-
Podobna zawartość
-
Przez ZELKOW
Witam, potrzebuję informacji na temat stosowanej przez was gnojowicy, w jakich ilościach stosujecie, w jakich terminach, pod jakie rośliny, czy ograniczacie nawożenie wiosenne po zastosowaniu gnojowicy jesienią? na jakie gleby stosujecie i czy pogłownie na rośliny też lejecie. Pomoże to w zaplanowaniu dawki gnojowicy na hektar jesienią czy wiosną i dostosowanie uzupełnienia nawozami sztucznymi żeby rośliny nie głodowały
-
Przez xszymon
Dzień dobry,
Jestem studentem zootechniki i wybieram się na doktorat.
Czy jest w województwie lubelskim hodowca trzody chlewnej, który użyczyłby mi zwierzęta na cele naukowe? Pytanie jest czysto orientacyjne. Prawdopodobnie praca doktorska i badania będą na temat wpływu dodatku żywieniowego na rozród świń.
Pozdrawiam
-
Przez JurekOgorek1
Witam wszystkich.
Nie jestem rolnikiem ale czy mogę hodować kilka tuczników na własny użytek bez rejestracji i czy nic mi za to nie grozi jak będę np prowadził mini blog albo jakiś wideo blog na YouTube?
Podpowiedzcie mi czy mogę pokazać tucznik bez kolczyków i wgl bez zgłaszania na YouTube i czy nic mi nie grozi z tego powodu?
Mieszkam na wsi ale gospodarstwa nie mam i nie będę miał ale na własny użytek tuczniki i brojlery chcę hodować.
Dziękuję za odpowiedzi i jestem dobrej myśli 😉
-
Przez siwymirek
Witam wszystkich pytanie jakie macie opinie o współpracy z firmą Agri plus lub Cedrop(gobarto) ktoś współpracuje z nimi jak warunki wstawiony towar jakieś opinie?? Dzięki za info
-
Przez zielskoq7