Skocz do zawartości
ArekDziedzic

Opis bezpiecznikow john 7920

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
opis

Wie ktos czy na internetach znajde opis bezpiecznikow w john 7920??
Wyciagnalem bezpiecznik od postojowek bo sie spalil i teraz zapomnialem gdzie on ma byc xD
No i wogole przydaloby sie wiedziec jaki bezpiecznik od czego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    17

to wszystkie powyciągałes? wsadź tam gdzie brakuje proste jak sznurek w kieszeni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to nie jest takie proste...
Wyciagnalem go 3 miesiace temu i teraz dopiero jak wiosna przyszla oswiecilo mnie ze brak tam jednego xD ale nie pamietam w ktorym miejscu. A są tam miejsca puste bez beiecznikow.
Po za tym przydalaby mi sie jakich schemat ktory od czego jest xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wilhelm    401

To jaki problem wkładać ten bezpiecznik w puste miejsca po kolei i sprawdzić kiedy postojówki zaświecą ? Roboty na 2-3 minuty, ale lepiej dwa dni na forum to wałkować..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wytrzymam hehe.... styki sa prawie w kazdym wolnym miejscu... a jest ich prawie 30.
Jest ktos kto konkretnie wie gdzie powinien byc bezpiecznik od prawego postoju i czy ma ktos rozpiske gdzie i od czego jest bezpiecznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    904

Ja mam w aucie sporo wolnych miejsc, ale tam gdzie nie ma fabrycznie bezpiecznika nie włożysz bo po prostu nie pasuje, może u ciebie też tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    17

chłopak prędzej byś przeleciał te 30 styków po kolei bezpiecznikiem i byś wiedział który to ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele chlopachce opis dostać a wy mu tu o tym że ma wsadzać i próbować

No w koncu ktos kto mnie rozymie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    17

jak mu zależy na czasie to by próbował a nie czekał na zbawienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jan222
      Witam!
       
      Jak w temacie czy ciężko jest wymienić uszczelkę pod głowicą w tym ciągniku? Dziś po odpaleniu zaczął dymić na biało, po oględzinach zauważyłem lekkie bąbelkowanie w zbiorniku wyrównawczym płynu. Kupując ten ciągnik słyszałem, że uszczelki pod głowicą siadają po ok 10tyś godzin czy to prawda? Na co zwrócić uwagę podczas wymiany. Dodam, że silnik pracuje bez zmian przydymi mocno podczas odpalania i jakiś czas po. W oleju czysto nie ma śmietany. Znalazłem komplet uszczelek za niecałe 170zł czy warto? czy lepiej oryginalną za ok 400zł a resztę pod kolektory itp innych producentów? Aha ile może za taką robotę wziąć serwis?
      pozdrawiam
       
    • Przez brodzik2207
      witam, chciałem was zapytac ile macie filtrów w swoich jd  6920... ja dzis byłem w serwisie po nowe i powiedzieli ze sa dwa wiec wiozłem, wymieniłem jeden pod papka zasilajaca a drugiego nie ma ? nie moge znalesc ? prosze o jakas podpowiedz zdjecie przedstawia jak jest u mnie

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Czy to normalne, że JD 6420 z systemem CR po około 10 minutach normalnej pracy nagle zmieni dźwięk silnika? Staje się taki ostrzejszy, jakby bardziej słychać zawory. Nie wywala przy tym żadnego błędu, moc normalna. Czy jest coś takiego, że celowo przestaje pracować na wszystkie cylindry? Proszę o podpowiedzi
    • Przez agrotechir
      opinie na temat john deere 6920s ap
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
×