Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym zapytać się Was o pielęgnację kostrzewy czerwonej, a ściślej, jakie środki na jednoliścienne i dwuliścienne byście polecili?

Odmiana którą posiadam to Adio.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez hazel
      Witam  jako iż jestem młodym rolnikiem chciałbym się was trochę poradzić. Planuję nawożenie azotowe na pszenzyto ozime myślałem żeby na pierwszą dawkę poszla saletra a około miesiąc później podać mocznik dolistnie co myślicie o takim nawożeniu ma ono sens.  Czy lepiej mocznik podać posypowo czy podać azot w 3 dawkach czy w 2 
    • Przez lapa000
      Może ktoś z was będzie chciał podzielić się własną opinią.
      Mianowicie chodzi o nawożenie azotowe żyta i w tym roku padła decyzja o doświadczalnym zastosowaniu azotu w jednej dawce w postaci saletry i dawce 120N/h. Co o tym myślicie?
    • Przez Romek3249
      Witam. Czy w jednym zabiegu można połączyć Tilt Turbo 0,8, Faxer(prochloraz) 0,8 , Stabilan 0,8, Moddus 0,24, Plonvit Opty 2,4 kg i siarczan magnezu 3 % ? Bo zdania są podzielone. Kolejność mieszania zachowana oczywiście, tylko kwestia czy to nie uszkodzi pszenżyta czy pszenicy ?
    • Przez ROLNIKSARA
      Witam,
      czy jest kto ktoś sieje trawę jednoroczną? Interesuje mnie jakiej gleby potrzebuje i termin siewu ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez rolkam72