Skocz do zawartości
lubieplacki

agrofarm 410 podnośnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lubieplacki    0

witam mam pytanie odnośnie podnośnika agrfarma 410 on ma tylko te zewnętrzne siłowniki a w środku nie ma tego głównego i teraz moje pytanie czy jest możliwość montaż takiego siłownika w tym ciągniku bo trochę go modernizuje intercooler już siedzi teraz czekam na mechanika który mi zmieni system z 410 na 430 i będzie miał te 109km i fajnie jak by podnośnik trochę więcej podnosił proszę o pilną pomoc z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    101

trzeba było kupić większy ciagnik a nie tego kajtka. Załóż większe siłowniki zewnętrzne ale nie wiem czy nie po urywa ramion, śrub itd. Z przodu pewnie bedziesz miał tuza? To uważaj żebyś go nie przelamal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

sprawdź dane techniczne 410 i 430 to jest praktycznie to samo silnik ten sam tylko że ma intercooler na który jest miejsce w 410  podnośnik jest taki sam o czym ty mówisz ja się pytam czy czy można włożyć tam główny siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaffa    4

W standardzie podnośnik ma 5300 kg udźwigu w 430 a w opcji z siłownikami dodatkowymi 6200 kg i raczej bałbym się zwiększać jego udźwig aby go nie przełamać z ciężką maszyną. Sprzedaj go i kup większy lub szukaj majstra co Ci zwiększy moc silnika kosztem jego żywotności i norm emisji spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

agrofarm 430 ma taką samą skrzynie jak agrofarm 410 więc nic się nie stanie a żywotność silnika nie zmaleje dużo nowa seria 6 ma silnik 4 cylindrowy o poj 4038 i generuje moc 175 km ten sam silnik co w agrofarmie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

w budowie nie różni się prawie niczym silnik ten sam skrzynia ta sama 430 i 420 ma siłownik w srodku i opcja dodatkowe zewnętrzne a 410 ma tylko zewnętrzne o udźwigu chyba 4350kg a jak muwię w 410 jest nawet miejsce z dziurami na intercooler on zwiększy żywotność silnika. potrzebny mi te 105 km do tego df mam teraz siloprofi II a bym chciał podpiąć europrofi 2 lub 4000d


a większy i tak se kupię z nowej seri deutz fahr 6185 ttv może czy coś takiego do samozbierającej ziemi przybyło i trzeba się rozwijać. A podnośnik chce wzmocnić trochę np. do agregatu uprawowo siewnego 3m.Takie modernizacje mu nie zaszkodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

pottinger faro 4000 byłby fajny na yt widze że z małymi ciągnikami ładnie chodzi
tu kilka przykładów:
john deere 5100r moc maksymalna 108km

jest miejszy i lżejszy od df agrogarma 410
zetor 110km

mf 5455 100k z bost 110
zbieranie

steyr 9105 105km

a zwiększenie mocy w deutz farh polega na zmienienie oprogramowania z 410 na 430 i tyle silnik jest ten sam i komputer nim steruje i ustawia moc a firma która mi to będzie robić to 44tuning to ustawienia dla df agrofarm 410 http://www.44tuning.pl/chip-tuning-deutz-agrofarm-410-4/4038 przeczytajcie zalety (Możesz kupić nowy ciągnik z danej serii o mniejsze mocy i wzmocnić go u nas (często wykonujemy modernizacje w nowych ciągnikach) zyskując ok. kilkadziesiąt tysięcy złotych na cenie zakupu)(Ustawienie mocy dla indywidualnych potrzeb Twojego ciągnika oraz Twojego gospodarstwa w bezpiecznym zakresie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogólnie masz racje możesz zwiększyć udźwig jest miejsce na siłownik wiec można go zamontować i będzie mocniejszy co do podnoszenia mocy to ok można zmienić konfiguracje centralki ale zmienia się cala konfiguracje i wtedy nie tylko w silniku ale i w skrzyni!!! nie radze korzystać z podnoszenia mocy przez "jakieś firmy tuningowe" nie w Deutz-u bo do tego służy zwykła Serdia z odpowiednim poziomem dostępu jak firma czymś takim nie dysponuje to nie radze może odbić się czkawka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

kolego jak mogą się zmienić ustawienia skrzyni mechanicznej to wersja dt skrzynia mechaniczne to nie ttv a jeśli chodzi o moc to
gadałem z mechanikiem z serwisu i mówił że te firmy po prostu posiadają oprogramowania z danej serii czyli z 410 zmieniają na 430 na yt są filmiki to nie jest tak że przyjeżdża ta firma zmienia program i jedzie przed zmienieniem oprogramowania sprawdzają moc silnika ilość motogodzin czy traktor nadaje się do operacji po zmianie systemu sprawdzają na hamowni na wom spalanie i moc itp. Dostaje się jakąś gwarancje nawet chyba. Co do siłownika to chodzi mi o ten wewnętrzny bo jak wiesz w 420 i 430 jest a w 410 nie ma tylko są zewnętrzne dwa a jeśli jak mówisz jest miejsce to super dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ma półbiegi powershift?

 

mapa jest taka sama i w słabszym i mocniejszym tylko się przestawia parametry pracy


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

nie to jest wersja dt 20+20 https://www.rolnicy.pl/maszyny-rolnicze/deutz-fahr_agrofarm_430,deutz_fahr.html tu 430 zobacz tu 410 https://www.rolnicy.pl/maszyny-rolnicze/deutz-fahr_agrofarm_410,deutz_fahr.html
może masz racje ja nie jestem mechanikiem ale z serwisu mówili że zmieniają oprogramowanie z 410 na 430 pewnie masz racje pewnie zmieniają parametry to silnikowi nie zaszkodzi. Wersja 430 ma max obroty 2100 i generuje 109km wersja 420 i 410 ma obroty 2300 i generuje 99km i 85 km.Opony i tak mam takie jak w 430 od nowości więc będzie ładnie chodził teraz jakieś obciążniki na koła i będzie git. Dzięki za pomoc kolego Wiesz może gdzie dostane taki wewnętrzny siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

agrofarm 410 różni się nie tylko interkulerem

inny jest układ planetarny (2 satelity wieksze modele mają 4)

inne pochwy pólosi tylnich zwolnic

inna średnica tarczy sprzęgłowej, jesli chodzi o wersje z rewersem manualnym

inna skrzynia

itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak masz racje często można się pomylić że to to samo bo obudowy są do siebie bardzo podobne


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez adrian123292
      Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..
    • Przez dawidx
      Witam szukam opinii tego modelu L730, Awaryjność, spalanie, trwałość skrzyni biegów.
      Pozdrawiam  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.