Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!Mam problem z wyrzucaniem oleju ze skrzyni biegow przez bagnet a dokladnie przez malutkie otwory "przedluzki" w ktora wkreca sie miarke oleju. Ciagnik to zetor 9245 z zamontowanym turem. Prosze o jakies porady, bylo dwoch mechaniorow i nie wiedzieli co to za przyczyna. Pozdrawiam!

Opublikowano

Wyciek jest ciagly i tylko podczas jazdy.w tym czasie nie urzywam ladowacza ani podnosnika.olej sprawdzam na bierzaco i jest ok. Po dolaniu oleju i przerobieniu kilku godzin musze piatke znowu dolac.w skrzyni tworzy sie jakies cisnienie i olej jakby sie pienił.

Opublikowano

A nie pomieszales czasem oleju? Druga opcja to może być nieszczelnosc na dolocie do pompy. Może łapać Ci powietrze, olej będzie się pinił i powstanie nadciśnienie w moście. Sprawdz czy podczas postoju nie masz gdzies wycieków, lub zapocenia podczas postoju szczególnie przy filtrze i przewodach idących ze skrzyni do pompy.

Opublikowano

Na postoju nie ma rzadnego wycieku, nawet kropli. Jaki olej byl zalany tego nie wiem bo ciagnik kupilem pol roku temu. Ja dolewalem hipol.

Opublikowano

Koledzy wyżej dobrze piszą i wygląda na to,że olej się pieni z powodu zmieszania. Jeśli ciągnik przyjechał z zachodu na pewno był na czyś dużo lepszym niż Hipol...ten olej nie nadaje się do skrzyń biegów ze sprzęgłami hydraulicznymi i do mokrych hamulców więc szybko wymieniaj olej i filtry bo zaraz będziesz miał większe remonty na głowie i portfelu !!!

Opublikowano

Jakiś olej klasy UTTO 10W40 a marka raczej nie ma znaczenia. Jeśli masz w gospodarstwie jeszcze jakieś ciągniki, które korzystają z tych samych maszyn czy przyczep zasilanych olejem to oczywiście w tych ciągnikach też olej do wymiany oraz co również bardzo ważne w maszynach też trzeba spuścić stary olej. Pamiętaj też o wszystkich filtrach do hydrauliki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v