Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Który polecacie jako główny.
Co słyszeliście dobrego o tych modelach, co o awariach?
Użytkownicy co jest fajnego w waszych modelach a czego wam brakuje w wyposażeniu.

Opublikowano

grzeniu bierz maseja. radzilbym dopłacić do vario ;)

Opublikowano (edytowane)

pług, bezorkowy 3.5m, uprawowo siewny integra 3m, żniwa transport 2 x 12
W gre wchodzi jeszcze valtra t194

Edytowane przez Grzenio
Opublikowano

JD serii M nie bierz bo to jest podróba JD która powinna być tańsza od NH. Prawdziwy JD to tylko R.

Opublikowano

seria M ma praktycznie co stare premiumki tylko wyświetlacza nie ma, wiec nie wiem dlaczego podróbka.

poza tym po przemyśleniu wstepnym NH Axion i JD R, odpadają z tych samych względów - nie mają przewietrzanej kabiny.
a jazda cały dzień zamkniętym na klimie kisić się nie wiem czy jest takie dobre.
teraz nawet Ferdek wrócił do otwieranej szyby z boku z jednej strony.
jak dla mnie błędem jest kabina na 4 słupkach zapewniająca wspaniałą widoczność, kosztem mojego zdrowia, poza tym jaki zysk nam przynosi lepsza widocznosc od trochę gorszej, a zdrowie ma się tylko jedno.
wiec na placu boju pozostaja
JD 6195M
MF 7720
Valtra T194

Opublikowano

Jest sens kupić jd i napierdalać tymi wajchami jak w rusku ,valtra a mf to samo tylko skrzynią sie różnią. Mfa możesz wyposażyć w skrzynie vario to + na korzyść mfa

Opublikowano

valtra i mf tez maja wajchy
a jest sens wywalic kase na cos co nie bedzie używane.
3/4 użytkowników nie używa kupionego wyposażenia, i napier... wszystko ręcznie

Opublikowano

bardzo cenne uwagi wniosles do tematu
przeczytałeś gdzieś że mf ma skrzynie vario a nie przeczytales że valtra ma skrzynie direct bezstopniowa, takie plusy i minusy sam potrafię sprawdzic

Opublikowano

po to zeby użytkownicy sie wypowiedzieli, a widzę że ty nie chcesz albo nie potrafisz nic ciekawego powiedzieć o mf,
i nie potrafisz nic mądrego napisać o ciekawych rozwiązaniach bo pewnie z nich nie korzystasz jak 3/4 użytkowników

Opublikowano

seria M ma praktycznie co stare premiumki tylko wyświetlacza nie ma, wiec nie wiem dlaczego podróbka.

 

poza tym po przemyśleniu wstepnym NH Axion i JD R, odpadają z tych samych względów - nie mają przewietrzanej kabiny.

a jazda cały dzień zamkniętym na klimie kisić się nie wiem czy jest takie dobre.

teraz nawet Ferdek wrócił do otwieranej szyby z boku z jednej strony.

jak dla mnie błędem jest kabina na 4 słupkach zapewniająca wspaniałą widoczność, kosztem mojego zdrowia, poza tym jaki zysk nam przynosi lepsza widocznosc od trochę gorszej, a zdrowie ma się tylko jedno.

wiec na placu boju pozostaja

JD 6195M

MF 7720

Valtra T194

Damianzbr ma M-kę i ponoć podnośnik mu trudniej ustawić niż w premium, o ile dobrze pamiętam, więc napisał to jako użytkownik a nie teoretyk.

Ja bym odrzucił JD ze względu na upchanie w nim ostatnio wszelkiego możliwego ekobadziewia, które zamula ten silnik. A w MF i Valtrze jest tylko SCR i prosty DOC. Gdyby nadal produkowano JD 7710 to pewnie sam bym takiego kupił. Ale ostatnio wybierałem miedzy MF 7714 a Valtrą T144 i wybrałem Valtrę. MF droższy a nic lepszego nie oferuje. Choć w twoim przypadku możesz wybrać skrzynię dyna6 a u mnie tylko dyna4. Poza tym skandynawskie produkty bardziej do mnie przemawiają niż francuskie.

Opublikowano (edytowane)

Czemu nie bierzesz pod uwagę claasa? Ma taką samą skrzynię co MF, do tego kabina na 4 sprężynach.  Silnik chyba IVECO a w mniejszych serii arion ma silnik JD. Dobra jednostka. Do tego niestandardowe ułożenie wlotów powietrza, co daje wielki plus. Nie leci Ci powietrza twarz tylko po całej kabinie równomiernie zależy jak sobie ustawisz.

Edytowane przez sobek112
Opublikowano

na axiona mam dobrą ofertę, jeździłem nowym i nie powala komfort jazdy a kabina tez była na sprężynach i oczywiście oska resorowana. wentylacji nie sprawdzałem ale nie ma otwieranych szyb prócz tylnej i to jak dla mnie minus.
każdy silnik lepszy od jd z tym calym eco gownem,

Opublikowano

ja pier**le kup se tego jd i ludziom d*py nie zawracaj! polecamy to co dobre i co się sprawdza a ty wyskakujesz nagle że mf za drogi? to trzeba było go na początku wykluczyc i głowy nam nie zawracać !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Agra
      Witam, jaki ciągnik wybralibyście w przedziale mocy 70-90 KM w kwocie około 100 tyś(brutto) nie jestem VAT.
    • Przez zlotek
      Na wstępie witam wszystkich użytkowników, forum śledzę od jakiegoś czasu i w końcu potrzebuję rady obeznanych userów. Dziś sprzedałem poczciwą c-330m i czas znaleźć coś mocniejszego, posiadam ogromnyh areał 3ha (byćmoże wzrośnie do 4.5ha w najbliższym czasie) a szukam ciągnika pomioędzy 50 a 65KM obowiązkowo 4x4 i z turem ze względuy na to że bawię się w budowlankę i potrzebna mi maszyna któa będzie sobie radziła z przewożeniem piachu, gruzu drewna itp. pole będzie obrabiała symbolicznie. Zastanawiałem się nad zetorami 5011s (chyba trochę za słaba pompa), 5245 (drogi jak diabli), i same explorer 65, jakie inne ciągniki 4x4 byście zaproponowali? jak wygląda sprawa hamulców pneumatycznych w ciągnikach takich jak same (zetor ma fabrycznie sprężarkę i tam koszt instalacji to max 1000zł czy w ciągnikach same jest podobnie?), łatwo je założyc? czasem muszę zaciągnąć przyczepę ze zbożem na handel... Jak z kosztami serwisu? czy lepiej szukać np zetora 6245 z turem czy same explorer 65? i jak ten drugi poradzi sobie w turze? Dodam że ciągnik (wiadomo że 4wd to nie 2wd) musi być w miarę zwrotny bo czasami trzeba będzie manewrować nim pomiędzy budynkami. czy chłodzone powietrzem ciągniki odpalają łatwiej zimą i jak radzą sobie w pracy stojącej? ciągnik będzie użyuwany co 2 tygodnie do wożenia drerwna do kotłowni. Czy pług trzyskibowy do takiego ciągnika to tak w sam raz?
      Kabina ma być w miarę komfortowa, ze względu na odśnieżanie zimą i fakt że ciągnik będzie jeździł na budowy w promieniu 50km. Proszę o pomoc i z góry dizęki Piotr.
    • Przez elzimny
      Cześć 
      Muszę kupić ciągnik rolniczy pod stabilizator gruntu + pod skorupę na budowę. Minimum 350 km, skrzynia bezstopniowa, 1000 obrotów na wałku dwa obwody hydrauliczne (dane od producenta stabilizatora). 
      Prowadzę firmę drogową. 
      Stabilizator waży 5t.
      Znam się na maszynach budowlanych a traktor to miałem jak jeszcze Ostrówka w firmie miałem więc nie wiem o nich nic o wytłumaczeniu abstrakcyjnych cen już nie wspomnę (chyba tylko sztucznie napompowane ceny dotacjami). 
      Dostawca stabilizatora twierdzi że większość firm kupuje Fendt lub Massey Ferguson ( bo to prawie to samo wg nich). 
      Chciałbym kupić używany ale zauważyłem że większość Fendt serii 9 jest sprzedawana z przebiegiem 8k-9k mth.
      Dziwne to i podejrzane.
      Czy możecie mi coś doradzić odradzić lub naprowadzić w kwestii zakupu? 
      Ile mth średnio ciągnik pracuje bez poważniejszych drogich awarii ? (przy koparkach zakłada się do 15000 mth).
      Stabilizator i cement są dużym obciążeniem dla ciągnika.
      Kwestia budżetu wygląda tak: stać mnie na nowy ale nie chcę nowego bo to nowa usługa i przez najbliższe 2-3 lata będzie nie dochodowa z uwagi na wdrożenie i kwestie pozyskania klientów (w skrócie szkodami kasy na nowy). Myślę że 500-700k chyba że bezpiecznie można poniżej tej kwoty (unikam pakowania się w ciągłe naprawy i remonty, mój własny warsztat za dużo kosztuje).
      Będę wdzięczny za jakieś konstruktywne naprowadzenie w temacie.
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v