Skocz do zawartości

Polecane posty

jnjnjn    0

Witam wszystkich forumowiczów. Piszę ponieważ liczę że ktoś pomoże rozwiązać mój problem. Montuję instalację pneumatyczną w moim jd 2140. Wszystko już mam zamontowane tylko mam problem z zaworem sterującym. Ma to być instalacja jednoobwodowa chyba że da się jedno i dwuobwodową jednocześnie ale głównie zależy mi na jednoobwodowej ale zawór hydrauliczno pneumatyczny mam jak się domyślam do hamulców dwuobwodowych. Sam części nie kupowałem więc nie wiem. Wszystkie części dostałem gdy kupiłem ciągnik od poprzedniego właściciela. Bardzo proszę abyście rzucili okiem na ten zawór i napisali co jeszcze do tego potrzebuję żeby podłączyć hamulce jednoobwodowe bo widzę że jest miejsce aby coś dokręcić do tego zaworu tylko pytanie co. Wybaczcie głupie pytania ale pierwszy raz mam do czynienia z takim zaworkiem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

post-37706-0-59044100-1494075532_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    145

Ja mam pneumatykę jedno i dwuobwodową w swoim to mogę porobić zdjęcia jak to jest połączone. Dodam że to oryginalna pneumatyka Wabco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jnjnjn    0

Nikt nie ma w ciągniku instalacji pneumatycznej żeby potrafił mi pomóc? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    145

Nie wiem czy w czymś pomogłem bo mój troszkę inny jest i dokładnie nie wiem gdzie który przewód idzie bo są schowane w peszlach. Ogólnie te z tyłu to zasilanie a te od przodu to wyjścia. A sprawdzałeś czy działa u Ciebie ten zawór?

post-141198-0-59857900-1495387993_thumb.jpg

post-141198-0-24163100-1495388008_thumb.jpg

post-141198-0-75225300-1495388022_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Arni007
      Witam mam problem z podnośnikiem otóż od pewnego czasu pronar ( to jeszce stary MTZ) nie chce podosić do końca gdy olej się rozgrzeje , a chodzi o to że podnosi tylko za nisko aby zapiąć hak blokujący ramiona.Oprócz tego pojawia się również problem z opuszczaniem otóż po przesunięciu dżwigni obok siedzenia na sam dół ramiona opadają tylko do połowy dopiero po pewnej hwili opadają bardzo szybko na sam dól ( oczywiście jak jest coś na nich zawieszone) . Mógłby ktoś pomóc ?Posiada on hydraulikę jak stare Mtz tz. 2 rozdzielacze jeden pod kierownicą drugi pod siedzeniem.
    • Przez tjomek
      Witam potrzebuje pomocy, Mam John Deere 6300, i niestety mam problem, gdy ciągnik dłużej pochodzi nie chce odpalić, muszę czekać aż ostygnie i wtedy normalnie.
      1. Wymieniłem przewód -bak -filtr
      2. wymieniłem pompkę elektorniczną w baku 
      Problem nadal ten sam. ktoś coś wie, albo miał taki problem.
    • Przez tjomek
      Panowie mam problem mój John Deere 6300 ciepły nie chce odpalać.  Miał ktoś taki problem?? 
    • Przez Pawello6991
      Piszę z prośbą o pomoc bo nie mogę rozgryźć tego ciągnika. Jest to mf 3080 z 1987r., Autotronic 2 skrzynia 32x32.
      W ciągniku przestał działać przedni napęd, blokada mostu i zmiana biegów żółw/zając. Myślałem że to wina modułu ale byłem z nim u specjalisty który podczas testu stwierdził że w module wszystko jest ok. Naprowadził mnie za to że problem może leżeć w elektryce i tym że gubi gdzieś prąd na kablu zanim dojdzie do modułu.
      Mnie jednak zaczęła nurtować inna sprawa. Podczas jazdy świeci mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni co załączam na zdjęciu. Gdy naciskam sprzęgło czasami gaśnie po czym zapala się kontrolka od przedniego napędu oraz świeci się kontrolka od żółwia po czym po chwili gasną.
      Czy może to być wina czujnika ciśnienia oleju w skrzyni ? Czy np. zbyt niskiego poziomu oleju w skrzyni ? Będę wdzięczny a pomoc.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.