikiem i będziesz wiedział

5 min roboty a masz pewność ze działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkręć rurkę która idzie od filtra paliwa do pompy i pompuj ręczną aż zacznie lecieć paliwo, zakręć, odkręć na pompie dolną śrubkę i pompuj aż zacznie lecieć paliwo,zakręć , później tą co jest wyżej tak samo, zakręć, poluzuj przewód od pierwszego wtryskiwacza (ten od strony chłodnicy) tak delikatnie, wygodniej będzie na wyjściu z pompy, na poluzowanym zapal z gazem na max, 100% od razu złapie

 

wykręć kranik paliwa z baku i wyczyść sitko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×