Zaloguj się, aby obserwować  
pawel52000

MF255 - URSUS 3512

Polecane posty

pawel52000    0

Witam na przed zima zmienilem kranik, przewód do pompki, i filtr paliwa. Potem dlugo sie meczylem z odpowietrzeniem recznym i nie dalo rady, wzialem go na ciag. bardzo dlugo musielismy ciagnac az sie odpowietrzyl juz mialo byc dobrze ale co sie okazalo otoz nie pali tak jak palil wczesniej musi zrobi kilka obrotow walem dopiero zaskoczy nie wiem co mu jest zadnych wyciekow nie ma wszystko szczelne. Dlaczego tak ciezko go odpowietrzyc? Moj dziadek ma MF255 ktory ma 20 lat prawie i pali na dotyk. Moj jest z 97 roku ma 2000 moto godzin. nie wiem od czego zaczac POMOCY.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Dam ci prostą instrukcję odpowietrzania. Odkręcasz najpierw jedną śrubkę na klucz "7" bodajże na pompie paliwa, pompujesz ręczną pompką aż zacznie lecieć paliwo bez pęcherzyków, zakręcasz tą śrubkę i odkręcasz kolejną identyczną (pompujesz i zakręcasz). Następnie luzujesz delikatnie nakrętkę poziomą z metalowym wężykiem przy wtrysku (trudno dostępna, pod maską), wsiadasz do ciągnika, gaz na max i kręcisz rozrusznikiem aż zapali (ok 10 sekund) - Mi za każdym razem odpala.

Twój problem wskazuje na problem z pompą paliwową, a na tym się dokładnie nie znam :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego wsk 125 ccm nigdy nie uruchamiamy ciągnika na pełnym gazie,ponieważ skutkiem może być urwana głowiczka pompy paliwowej Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wsk125ccm    11

A dlaczego w instrukcji tak jest napisane?? Gdyby nie było, to bym tak nie robił...

 

"Wcisnąć pedał sterowania dawką paliwa (na pełną dawkę) (...) włączyć rozrusznik i obracać wałem...

 

Czyżby instrukcja kłamała??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel52000    0

Próbowałem kilka razy odpowietrzać zgodnie z instrukcja ale nie dało rady zawsze na ciąg odpala i to po dłuższym czasie ciągnięcia. Moze coś jest przypchane, a może wtryskiwacze???

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Odkręć wyjście paliwa z pompki za odstojnikiem i zobacz czy z niej wylatuje paliwo. U mnie tak było w tamtym roku na wiosnę. Musiałem wymienić to pompkę.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Odkręć rurkę wychodzącą i zakręć rozrusznikiem i będziesz wiedział

5 min roboty a masz pewność ze działa.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkręć rurkę która idzie od filtra paliwa do pompy i pompuj ręczną aż zacznie lecieć paliwo, zakręć, odkręć na pompie dolną śrubkę i pompuj aż zacznie lecieć paliwo,zakręć , później tą co jest wyżej tak samo, zakręć, poluzuj przewód od pierwszego wtryskiwacza (ten od strony chłodnicy) tak delikatnie, wygodniej będzie na wyjściu z pompy, na poluzowanym zapal z gazem na max, 100% od razu złapie

 

wykręć kranik paliwa z baku i wyczyść sitko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez uzytkownikagrofoto
      Potrzebuję zmienić 3512 na coś mocniejszego do paszowozu. W zasadzie gdyby się dało wsadzić silnik a4.236 do 3512 to też by wystarczyło. Może jeśli ktoś ma o tym pojęcie, to niech napisze czy to możliwe.

      Ale główne pytanie brzmi co wybrać: MF 375 czy Ursus 5314? Ale proszę o jakieś sensowne argumenty, a nie zaraz tu ktoś wyskoczy, że komfort lepszy w MF, że radio, albo że angielskie to lepiej poskładane niż polskie. Ja chcę wiedzieć czy dostanę do tego gdzieś części w miarę od ręki, a nie, że zadzwonię do Korbanka i mi ściągnie za 2 tygodnie z Afryki czy skądś. Na + dla MF jest rewers i to w sumie tyle. Traktor do paszowozu i zgrabiarki, a tu rewers mi nie jest koniecznie potrzebny
    • Przez Massey294s
      Witam. Miałem słabe ciśnienie oleju, nawet agregatu 600 kg nie chciał podnieść, komorę od prasy zwijającej ledwo, ledwo. Zmierzyłem ciśnienie na złączu wyjścia hydraulicznego i wyszło na ciepłym poleju na pełnym gazie 1,3 MPa. Nie myśląc długo oddałem pompe hydrauliczną do regeneracji (tą, która zamocowana jest w deklu rozrządu silnika). Zamontowałem pompę i ciśnienie nie wiele się zwiększyło, bo do ok 1,5 MPa na rozgrzanym oleju. Jakoś podnosi ten agregat, ale tylko na pełnym gazie. Nie chce odrazu obwiniać źle zregenerowanej pompy. Co może być jeszcze nie tak? Słyszałem, że w skrzyni jest pompa, która odpowiedzialna jest za podanie oleju do głównej pompy. Czy to prawda? Dodam, że układ przed jak i po wymianie często się zapowietrza (musze luzować rurkę wysokiego ciśnienia przy pompie, dopóki nie popłynie olej. Co jeszcze może być nie tak? W czym szukać błędów?
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj