Skocz do zawartości

Polecane posty

jnjnjn    0

Witam wszystkich forumowiczów. Piszę ponieważ liczę że ktoś pomoże rozwiązać mój problem. Montuję instalację pneumatyczną w moim jd 2140. Wszystko już mam zamontowane tylko mam problem z zaworem sterującym. Ma to być instalacja jednoobwodowa chyba że da się jedno i dwuobwodową jednocześnie ale głównie zależy mi na jednoobwodowej ale zawór hydrauliczno pneumatyczny mam jak się domyślam do hamulców dwuobwodowych. Sam części nie kupowałem więc nie wiem. Wszystkie części dostałem gdy kupiłem ciągnik od poprzedniego właściciela. Bardzo proszę abyście rzucili okiem na ten zawór i napisali co jeszcze do tego potrzebuję żeby podłączyć hamulce jednoobwodowe bo widzę że jest miejsce aby coś dokręcić do tego zaworu tylko pytanie co. Wybaczcie głupie pytania ale pierwszy raz mam do czynienia z takim zaworkiem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

post-37706-0-59044100-1494075532_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    144

Ja mam pneumatykę jedno i dwuobwodową w swoim to mogę porobić zdjęcia jak to jest połączone. Dodam że to oryginalna pneumatyka Wabco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jnjnjn    0

O to super by było. Jak możesz to byłbym bardzo wdzięczny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jnjnjn    0

Nikt nie ma w ciągniku instalacji pneumatycznej żeby potrafił mi pomóc? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    144

Nie wiem czy w czymś pomogłem bo mój troszkę inny jest i dokładnie nie wiem gdzie który przewód idzie bo są schowane w peszlach. Ogólnie te z tyłu to zasilanie a te od przodu to wyjścia. A sprawdzałeś czy działa u Ciebie ten zawór?

post-141198-0-59857900-1495387993_thumb.jpg

post-141198-0-24163100-1495388008_thumb.jpg

post-141198-0-75225300-1495388022_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez nowalkopol
      Tak jak w temacie: Casa MX 110 brak jazdy do tyłu (do przodu działa ) po przełożeniu rewersu na jazdę do tyłu zapala się kontrolka na tablicy lecz nie ma żadnej reakcji ciągnika. Podnośnik oraz WOM działają. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny problemu? Ktoś już miał taką przygodę?
    • Przez maciej2013
      witam wszystkich potrzebuje pomocy odnośnie tej prasy jest to prasa stalokomorowa łańcuchowa lecz zamiast łańcuchów tak jak Fortima ma ona pasy gumowe po bokach które chodzą po rolkach problem mój tkwi w tym że pasy te zaczęło ściągać do jednego boku aż zaczyna niszczyć jeden z pasów posiadam instrukcję obsługi jest napisane jak to uregulować Ale nie mogę znaleźć miejsca gdzie to się robi za chiny potrzebuje szpeca kto by mi pomógł w tej sprawie ewentualnie podjechał naprawił dodam że to okolice Grudziądza dziękuję i POZDRAWIAM
    • Przez Samtron1990
      Witam
      W moim zetorze 9540 od dziś przestały działać świece żarowe, klakson oraz światła mijania i drogowe. Swieci tylko postój. Bezpieczniki sprawdziłem - dobre. Macie może jakiś pomysł od czego zacząć by szukać problemu. Z góry dziękuje. 
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez matigg
      Witam. Mam problem z hydrauliką w aresie 715. Po rozgrzaniu się oleju i użyciu jakiejkolwiek hydrauliki wyświetla kontrolkę od niskiego ciśnienia oleju w skrzyni. Mierzyłem ciśnienie na zimnym dochodziło prawie do 200 bar, na rozgrzanym oleju może o 5  mniej ale momentalnie tylko nabiło ciśnienie i wszystka hydraulika przestała działać jak by ją coś odcięło  i po chwili zapalała się kontrolka od ciśnienia. Do tego na zimnym czy na ciepłym trzeba dodać trochę gazu aby kierownica dobrze działała. Macie jakieś pomysły ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.