Skocz do zawartości

Polecane posty


pulek227    0

Witam,

Mam zamiar kupic jakas przyczepa wywrotke uzywana gdzies do 12-13 tys

Czy lepsza bedzie zachodnia czy polska d 47

Chodzi mi o 3 stronny wywrot

natknalem sie na przyczepe 6 t z niemiec firmy hoffmann czy to sa dobre przyczepy?

Cos mozecie doradzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rudinho11    24

ja mam dwie przyczepy z Niemiec 3.5 tony. burty zrobiłem 1 m wysokie i ładuje po 6 - 7 ton. Co do jakości i wykonania biją na głowę polskie. Posiadam też d47 i jest widoczna różnica w użytym materiale jego grubości i wielości na korzyśc niemieckich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pulek227    0

Dzieki za informacje.

Ta co mi sie rzucila w oczy to ma niby 6 t ladownosci i tez metrowe burty

A jesli chodzi o niemieckie to one dobrze ciezary kipruja?

Bo ktos mi kiedys powiedzial ze w niemieckich jest czasami problem z wykiprowaniem ciezkiego towaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


wojtal24    173

odpuść sobie d47 zachodnie o niebo lepsze sztywniejsze inna stal inna lepsza konstrukcja z innego materiału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

corrado    217

Popieram, a co do kiprowania jak wszystko jest sprawne to kipruje i już. Jak jest coś nie tak z hydrauliką ciągnika czy tłok w przyczepie leje to i polską ciężko coś ciężkiego wykiprować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pulek227    0

Dzieki za info.

czyli wychodzi na to ze plusem d 47 jest tylko to ze jest szersza od 2m a te zachodnie przewaznie same waskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rudinho11    24

Właśnie ten mam te 2 metrowe jedna 5 m długa a druga 4.5. Obie mają wywrot tylko na boki ale takie się trafiły. Spisz od razu umowę kupna sprzedaży w dwóch językach są gotowe na internecie. potem koszt rejestracji jednej 400 zł z przeglądem (100) papierami w wk (220) i ubezpieczenie (75) ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pulek227    0

kurcze tylko na tych zachodnich zle wozic baloty slomy

a jeszcze mam pytanie co do d 47 jak silownik jest lekko przechylony na bok albo do przodu to znaczy ze rama zgieta?

bo jhest sporo takich w ogloszeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romek6340    203

Popatrz na d 55. Jest dużo solidniej wykonana i z polskich używek to na nią warto sie skusić. Tylko oczywiście już drożej cenią. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kotek12321
      Witam,
       
      Mam problem po remoncie przyczepy niemieckiej i chęci jej zarejestrowania z DMC 8t potrzebowałem zrobić w niej hamulce pneumatyczne. Elementy instalacji zakupione w komplecie do przyczepy D-47, wszystko nowe. Niestety nie działa. Traktor ma wszystko w porządku z racji tego iż współpracuje z innymi przyczepami.
       
      Problem polega na tym iż w jednoobwodowej instalacji jaką wykonałem nie działa odsprężanie hamulców, tz. jak nacisnę pedał hamulca to przyczepa stoi, jak puszczam to też stoi.... nie puszczają hamulce. Przyczepa ma hamulce na dwie osie. Wszystko jest podłączone według schematu ze sklepu internetowego.
       
      Proszę o pomoc.
    • Przez RageMan
      Witam. Od pewnego czasu noszę się z pomysłem zbudowania sobie przyczepy na podstawie ramy od przyczepy ciężarowej. Mam jednak kilka wymagań, które być może wyeliminują ten pomysł, nie potrafię tego sam sprawdzić. Interesują mnie jedynie dwuosiówki, wywrotki 3-stronne, maksymalnie 12 ton ładowności. Potrzeba matką wynalazków, a że w ogłoszeniach ciężko trafić na zadowalającą mnie ofertę gotowej przyczepy, chciałem poszperać trochę w internecie i wykonać małe rozeznanie w dostępności takowych podzespołów. Zainspirowany projektem szwagra (objętościówka na tandemie, dlatego nie mogę podpytać o konkrety - inne zapotrzebowania), znalazłem ramy między innymi od przyczep Kassbohrer. Zastanawia mnie jednak, czy nie będzie ona zbyt długa... Chciałbym, żeby burty boczne nie były dzielone, bo może to być problemem przy wyładunku zbóż do kosza zasypowego na gospodarstwie. Stąd moje zmartwienia o długość, bo długa burta może szybko ulec odkształceniom, a następnie rozszczelnieniom (a przyczepa musi być szczelna, bo siejemy rzepaki). Poza tym, wywrot do tyłu też może być utrudniony na tak długiej ramie - trzeba byłoby porządnie wzmocnić górną ramę.
      W związku z tym, zanim zacznę robić sobie zbyt wielkie nadzieje, chciałbym spytać się Was, czy nie widział/słyszał/robił już podobnej modyfikacji? Czy jest to w ogóle opłacalne? Jaką długość ma rama takiej przyczepy ciężarowej (bez dyszla)? Jak to jest z rejestracją przyczep ciężarowych w gospodarstwie? Trzeba je przerabiać na rolnicze?
      Pozdrawiam serdecznie .
    • Przez agromalubosz
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą
      https://www.olx.pl/oferta/bruder-traktor-claas-nectis-267-f-z-ladowaczem-i-przyczepa-CID88-IDj3FXJ.html
       




       
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą - 95zł
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F - 55zł
      Bruder Przyczepa Wyrotka - 40zł
      --
      Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą dla najmłodszych i kolekcjonerów. Przedsiębiorstwo Handlowe Agroma S.A. jest dystrybutorem zabawek i modeli takich producentów jak Bruder i SIKU. Agroma S.A. to sklep z częściami do maszyn rolniczych i ciągników, elektronarzędziami, narzędziami i akumulatorami. Posiadamy szeroki asortyment i zachęcamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą produktów i części.
    • Przez darekk55
      Burty do przyczep – Producent – Transport na terenie całego kraju
       
      Zychar www.zychar.pl Producent burt do przyczep D35 D47 D50 D55 Brandys BSS HL HW IFA AUTOSAN, akcesoria rolnicze.
      Niskie ceny, wysoka jakość, szybka realizacja zamówień.
      Solidne burty do przyczep w przystępnej cenie. Wykonujemy burty na wymiar do przyczep, rozrzutników, aut ciężarowych, innych pojazdów. Wszystkie nasze burty wykonane są z blachy 2mm (3mm na życzenie).
       
      Produkujemy burty i nadstawki do polskich i zagranicznych przyczep wypełnione blachą 2mm tłoczoną w głęboki trapez. Standardowa wysokość 50cm (możliwość wykonania dowolnej wysokości). Burty są szczelnie spawane. Odtłuszczone i malowane przemysłową farbą podkładową, przygotowane do położenia farby nawierzchniowej. Możliwość umiejscowienia wysypu w dowolnej burcie w przyczepie.
       
      Istnieje możliwość zamówienia burt wraz z zestawem do dolnego otwierania. Posiadamy w ofercie zamknięcia, zawiasy, bolce, sworznie, wysokiej jakości odkuwki w bardzo atrakcyjnych cenach. Sprzedajemy również samą blachę trapezową o długości do 300cm. Blachę na podłogę dociętą na wymiar.
       
      Nie wymagamy zaliczek płatność przy odbiorze lub faktura terminowa.
      Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania
      ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY TELEFONICZNIE
      Tel. 785 833 753
      Tel. 668 040 316
      e-mail: zychar1@o2.pl
      Produkcja Biłgoraj woj, Lubelskie
      Szybki Transport na terenie całego kraju.
      Możliwy odbiór osobisty


      ogłoszenia na OLX:

      https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/zhzb/










    • Przez dzony9203
      Witam, jestem w posiadaniu starego wózka. 
      Po kilku(nastu) latach w końcu planuję przywrócić go do normalnego stanu (podłoga, burty, światła i wywrot - reszta w miarę ok).
       
      Chciałbym go odnowić na wzór oryginału ale nigdzie niema tabliczki znamionowej.
      Dla ułatwienia dodam że tylna klapa otwierała się do góry.
       
      W załączeniu zdjęcia - może ktoś rozpozna.
      Dla mnie to jakiś autosan ale tu moje pomysły się kończą.
       
      Pozdrawiam

×