Skocz do zawartości
lubieplacki

agrofarm 410 podnośnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lubieplacki    0

witam mam pytanie odnośnie podnośnika agrfarma 410 on ma tylko te zewnętrzne siłowniki a w środku nie ma tego głównego i teraz moje pytanie czy jest możliwość montaż takiego siłownika w tym ciągniku bo trochę go modernizuje intercooler już siedzi teraz czekam na mechanika który mi zmieni system z 410 na 430 i będzie miał te 109km i fajnie jak by podnośnik trochę więcej podnosił proszę o pilną pomoc z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    78

trzeba było kupić większy ciagnik a nie tego kajtka. Załóż większe siłowniki zewnętrzne ale nie wiem czy nie po urywa ramion, śrub itd. Z przodu pewnie bedziesz miał tuza? To uważaj żebyś go nie przelamal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

sprawdź dane techniczne 410 i 430 to jest praktycznie to samo silnik ten sam tylko że ma intercooler na który jest miejsce w 410  podnośnik jest taki sam o czym ty mówisz ja się pytam czy czy można włożyć tam główny siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raczej nie mozna ina konstrukcja tak jak w proximie mam zewnetrzne i po prostu nie ma miejsca na silownik w skodku juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaffa    2

W standardzie podnośnik ma 5300 kg udźwigu w 430 a w opcji z siłownikami dodatkowymi 6200 kg i raczej bałbym się zwiększać jego udźwig aby go nie przełamać z ciężką maszyną. Sprzedaj go i kup większy lub szukaj majstra co Ci zwiększy moc silnika kosztem jego żywotności i norm emisji spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

agrofarm 430 ma taką samą skrzynie jak agrofarm 410 więc nic się nie stanie a żywotność silnika nie zmaleje dużo nowa seria 6 ma silnik 4 cylindrowy o poj 4038 i generuje moc 175 km ten sam silnik co w agrofarmie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

W środku nie masz siłownika ?? Ja w lambo r3 evo 100 mam i dwa wspomagajace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    78

Ale on ma najmniejszego z serii i musi sie czymś różnic w budowie bo 430 w standardzie ma więcej niż 410 w opcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

w budowie nie różni się prawie niczym silnik ten sam skrzynia ta sama 430 i 420 ma siłownik w srodku i opcja dodatkowe zewnętrzne a 410 ma tylko zewnętrzne o udźwigu chyba 4350kg a jak muwię w 410 jest nawet miejsce z dziurami na intercooler on zwiększy żywotność silnika. potrzebny mi te 105 km do tego df mam teraz siloprofi II a bym chciał podpiąć europrofi 2 lub 4000d


a większy i tak se kupię z nowej seri deutz fahr 6185 ttv może czy coś takiego do samozbierającej ziemi przybyło i trzeba się rozwijać. A podnośnik chce wzmocnić trochę np. do agregatu uprawowo siewnego 3m.Takie modernizacje mu nie zaszkodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

pottinger faro 4000 byłby fajny na yt widze że z małymi ciągnikami ładnie chodzi
tu kilka przykładów:
john deere 5100r moc maksymalna 108km

jest miejszy i lżejszy od df agrogarma 410
zetor 110km

mf 5455 100k z bost 110
zbieranie

steyr 9105 105km

a zwiększenie mocy w deutz farh polega na zmienienie oprogramowania z 410 na 430 i tyle silnik jest ten sam i komputer nim steruje i ustawia moc a firma która mi to będzie robić to 44tuning to ustawienia dla df agrofarm 410 http://www.44tuning.pl/chip-tuning-deutz-agrofarm-410-4/4038 przeczytajcie zalety (Możesz kupić nowy ciągnik z danej serii o mniejsze mocy i wzmocnić go u nas (często wykonujemy modernizacje w nowych ciągnikach) zyskując ok. kilkadziesiąt tysięcy złotych na cenie zakupu)(Ustawienie mocy dla indywidualnych potrzeb Twojego ciągnika oraz Twojego gospodarstwa w bezpiecznym zakresie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogólnie masz racje możesz zwiększyć udźwig jest miejsce na siłownik wiec można go zamontować i będzie mocniejszy co do podnoszenia mocy to ok można zmienić konfiguracje centralki ale zmienia się cala konfiguracje i wtedy nie tylko w silniku ale i w skrzyni!!! nie radze korzystać z podnoszenia mocy przez "jakieś firmy tuningowe" nie w Deutz-u bo do tego służy zwykła Serdia z odpowiednim poziomem dostępu jak firma czymś takim nie dysponuje to nie radze może odbić się czkawka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

kolego jak mogą się zmienić ustawienia skrzyni mechanicznej to wersja dt skrzynia mechaniczne to nie ttv a jeśli chodzi o moc to
gadałem z mechanikiem z serwisu i mówił że te firmy po prostu posiadają oprogramowania z danej serii czyli z 410 zmieniają na 430 na yt są filmiki to nie jest tak że przyjeżdża ta firma zmienia program i jedzie przed zmienieniem oprogramowania sprawdzają moc silnika ilość motogodzin czy traktor nadaje się do operacji po zmianie systemu sprawdzają na hamowni na wom spalanie i moc itp. Dostaje się jakąś gwarancje nawet chyba. Co do siłownika to chodzi mi o ten wewnętrzny bo jak wiesz w 420 i 430 jest a w 410 nie ma tylko są zewnętrzne dwa a jeśli jak mówisz jest miejsce to super dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ma półbiegi powershift?

 

mapa jest taka sama i w słabszym i mocniejszym tylko się przestawia parametry pracy


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubieplacki    0

nie to jest wersja dt 20+20 https://www.rolnicy.pl/maszyny-rolnicze/deutz-fahr_agrofarm_430,deutz_fahr.html tu 430 zobacz tu 410 https://www.rolnicy.pl/maszyny-rolnicze/deutz-fahr_agrofarm_410,deutz_fahr.html
może masz racje ja nie jestem mechanikiem ale z serwisu mówili że zmieniają oprogramowanie z 410 na 430 pewnie masz racje pewnie zmieniają parametry to silnikowi nie zaszkodzi. Wersja 430 ma max obroty 2100 i generuje 109km wersja 420 i 410 ma obroty 2300 i generuje 99km i 85 km.Opony i tak mam takie jak w 430 od nowości więc będzie ładnie chodził teraz jakieś obciążniki na koła i będzie git. Dzięki za pomoc kolego Wiesz może gdzie dostane taki wewnętrzny siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

agrofarm 410 różni się nie tylko interkulerem

inny jest układ planetarny (2 satelity wieksze modele mają 4)

inne pochwy pólosi tylnich zwolnic

inna średnica tarczy sprzęgłowej, jesli chodzi o wersje z rewersem manualnym

inna skrzynia

itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak masz racje często można się pomylić że to to samo bo obudowy są do siebie bardzo podobne


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.