Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanie odnośnie podnośnika agrfarma 410 on ma tylko te zewnętrzne siłowniki a w środku nie ma tego głównego i teraz moje pytanie czy jest możliwość montaż takiego siłownika w tym ciągniku bo trochę go modernizuje intercooler już siedzi teraz czekam na mechanika który mi zmieni system z 410 na 430 i będzie miał te 109km i fajnie jak by podnośnik trochę więcej podnosił proszę o pilną pomoc z góry dzięki.

Opublikowano

sprawdź dane techniczne 410 i 430 to jest praktycznie to samo silnik ten sam tylko że ma intercooler na który jest miejsce w 410  podnośnik jest taki sam o czym ty mówisz ja się pytam czy czy można włożyć tam główny siłownik.

Opublikowano

W standardzie podnośnik ma 5300 kg udźwigu w 430 a w opcji z siłownikami dodatkowymi 6200 kg i raczej bałbym się zwiększać jego udźwig aby go nie przełamać z ciężką maszyną. Sprzedaj go i kup większy lub szukaj majstra co Ci zwiększy moc silnika kosztem jego żywotności i norm emisji spalin.

Opublikowano

agrofarm 430 ma taką samą skrzynie jak agrofarm 410 więc nic się nie stanie a żywotność silnika nie zmaleje dużo nowa seria 6 ma silnik 4 cylindrowy o poj 4038 i generuje moc 175 km ten sam silnik co w agrofarmie

Opublikowano

w budowie nie różni się prawie niczym silnik ten sam skrzynia ta sama 430 i 420 ma siłownik w srodku i opcja dodatkowe zewnętrzne a 410 ma tylko zewnętrzne o udźwigu chyba 4350kg a jak muwię w 410 jest nawet miejsce z dziurami na intercooler on zwiększy żywotność silnika. potrzebny mi te 105 km do tego df mam teraz siloprofi II a bym chciał podpiąć europrofi 2 lub 4000d


a większy i tak se kupię z nowej seri deutz fahr 6185 ttv może czy coś takiego do samozbierającej ziemi przybyło i trzeba się rozwijać. A podnośnik chce wzmocnić trochę np. do agregatu uprawowo siewnego 3m.Takie modernizacje mu nie zaszkodzą.

Opublikowano

pottinger faro 4000 byłby fajny na yt widze że z małymi ciągnikami ładnie chodzi
tu kilka przykładów:
john deere 5100r moc maksymalna 108km

jest miejszy i lżejszy od df agrogarma 410
zetor 110km

mf 5455 100k z bost 110
zbieranie

steyr 9105 105km

a zwiększenie mocy w deutz farh polega na zmienienie oprogramowania z 410 na 430 i tyle silnik jest ten sam i komputer nim steruje i ustawia moc a firma która mi to będzie robić to 44tuning to ustawienia dla df agrofarm 410 http://www.44tuning.pl/chip-tuning-deutz-agrofarm-410-4/4038 przeczytajcie zalety (Możesz kupić nowy ciągnik z danej serii o mniejsze mocy i wzmocnić go u nas (często wykonujemy modernizacje w nowych ciągnikach) zyskując ok. kilkadziesiąt tysięcy złotych na cenie zakupu)(Ustawienie mocy dla indywidualnych potrzeb Twojego ciągnika oraz Twojego gospodarstwa w bezpiecznym zakresie)
Opublikowano

ogólnie masz racje możesz zwiększyć udźwig jest miejsce na siłownik wiec można go zamontować i będzie mocniejszy co do podnoszenia mocy to ok można zmienić konfiguracje centralki ale zmienia się cala konfiguracje i wtedy nie tylko w silniku ale i w skrzyni!!! nie radze korzystać z podnoszenia mocy przez "jakieś firmy tuningowe" nie w Deutz-u bo do tego służy zwykła Serdia z odpowiednim poziomem dostępu jak firma czymś takim nie dysponuje to nie radze może odbić się czkawka

Opublikowano

kolego jak mogą się zmienić ustawienia skrzyni mechanicznej to wersja dt skrzynia mechaniczne to nie ttv a jeśli chodzi o moc to
gadałem z mechanikiem z serwisu i mówił że te firmy po prostu posiadają oprogramowania z danej serii czyli z 410 zmieniają na 430 na yt są filmiki to nie jest tak że przyjeżdża ta firma zmienia program i jedzie przed zmienieniem oprogramowania sprawdzają moc silnika ilość motogodzin czy traktor nadaje się do operacji po zmianie systemu sprawdzają na hamowni na wom spalanie i moc itp. Dostaje się jakąś gwarancje nawet chyba. Co do siłownika to chodzi mi o ten wewnętrzny bo jak wiesz w 420 i 430 jest a w 410 nie ma tylko są zewnętrzne dwa a jeśli jak mówisz jest miejsce to super dzięki za info.

Opublikowano

nie to jest wersja dt 20+20 https://www.rolnicy.pl/maszyny-rolnicze/deutz-fahr_agrofarm_430,deutz_fahr.html tu 430 zobacz tu 410 https://www.rolnicy.pl/maszyny-rolnicze/deutz-fahr_agrofarm_410,deutz_fahr.html
może masz racje ja nie jestem mechanikiem ale z serwisu mówili że zmieniają oprogramowanie z 410 na 430 pewnie masz racje pewnie zmieniają parametry to silnikowi nie zaszkodzi. Wersja 430 ma max obroty 2100 i generuje 109km wersja 420 i 410 ma obroty 2300 i generuje 99km i 85 km.Opony i tak mam takie jak w 430 od nowości więc będzie ładnie chodził teraz jakieś obciążniki na koła i będzie git. Dzięki za pomoc kolego Wiesz może gdzie dostane taki wewnętrzny siłownik.

Opublikowano

agrofarm 410 różni się nie tylko interkulerem

inny jest układ planetarny (2 satelity wieksze modele mają 4)

inne pochwy pólosi tylnich zwolnic

inna średnica tarczy sprzęgłowej, jesli chodzi o wersje z rewersem manualnym

inna skrzynia

itp

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v