Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Czy ktoś juz zakładał lub wie czy sie da założyć siłowniki zwiększające udźwig tylnego TUZ? Chodzi o to skąd wyprowadzic przewody z zasilaniem do siłowników i czy wogóle da sie to zrobić. Pytalem w serwisie i powiedzieli ze się nie da ale nie chce mi sie w to wierzyc. Poprostu serwis tego nie robi i już.

Opublikowano

W moim landinim też twierdzono że się nie da a wszystko zrobiliśmy sami bez większych problemów tylko musieliśmy wiercić dziurę na wąż w obudowie podnośnika :)

@extrabyk

Czemu miało by to zaszkodzić? W landinim mam tak już około 10 lat i nic się nie dzieje.Wcześniej nie dawał rady agregatu i siewnika do kukurydzy podnieś, a teraz podnośnik nawet nie czuje.Jak będzie miał podniesiony udzwig to nawet lepiej bo pompa nie będzie się tak męczyć przy większych maszynach.

Opublikowano

Miałem w minione lato ten ciągnik na testach więc widziałem jak wyglądają wieszaki i ramiona tego ciągnika. Do tego mocowanie ramion do ciągnika jest bardzo delikatne. Wszystko to nie wróży dobrze tej konstrukcji po zwiększeniu udźwigu odnośnika. Ten ciągnik jest lekki i ma bardzo krótki rozstaw osi. To nawet fajny ciągnik poza dużym spalaniem ale tylko do lekkich prac z lekkimi maszynami więc robienie z niego na siłę woła roboczego nic nie da poza przykrymi niespodziankami.

Opublikowano

Hahaha to życzę powodzenia żeby targał 2,5 tony ten ciagnik. Szybciej wyrwie d*pę niż tyle bedzie dźwigał i jeszcze do tego transport i bujnięcie zestawem i nagle- ooo ale dziura. Ja mam rc wiec duuuzo większy ciagnik od tego 5075e i jak jadę z agregatem który wazy 1.8 tony to nie szaleje bo potrafi bujnac całym ciągnikiem a ty takim skrzatem chcesz dźwigać jeszcze więcej. trzeba było kupić duży ciagnik a nie typowego pomocnika i robic z niego głównego konia

Opublikowano

Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej...to jest ciągnik pomocnik a jeśli już ma być ciągnikiem głównym w mniejszym gospodarstwie do czego też się nadaje idealnie to i tak nie po to by targać maszyny ważące 2 i więcej tony...ten ciągnik waży tylko ok. 3 ton. Na pewno nie nadaje się do pracy z agregatem uprawowo siewnym. W mniejszych gospodarstwach jest więcej czasu na wszystko więc nie trzeba na siłę pchać się w technologię opartą na agregacie uprawowo siewnym. Siew w dwóch etapach ma swoje zalety i został wyparty z rolnictwa ze względu na ciągły brak czasu w coraz większych gospodarstwach. Chociaż farmy w USA, Canadzie czy Australii z powodzeniem najpierw uprawiają a potem sieją tyle,że potężnymi maszynami.

Wracając do tematu jest taka dobra zasada,że maszyna zawieszona na podnośniku nie powinna być cięższa niż połowa udźwigu podnośnika i jedna trzecia masy samego ciągnika. Trzymając się tej zasady pracuje się bez stresu i z dużo dłużej bez awarii.

Mam ciągnik ważący 7 ton i wiem jak się zachowuje na uwrociach i w przejazdach z maszyną ważącą 2.100 kg. Gdyby ktoś się uparł i przerobił tak podnośnik w JD 5075e, że byłby w stanie unieść mój agregat talerzowy to albo stanąłby dęba albo jak kolega napisał urwałoby mu d*pę w moment i to na postoju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v