Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, stoję przed wyborem skrzyni i nie wiem na jaką się zdecydować. DirectDrive wydaje się ciekawa, ma dobrą sprawność ale jak wygląda faktycznie praca na niej, może ktoś z was miał odczynienia z nią i może coś więcej powiedzieć. Ciągnik ma być do wszystkiego, transport, prasowanie, orka. 

Opublikowano

nie chce robić nagonki na tą skrzynie, ale z tego co mi wiadomo to directdrive podobno nie sprawdza się w polu. przy niektórych prędkościach ciężko jest mu dopasować bieg czy jakoś tak.. ja bym brał sprawdzona skrzynie czyli autoquad

Opublikowano

Zawsze można ręcznie biegi zmieniać jakby nie dobrał prędkości automat. Tak czy czy inaczej dzięki za opinię bo też się zastanawiałem jak sprawdza się tryb auto w ciężkiej robocie. Dodam że do Directdrive trzeba dopłacić prawię 20 tys. Sam już nie wiem. Tak trochę nie w temacie opłaca się dopłacać do amortyzacji kabiny?

Opublikowano

DirectDrive gdzieś oglądałem że po 11 000 MTH powoli zaczynał pokazywać jakieś drobne oznaki zużycia tj błędy w kalibracjii, opóźnienia, lekkie szarpnięcia itp. Jedynie wymiana bo remontować się nie opłaca. Ale polak kupi i będzie jeszcze robić na tej skrzyni pare ładnych tysięcy mth. :)

Opublikowano

Ja natomiast zamówiłem 6145R że skrzynia AutoPowr. Zobaczymy jak ta bezstopniowa będzie się spisywac. DD jeździłem w orce i bardzo miło się pracowało. Na co ostatecznie padł wybór?

Opublikowano

Wybór padł na autoQuad plus ecoshift, myślałem nad direct drive ale tą kasę przeznaczyłem na inne wyposażenie, AutoPower odradzał mi sam diler, ponoć ich wytrzymałość jest słaba zwłaszcza w ciężkiej robocie.

Opublikowano

Ale swoją drogą @takiten szkoda że nie wziąłeś sobie chociaż DirectDrive, 6R z taką wajchą w kabinie na zwykłej skrzyni nie wygląda zbyt sympatycznie, tym bardziej że w konkurencji coraz mniej tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v